Sowieso niet als zij het niet zelf vertelt...quote:Op maandag 8 december 2014 20:20 schreef rival het volgende:
De vrouw die ik tegenwoordig lik is er wel erg over te spreken. Maar dat zegt niet zoveel he
Koning Voorspel is zijn bijnaam.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
yats blijkt een god in bed, wist je dat?
en een kut kannie pratuh.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso niet als zij het niet zelf vertelt...
Hij is net als Zeus en doet het met ganzen en stieren?quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Shit. Ik hoopte met een van horen zeggen weg te komenquote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso niet als zij het niet zelf vertelt...
Blijkbaar is 15,8 gemiddeld, daar zit ik boven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij denkt 75% van de mannen dit.
Door die naam moet ik aan een oud-user van Singles denkenquote:Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is net als Zeus en doet het met ganzen en stieren?
Het interesseert me helaas niet zoveel, want ik ga toch niet met yats naar bed.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die deed et met paardenquote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door die naam moet ik aan een oud-user van Singles denken.
Ik weet wel wiequote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige echte?quote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een plekje in de wachtrijquote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het interesseert me helaas niet zoveel, want ik ga toch niet met yats naar bed.
Ik trek liever een nummertje. Figuurlijk dan, niet letterlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef rival het volgende:
Dat scheelt weer een plekje in de wachtrij
Die vielen volledig weg in de schaduw van jouw gevaarte?quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb mijn piemel nog nooit vergeleken met die van anderen trouwens.
Geen zwaardgevechten gehad, niks?quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb mijn piemel nog nooit vergeleken met die van anderen trouwens.
Jij blij nu?quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een plekje in de wachtrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |