Hallo, hallo,
FHF ligt normaal gesproken ver buiten mijn FOK!-comfortzone, maar op verzoek van mijn lieve vriendin
sacha 
kom ik hier een topic maken omdat ze graag iets ter beschikking wil stellen en dat verzoek kan ik haar natuurlijk niet weigeren.
Onlangs is er op FOK! de Sint-icoontjes
wedstrijd gehouden en daarbij heeft sacha met haar prachtige UI de tweede plaats weten te veroveren.

Met dank aan
MadMaster voor de schitterende creatie!

*Insert lots of oe's en aw's*
Anyway....in haar onmetelijke vrijgevigheid heeft ze besloten dat ze met haar prijs graag een FOK!kker blij wil maken die het goed kan gebruiken ipv het aan zichzelf te besteden. In deze feestmaand een mooi gebaar (kerstgedachte dit.dat) en een opkikkertje voor degene die mss wat minder te besteden heeft en op deze manier toch een leuk cadeautje voor zichzelf of een geliefde kan kopen. Users die interesse hebben in een waardebon van 17,50 Euro die vrijelijk te besteden is bij
http://mijncadeau.nl/, die kunnen naar Sacha DM-en om de code voor deze waardebon te verkrijgen.
Er zit geen addertje onder het gras of andere rare fratsen. De PKA is al jaren 1 van haar favoriete actie's/topics op FOK! en op deze manier wil ze ook haar steentje bijdragen om iemand gelukkig en blij te maken. Als jij deze waardebon goed kan gebruiken, schroom dan vooral niet om haar een DM te sturen. Altijd leuk als je net dat ietsje extra's kan doen om de feestdagen wat mooier te maken. Zeker als je door wat voor omstandigheden dan ook het financiëel wat moeilijker hebt.
Voor de mensen die zich afvragen waarom Sacha zelf geen topic opent: Dat doet ze nooit buiten
40+. Die ene keer in 2002 daar heeft ze nu nog steeds trauma's van, maar ze zal hier zeker langskomen om het legit te verklaren.
Alle users die op haar UI gestemd hebben tijdens de verkiezingen zijn trouwens uitgesloten.