quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
We zitten allemaal al op dezelfde afdeling hoor gasten. Alleen de medicatie doet ons denken dat we nog steeds op onze zolder zitten. In werkelijkheid zitten we nu allemaal in dwangbuis voor de TV in huize Gekhoven!
Waylon is gewoon inwisselbaarquote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:TadekSolarz twitterde op maandag 08-12-2014 om 19:46:42Als ik Ilse mag geloven kun je de Rolling Stones uitnodigen, komt de Dijk dan zegt de organisatie geeft niet het gaat om de muziek. #dwdd reageer retweet
Rustig wax.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
Wat een hoer he? Gewoon glashard liegen die Tuksekut!
![]()
![]()
![]()
Dan ben je dus jaloers.quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Rustig wax.
Al ben ik ook niet zo een fan van Ilse. Met haar gekoketteer.
Misschien duwt Victor Reinier hem wel van de trap af.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal vanzelf wel met een spuit in zijn arm in de goot belanden, nog even geduld.
Hebben ze je uit je winterslaap gehaald vanwege mijn post?quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Rustig wax.
Al ben ik ook niet zo een fan van Ilse. Met haar gekoketteer.
uit t raamquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien duwt Victor Reinier hem wel van de trap af.
Nee hoor ik ben DWDD af en toe een beetje zat.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebben ze je uit je winterslaap gehaald vanwege mijn post?![]()
![]()
![]()
Ik ook. Geen idee eigenlijk waarom ik het zo vaak kijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben DWDD af en toe een beetje zat.
Ik kijk nog uit gewoonte, het is dat Brugklas is afgelopen anders keek ik dat nuquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee eigenlijk waarom ik het zo vaak kijk.
Heb hetzelfde met Studio Voetbal.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef waxmask het volgende:
Ow Freek gaat weer slangen mishandelen!![]()
![]()
![]()
Kut dierenbeul!
Nou de slang van Freek wil ik weleens mishandelenquote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef waxmask het volgende:
Ow Freek gaat weer slangen mishandelen!![]()
![]()
![]()
Kut dierenbeul!
Goede reclame! Een kikker laat zich niet koken, wij wel! Wie staat er hoger op de evolutionaire ladder? Trios Bank!quote:
Nee het is kurkdroog hier!quote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, regent het bij jou ook heel hard?
quote:De inmiddels gepensioneerde Nederlandse professor Walter Lewin is in opspraak geraakt in de Verenigde Staten. Op het Massachusetts Institute of Technology (MIT) in Cambridge heeft Lewin studentes online seksueel lastig gevallen, aldus het vermaarde instituut.
Om die reden zijn al zijn online lessen en colleges verwijderd, meldde MIT op zijn website. Lewin gaf sinds 2009 geen colleges meer, en had zijn laatste online lessen in de herfst van 2013 gegeven.
In oktober klaagde een studente over seksueel ongepast gedrag van de natuur- en sterrenkundige op het internet. Ze had materiaal waaruit bleek dat haar docent haar en andere vrouwen die de online lessen volgden, lastig viel. Er werd een onderzoek gestart, waaruit bleek dat Lewin zich inderdaad niet aan "het beleid van het instituut aangaande seksueel gedrag'' hield. (ANP)
Lewin is bij het Nederlandse publiek onder andere bekend vanwege zijn illustere optredens bij De Wereld Draait Door, waar hij werd geprezen als een docent van haast goddelijke kwaliteiten.
Diederik Jekel vertelt bij DWDD dat Lewin heel goed is in het 'overbrengen van een vonk' bij zijn studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |