Misschien kan je vrienden worden met d4v1dquote:Op maandag 8 december 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt zielige humor dat ik hier nog steeds om lach.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien kan je vrienden worden met d4v1d
En met jou dan?quote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien kan je vrienden worden met d4v1d
nicequote:Op maandag 8 december 2014 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks lekker bier drinken in de stad
wat staar daarquote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Gianni, wa vin se van die boetelenjerr klaasfaak?
Nee niet aan het hosselen. En volgens mij is ze 16.quote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
geen haat opmerking van roro tegen een limbo? Ben je haar aan het hosselen roro.
Hahahquote:Op maandag 8 december 2014 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet aan het hosselen. En volgens mij is ze 16.
Komt goedquote:Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Veel plezier. Niet in de Utrechtse grachten vallen he
Hossel gespotquote:
Is dat een compliment of niet?quote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht dat je ouder zou zijn. Dunno why.
Bedankt danquote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, dat is een compliment.
Moest ik even over nadenken though.
Oh sryquote:Op maandag 8 december 2014 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.
Dikkiequote:Op maandag 8 december 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Stokje zou direct omvallen als ik met mijn pens in de buurt kwam
Tenzij 'ie dat dagelijks doet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat veel spierpijn hebben
Dan maken ze het hunzelf moeilijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wisselt steeds met 1 van zijn 50 broertjes
Geen zorgen , die andere 49 ontvoeren tienermeisjes in Nigeriaquote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan maken ze het hunzelf moeilijk.
Lieg niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Lieg niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Ah, dat maakt 't weer dragelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen zorgen , die andere 49 ontvoeren tienermeisjes in Nigeria
Chubby.quote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaat die term niet in mijn ogen
quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat maakt 't weer dragelijk.
Zwanger ?quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zijn typische vrouwen praktijken.
Maar ik ben gwn dikkie hoor, je had gelijk.
Precies. Maar wanneer ben je dik? Als je een klein buikje hebt al?quote:Op maandag 8 december 2014 22:55 schreef Crip het volgende:
GEWOON DIK.
Pff, je bent dik of je bent het niet.
Neuh als je gewoon een buik hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies. Maar wanneer ben je dik? Als je een klein buikje hebt al?
Ok.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Leven is een bitch, kom samen dik en eenzaam zijn.
Je hebt gelijk though, als een worstje ben je erg smal en lang maar bevat je wel veel verzadigde vetten en kcal.quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Haha, vet dun. See what i did there. [ afbeelding ]
Fuck, dan klopt het wat ik eerder zei, en lijk ik echt op m'n UI.quote:Op maandag 8 december 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt gelijk though, als een worstje ben je erg smal en lang maar bevat je wel veel verzadigde vetten en kcal.
Science bitch.
In doctorsjargon zeggen we ook wel Kankcilinderitus.quote:Op maandag 8 december 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fuck, dan klopt het wat ik eerder zei, en lijk ik echt op m'n UI.
Ah, dat heb ik wel vaker gehoord ja. Dus al die tijd riepen ze mij gewoon op straat.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
In doctorsjargon zeggen we ook wel Kankcilinderitus.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik wel vaker gehoord ja. Dus al die tijd riepen ze mij gewoon op straat.
Goeien tekst, goeien nummer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Because of you I'm never alone
I walk on the streets and I peek on my own
Because of you the day looks brighter
The clouds ride away and you're lifting me higher
quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Because of you I'm never alone
I walk on the streets and I peek on my own
Because of you the day looks brighter
The clouds ride away and you're lifting me higher
Nee.quote:
I see. Zijn de tieten op?quote:
Moeten jullie eens vaker doen joh, is goed voor de groupbonding.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die staan nog in dit topic:
ONZ / [ONZ-SC #671]
Krijg je dan een officiële titel ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Ik wil ook verkiezingen in ONZ
MAAK DANquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Ik wil ook verkiezingen in ONZ
Oke oke ik ga al bezigquote:
Dat wil ik wel even proberen voor elkaar te krijgen bij een mod/FAquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je dan een officiële titel ?
450 euroquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even proberen voor elkaar te krijgen bij een mod/FA
Zou wel fantastisch zijnquote:
Surgequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:17 schreef Lt.Surge het volgende:
WP mocht je dit lezen;
http://www.smashpress.nl/crown-empire-brengt-video-uit-2/
Doe eens doorsturen danquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
Fylax stuurt net een pic door van een meisje in een galajurk Potverdikkie.
ONZ-FB.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surge
Bij welke blauwe moet ik zijn om mijn idee voor een verkiezing voor te leggen
Dankquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ja Ro-ald is wel beste user van ONZ SC inderdaad.
150 euro? Wil je drie keer naar de hoeren of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij 150euro naar mij overmaakt stem ik wel.
Is je moeder zo goedkoop? In Eindhoven ben je minimaal 100 kwijt per keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
150 euro? Wil je drie keer naar de hoeren of zo?
Nee ik zag laatst jouw moeder op De Wallen en toen zei ze 50 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is je moeder zo goedkoop? In Eindhoven ben je minimaal 100 kwijt per keer.
50euro voor een hoer van 6/10 is niet veel denk ik..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik zag laatst jouw moeder op De Wallen en toen zei ze 50 euro.
Maar ja ze was een 6/10.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
50euro voor een hoer van 6/10 is niet veel denk ik..
Dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Maar serieus 100 euro in Eindhoven?
Heb je nog nooit voor de gein door de Wallen gelopen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Op het plein hanteren ze prijzen van rond de vijftig euro en dat is 'all-in', zoals Van Houtert het omschrijft. Volgens haar proberen de exploitanten samen te voorkomen dat die prijs lager wordt. Maar in deze crisistijd merken ze wel dat de concurrentie moordend is.
Oke, schijnbaar heb je gelijk Ro-ald, al is dit 'All-in' .. what ever dat precies inhoudt.. denk sowieso pijpen + neuken.. Maarja dan zal ze wel lelijk zijn als ze 50 vraagt
Ik woon niet bepaald in de buurt.. en wel dit jaar nog geweest maar dan klop ik niet op het raam om te vragen wat het kostquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je nog nooit voor de gein door de Wallen gelopen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik woon niet bepaald in de buurt.. en wel dit jaar nog geweest maar dan klop ik niet op het raam om te vragen wat het kost
Wat een kut categorieën manquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga uw gang
ONZ / ONZ verkiezingen 2014
Als jij betere dingen weet draag je toch ideeën aan in dit topiekquote:
Gewoon de normale zoals irritantste user, beste user, grappigste user.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij betere dingen weet draag je toch ideeën aan in dit topiek
Wat moet een Noord-Koreaan voorstellen ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij betere dingen weet draag je toch ideeën aan in dit topiek
Ohaioooo gosaimasuu, you can't have internet ha ha bakayaroquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet een Noord-Koreaan voorstellen ?
Staat in de spoilerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat moet een Noord-Koreaan voorstellen ?
Oh nice, ik wil ook vrij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed beetje moe maar morgen lekker vrij
Oh oke jammer dacht anders gaan we afspreken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee als ik me ziek meld als ik niet echt ziek bent word ik srsly ziek. Karma.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohaioooo gosaimasuu, you can't have internet ha ha bakayaro
Bij nader inzien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke jammer dacht anders gaan we afspreken.
ej ik heb mijn stemmen geplaatst!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga uw gang
ONZ / ONZ verkiezingen 2014
Dank daarvoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej ik heb mijn stemmen geplaatst!!
Hey faggotsquote:
Ja bij nader inzien ga ik me ziekmelden en gaan we afspreken oke?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
bij nader inzien:
na het nog eens goed bekeken te hebben
Is goed. Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien ga ik me ziekmelden en gaan we afspreken oke?
Ik wil bier.quote:
Ja preciesquote:
The Hobbit denk ikquote:
De marathon ook? Nice.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ah. Toffe films. Ga ik zaterdag heen.
Geen update gehad?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wut. Zo ziet ie er hier niet uit.
Neuh, alleen de laatste. Heb de vorige twee al in de bios gezien, daar ga ik niet nog eens 6 uur extra voor in de bios zitten.quote:
Zo rood ook, net zo rood als die shirt van Andrew Schrockquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog volgens mij. Mja, mag van mij nog wel even zo blijven.
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo rood ook, net zo rood als die shirt van Andrew Schrock
nawhquote:
Hiquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Schattige foto in de trein op snapchat
ja ik moet minder snaps sturen hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Lang geleden dat ik zelf een snap stuurde
Je spamt wel jaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik moet minder snaps sturen haha
Wie?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja mensen vinden mij heel knap dus ze vragen steeds om selfies
Nog niet, in het weekend waarschijnlijkquote:
Nice wil wel pics zien van je huisje als het kanquote:Op woensdag 10 december 2014 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog niet, in het weekend waarschijnlijk
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:17 schreef Ro-ald het volgende:
Postalgold award: Geo4kant
De Noord Koreaan: d4v1d
Picasso: Toto69
ONZ woord / zin van 2015 : -
Gruwelijk nat award: -
Beetje stelen, beetje zuipen: Spaghettivreter.
Will doquote:Op woensdag 10 december 2014 01:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice wil wel pics zien van je huisje als het kan
Neequote:
ja dat wel gelukkigquote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga slapen dan
Of moet je laat beginnen?
Trusten!quote:Op woensdag 10 december 2014 01:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik ga nu wel weer proberen te slapen.
Slaap lekker alvast
beterschap enzoquote:Op woensdag 10 december 2014 09:09 schreef Crip het volgende:
Roland ik werd ook echt onwel wakker heb me moeten ziekmelden. Zelfs erover grappen maakt me ziek... karma.
en nu? de hele dag een beetje fokken?quote:
Wie is roland?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:09 schreef Crip het volgende:
Roland ik werd ook echt onwel wakker heb me moeten ziekmelden. Zelfs erover grappen maakt me ziek... karma.
wie is ronald?quote:
Ja, en eten. gwn typical weekend dusquote:Op woensdag 10 december 2014 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu? de hele dag een beetje fokken?
lekker (als je niet ziek zou zijn)quote:Op woensdag 10 december 2014 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, en eten. gwn typical weekend dus
quote:
I'll manage, het is gewoon harde maandelijkse periode pijn. Ibuprofen en kruik en zal wel meevallen. Pquote:Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker (als je niet ziek zou zijn)
[..]
Arme Crippiequote:Op woensdag 10 december 2014 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
I'll manage, het is gewoon harde maandelijkse periode pijn. Ibuprofen en kruik en zal wel meevallen. P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |