De meeste van die dingen werken amper.quote:Op maandag 8 december 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt pas nuttig is de extreme gevallen. Anders ga je je daar toch niet aan wagen lijkt mij?
Owhellno.quote:
Wie had dat gedachtquote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste van die dingen werken amper.
1.88 masterracequote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
1.70 hier. Onder het gemiddelde.
Of hadden jullie het daar niet over?
Jij 1,70? Geloof ik niet. Je ziet er langer uit.quote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
Je moet maar willen pochen met 20 centimeter. Dan is dit toch een optie als moeder natuur het je niet heeft gegeven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat lijkt mij echt pas nuttig is de extreme gevallen. Anders ga je je daar toch niet aan wagen lijkt mij?
Jawel. 1.92 hier.quote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
1,96quote:
Helaas, maar waar. De indo-roots hebben het gewonnen van de Friese roots.quote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij 1,70? Geloof ik niet. Je ziet er langer uit.
Net of een vrouw dat ooit gaat nameten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet maar willen pochen met 20 centimeter. Dan is dit toch een optie als moeder natuur het je niet heeft gegeven.
Heb je het geprobeerd? Dat lijkt me echt niets.quote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste van die dingen werken amper.
Ook kunnen ze schadelijk zijn voor het weefsel.
Is wel een grappige docu over gemaakt. Unhung Hero.
Wat schattigquote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helaas, maar waar. De indo-roots hebben het gewonnen van de Friese roots.
Wel als je zegt dat je 20 hebt en er 12 op tafel legtquote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of een vrouw dat ooit gaat nameten.
Ik heb niks geprobeerd.quote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Dat lijkt me echt niets.
Godver. Even ado polsen voor een eentweetje met jou.quote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben 1'65. Met schaamlippen van 8,5 cm
Als ze dan gaat kermen vanwege een beurse baarmoedermond, kun je toch iets roepen van 'ja, dat komt omdat ik nou eenmaal met toebedeeld met 20 centimeter, baby'.quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben schattig.quote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat schattig! 1.73 hier en vaak nog wel een hak van een centimeter of 6-12
toen ik nog schoonmaakte in n hotel, vond ik n keer n centimeter in n kamer die voor n middag gehuurd werd.quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Das gewoon genetische manipulatie en chemtrailsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |