Vorige week waren er 2 boven de 6. Een Thaise en Afghaanse gerecht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:
Er is zo'n programma bij 24 Kitchen. Wat de boer niet kent. Dan gaat elke avond een buitenlandse kok voor een boerenfamilie koken. En aan het einde mogen ze cijfers geven. Wat een 6 of hoger scoort moeten ze 1 keer in de week koken. Geniaal
Tot nu toe had zo'n Marokkaanse vrouw de hoogste of 1 na hoogste score gehaald met een Tajine.
Ga je een winterslaap houden?quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar staat alles dat ik vandaag gegeten heb.
halal frikandel soms bij ons,quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze verkopen hier ook halal kaas in de kantine, en turkse pizza's, wok, gebakken eitjes. Niks nieuws.
Ja die Thaise had de hoogste score. Geniaal om te zien dat ze soms 3 keer opscheppen, en uiteindelijk een 4 geven. Of dan zeggen ze "Ja ik vond het echt lekker. Daarom een 5".quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorige week waren er 2 boven de 6. Een Thaise en Afghaanse gerecht.
Bij ons ook. Was het een friggin kipcorn. Ik zeg: mevrouw dit is een kipcorn. zegt ze; nee halal frikandel.quote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halal frikandel soms bij ons,
baba ghanoushniet standaard i kantine hoor. Was vandaag vooe het eerst, dus meteen gebruik van gemaakt tog.
Zei ze toen "Wie is hier nou de kantine? Gij of ik? "quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij ons ook. Was het een friggin kipcorn. Ik zeg: mevrouw dit is een kipcorn. zegt ze; nee halal frikandel.HET IS EEN FUCKING KIPCORN
Of zei de oma dat ze nooit knoflook eetquote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja die Thaise had de hoogste score. Geniaal om te zien dat ze soms 3 keer opscheppen, en uiteindelijk een 4 geven. Of dan zeggen ze "Ja ik vond het echt lekker. Daarom een 5".
Echt corny van haarquote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij ons ook. Was het een friggin kipcorn. Ik zeg: mevrouw dit is een kipcorn. zegt ze; nee halal frikandel.HET IS EEN FUCKING KIPCORN
Ik eet dit niet elke dag hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je geen craving naar gewoon warm voedsel?!
Neuh, was niet eens 's gemeend dat.quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bied je verontschuldigingen aan. Dat was namelijk echt gemeen.
Ik had inmiddels zo vaak kipcorn gezegd, dat ik er zin in had gekregen. Dus geaccepteerd.quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zei ze toen "Wie is hier nou de kantine? Gij of ik? "
quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En foto van haar gekalmeerde boobs
quote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo vaak kipcorn gezegd, dat ik er zin in had gekregen. Dus geaccepteerd.
ok ik dm je zequote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke. nu pics van je avocado's.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
Wat voor? Galia?quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
watermeloen, galiameloen...quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ok ik dm je ze
en het zijn meloenen btw
just saying
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel opquote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo vaak kipcorn gezegd, dat ik er zin in had gekregen. Dus geaccepteerd.
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Als het besneden was, waarom niet?quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het geen haram.kipkorn dan die per ongeluk op plek lag met het bordje halal frikandel ? D: #vandaag halalfrikandel op
Shots fired.quote:
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's welquote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
honingmeloen..
[..]
Nee want later gaf ze weer een 'halal frikadel' aan iemand anders.
Ben je bekeerd Jan? Of moet ik nu Abdullah zeggen.
We love you too Jan. Respect mattie, oneluv.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De halal frikandel was een eerste stap tot bekering, 'jullie' vrouwen zijn veel leuker dan tatta's wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |