SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-12-2014 21:32:15 ]Ja doei.![]()
De briljante telefonische support van Garmin bood ook geen soelaas. Ik zou een instructie krijgen waarmee het probleem verholpen zou zijn. Als die knuppel geluisterd had, wist hij dat ik zijn oplossing al 6x had geprobeerd...
Je krijgt de instructie echter pas na ophangen, dus ik kan nu weer bellen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Sinterkerst&nieuw cadeautje voor mezelf gearriveerd:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo m'n oefeningen maar 's doen. Vanavond klein rondje rennen en daarna de jaarvergadering van de club waar ik als 't goed is verkozen ga worden tot Social Secretary. De ironie. Een zolderkamerautist als social secretary
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Komt door je duimpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo m'n oefeningen maar 's doen. Vanavond klein rondje rennen en daarna de jaarvergadering van de club waar ik als 't goed is verkozen ga worden tot Social Secretary. De ironie. Een zolderkamerautist als social secretary
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanaf de file voor de finish?quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb het opgegeven met die communicator plug-in, ik upload gewoon vanaf file tegenwoordig.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef cafca het volgende:
[..]
OK, vanaf "bestand" voor de niet Engelstaligen onder ons....![]()
Trek eens aan mijn vinger?
dat heb ik ook gehad, Chrome wert nu wel, intalleren en browser opnieuw opstarten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef Yuki het volgende:
De briljante telefonische support van Garmin bood ook geen soelaas. Ik zou een instructie krijgen waarmee het probleem verholpen zou zijn. Als die knuppel geluisterd had, wist hij dat ik zijn oplossing al 6x had geprobeerd...
Je krijgt de instructie echter pas na ophangen, dus ik kan nu weer bellenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Bij de 10 km bij rotterdam marathon ook al. Daarom ben ik er bij de bgl extra boos om. Zelfde organisatie, dan neem je die ervaring toch mee?quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Quoi het volgende:
En 2014 bracht ons het woord 'finish-file'
Ik vind het echt lomp tov de mensen die erin stonden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier werkt Chrome juist niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, Chrome wert nu wel, intalleren en browser opnieuw opstarten.Safari
wel
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Sinterkerst&nieuw cadeautje voor mezelf gearriveerd:
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je moet gewoon sneller lopen en zorgen dat je voor de dagjesmensen binnen bent. Dan heb je ook geen last van de finish file.
![]()
Tja, mijn linkerknie doet pijn en is erg stijf. Ik werd voor de bruggenloop al wakker met die knie, al was het eerst nog niet zo erg. Opvallend, want mijn laatste loopje was de woensdag ervoor, slechts 5 km ook.
Enfin, maar rustig afwachten wat het de komende dagen doet.![]()
Om even terug te komen op jullie lijstjes uit de vorige reeks
Mijn lijstje voor 2015:
• M'n eerste (en tweede) HM (sub 2:10)
• 5 km in sub 27:00
• 10 km PR die ik zaterdag aanstaande ga lopen verpulveren
• 15 km in sub 1:30:00
• 1000 km hardlopen
Ik kijk er nu al naar uit
En wat betreft mijn mooiste loopjes lijstje van 2014:
1. Adventure run Ameland - 10 km (is aanstaande zaterdag pas, maar ik weet nu al dat 't de mooiste loop gaat worden van de 6 die ik er dit jaar gedaan heb/ga lopen.)
2.Dwingelderveldloop - 7,5 km (m'n eerste wedstrijd sinds ik hardlopen serieus ben gaan nemen en 3x per week ben gaan trainen. Doel was sub 45, uiteindelijk 44:31 gefinisht)
3. Marderhoekloop - 5 km (mooie omgeving en alles)
4.Openingsloop 'Haak om Leeuwarden' - 6 km (is aanstaande zondag pas, maar ik weet nu al dat deze loop nooit saaier kan gaan worden dan de vijfde en laatste loop die in dit lijstje staat)
5. Slachterin Wommels - 5 km (saaie omgeving, saai stuk hardlopen. Wel een PR neergezet, maar daar is alles ook mee gezegd. Een verdiende laatste plaats voor mijn rijtje)'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
De benen voelen verassend goed na de inspanning van gisteren. Zodadelijk op de club even een kort rondje uitlopen en dan de grote jaarlijkse vergadering.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo maar weer eens een stukje lopenEens kijken wat het weer vanavond allemaal gaat doen....vanmiddag hadden we hier een megaterrorhagelbui
F means you're fucked![]()
Pfoe, wat een strijd tegen de klok altijd om op tijd voor de training te eten zodat het geen kotsen wordt bij de sprintjes en de burpeesIk was vanochtend al om kwart over 7 op het werk, dus ik had mezelf echt voorgenomen om om half 5 weg te gaan, maar dan ben je toch weer ergens mee bezig en wordt het half 6
Lekker van die 10-uur werkdagen..
Maar goed, ik heb het toch klaargespeeld om een supersnel wokgerechtje te maken met vooral veel groenten zodat het lekker licht op de maag is1.5 uur voor de training de laatste hap weggeschrokt, eeeen stop de tijd. Gelukkig ook nog 25 min. daarheen fietsen om het een beetje te verteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Laat ik dan ook maar eens mijn leukste wedstrijden plaatsen:
1. (Met stip!) De Spijkenisse Marathon (14 dec a.s.), omdat ik daar mijn 10km-pr met minuten ga verbeteren
2. De Derdekerstdagloop (27 dec a.s.), omdat het zo'n prachtige omgeving is, met zulk heerlijk winterweer
Nee echt, we moeten nog 3 weken. Er kan nog zoveel gebeuren, ik ga nu nog geen lijstjes maken.![]()
Dit lijkt op mijn lijstje voor 2014.quote:Op maandag 8 december 2014 18:03 schreef trolley het volgende:
Om even terug te komen op jullie lijstjes uit de vorige reeks
Mijn lijstje voor 2015:
• M'n eerste (en tweede) HM (sub 2:10)
• 5 km in sub 27:00
• 10 km PR die ik zaterdag aanstaande ga lopen verpulveren
• 15 km in sub 1:30:00
• 1000 km hardlopen
Ik kijk er nu al naar uit
En wat betreft mijn mooiste loopjes lijstje van 2014:
1. Adventure run Ameland - 10 km (is aanstaande zaterdag pas, maar ik weet nu al dat 't de mooiste loop gaat worden van de 6 die ik er dit jaar gedaan heb/ga lopen.)
2.Dwingelderveldloop - 7,5 km (m'n eerste wedstrijd sinds ik hardlopen serieus ben gaan nemen en 3x per week ben gaan trainen. Doel was sub 45, uiteindelijk 44:31 gefinisht)
3. Marderhoekloop - 5 km (mooie omgeving en alles)
4.Openingsloop 'Haak om Leeuwarden' - 6 km (is aanstaande zondag pas, maar ik weet nu al dat deze loop nooit saaier kan gaan worden dan de vijfde en laatste loop die in dit lijstje staat)
5. Slachterin Wommels - 5 km (saaie omgeving, saai stuk hardlopen. Wel een PR neergezet, maar daar is alles ook mee gezegd. Een verdiende laatste plaats voor mijn rijtje)
Officieel heb ik (nog) bijna niks ervan gehaald, maar officieus wel.
Alleen die hm sub 2.10 is hem niet geworden.
Succes iig, leuke lijst!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit lijkt op mijn lijstje voor 2014.
Officieel heb ik (nog) bijna niks ervan gehaald, maar officieus wel.
Alleen die hm sub 2.10 is hem niet geworden.
Succes iig, leuke lijst!!
Thanks! Het is in ieder geval een lijst met mooie uitdagingen inderdaadIk heb ooit eens geroepen dat ik mijn eerste HM op Terschelling wou gaan lopen, en dat zou dan in november 2015 zijn. Maar ik heb inmiddels een grote drang gekregen naar uitdagingen, en ik kwam afgelopen week een HM tegen die zo'n beetje plaatsvindt in mijn achtertuin, op zaterdag 20 juni komend jaar. Start is om 19:00 uur 's avonds (ivm warmte voornamelijk) en omdat het die dag de langste dag van het jaar is. Route gaat voornamelijk langs de meren in Friesland, en de finish is in het centrum van Sneek. Mooi met ondergaande zon langs de meren lopen enzo
Dus ik heb het idee dat ik mijn eerste HM op Terschelling ga lopen laten varen, en m'n eerste HM dus een paar maanden naar voren gehaald
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Oh ja daar had ik voor dit jaar ook naar zitten kijken, Sneek. Lijkt me ook een mooie.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef trolley het volgende:
[..]
Thanks! Het is in ieder geval een lijst met mooie uitdagingen inderdaadIk heb ooit eens geroepen dat ik mijn eerste HM op Terschelling wou gaan lopen, en dat zou dan in november 2015 zijn. Maar ik heb inmiddels een grote drang gekregen naar uitdagingen, en ik kwam afgelopen week een HM tegen die zo'n beetje plaatsvindt in mijn achtertuin, op zaterdag 20 juni komend jaar. Start is om 19:00 uur 's avonds (ivm warmte voornamelijk) en omdat het die dag de langste dag van het jaar is. Route gaat voornamelijk langs de meren in Friesland, en de finish is in het centrum van Sneek. Mooi met ondergaande zon langs de meren lopen enzo
Dus ik heb het idee dat ik mijn eerste HM op Terschelling ga lopen laten varen, en m'n eerste HM dus een paar maanden naar voren gehaaldMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat schijnt het ook te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik voor dit jaar ook naar zitten kijken, Sneek. Lijkt me ook een mooie.
M'n vader heeft de wandeleditie (ook 21km) gelopen dit jaar, exact dezelfde route alleen starten de wandelaars 's middags rond 13:00 uur. Hij kon het mij van harte aanbevelen om, als ik toch HM's wil gaan lopen, die ook zeker te gaan doen. Hij vond het in ieder geval een hele mooie route
Dus mocht je 'm komend jaar willen lopen: zaterdag 20 juni 2015. Inschrijving start 20 december aanstaande
Ik zal nog eens goed kijken op mijn kalender/wish list of er dan geen andere wedstrijden zijn voor ik me weer een dubbele afspraak op de hals haalquote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat schijnt het ook te zijn.
M'n vader heeft de wandeleditie (ook 21km) gelopen dit jaar, exact dezelfde route alleen starten de wandelaars 's middags rond 13:00 uur. Hij kon het mij van harte aanbevelen om, als ik toch HM's wil gaan lopen, die ook zeker te gaan doen. Hij vond het in ieder geval een hele mooie route
Dus mocht je 'm komend jaar willen lopen: zaterdag 20 juni 2015. Inschrijving start 20 december aanstaande
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is wel handig inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal nog eens goed kijken op mijn kalender/wish list of er dan geen andere wedstrijden zijn voor ik me weer een dubbele afspraak op de hals haal'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Lijstjes en voornemens zijn overrated, lekker weer lopen is veel belangrijker. Hoop dat je dat weer snel kanquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik ga wel weer denken aan lijstjes en goede voornemens als ik weer normaal loop
/baal-gezeik
Ben ik werkelijk de enige die vandaag een kort herstelloopje ingelast heeft?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mijn top 5 van 2014.
1. HM Enschede want PR
2. HM Egmond want mooi
3. Sallandtrail want achtertuin![]()
4. Ekiden want PR en jullie![]()
5. Strongmanrun want achtertuin
2015.
Marathon!
Verder geen idee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eigenlijk mag de ekiden wel in mijn top5 ook. Ik heb wel 50m gelopen en jullie waren super voor dat rare mens dat ineens met een afgeplakt oog kwam aanzetten.
Ik heb daardoor nauwelijks gebaald dat ik niet mijn 7,2 km kon doen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga ook geen lijstje maken van 2014. Tot nu toe 1 wedstrijd gelopen, maar waarschijnlijk nog wel voor het eind van het jaar dit aantal verdubbelen.
Voor doelen in 2015 moet ik ook nog even nadenken, maar ben in ieder geval van plan om lekker (blessurevrij) door te lopen.![]()
Dat oog viel niet eens op. Alleen dat lelluke shirt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:
Eigenlijk mag de ekiden wel in mijn top5 ook. Ik heb wel 50m gelopen en jullie waren super voor dat rare mens dat ineens met een afgeplakt oog kwam aanzetten.
Ik heb daardoor nauwelijks gebaald dat ik niet mijn 7,2 km kon doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lijstjes!![]()
Mijn mooiste/leukste/beste loopjes van 2014 waren:
5:
10 x 10 Winschoten 10km
Hier liep ik een nieuw PR op de 10km en dat terwijl ik niet eens heel diep hoefde te gaan. Ook waren we geloof ik 2e geworden met ons 'team'. Wat ook een best leuke prestatie was. Het parkoers was niet heel spannend, maar het halve dorp was versierd en er stonden erg veel supporters langs de lijn. Ook het NK 50 en 100km werden tegelijkertijd gelopen dus die kon je onderweg nog een beetje aanmoedigen. Erg leuke dag gehad!
4:
Sallandtrail 25k
Het lopen hier ging ontzettend lekker. Het is een erg mooi bos met leuke paadjes en ook wat leuke iets technische stukjes erin, boomwortels enzo. Ook werd ik hier tot mijn verbazing 1e en heb Raymon ingehaald, wat echt een sterke loper is (kwam terug van blessure). Ook een supergezellige dag gehad met Streamnl, Daywalk3r, Moblo en Wolve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3:
Hoge Veluwetrail 43km
Zwabber heel kort gezien, hoogtepunt van de dag!Daarnaast een mooie podiumplek naast Pascal van Norden
. Heerlijk gelopen en ook weer een prachtige loop. Wel heel zwaar met hele stukken mul zand achter elkaar, klimmetjes over met mos bedekte trapjes enzovoort. Maar toch ruim een marathon in 3.15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2:
Koning van Spanjetrail 34km
Hier ook weer super gelopen. Begon best zwaar, maar naarmate de trail vorderde werd ik steeds sterker en kon ik lekker mensen gaan inhalen. Ook weer een supermooi parkoers met goed veel hoogtemeters. Mooie uitzichten en een heel sterk deelnemersveld. Toch mooi een 8e plek te pakken gekregen. Vlak achter Zac Freudenberg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1:
Trail des Fantomes 50km
Superweekend gehad. Supertrail gehad. Echt prachtig daar, heerlijke technische paadjes, steile afdalingen, steile beklimmingen, riviercrossings, lekker klimmen en klauteren. Dit is echt mijn favoriete trail tot nu toe. Was ook erg gezellig weer met mijn vriendin, streamnl, co.uk, Frsh, guard en nog veel meer bekenden. Over 3 jaar daar sowieso de 100km!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast nog speciale vermeldingen voor:
Ekiden, jullie, en 1e
.
Strongmanrun, mooie notering, erg leuk parkoers en obstakels!![]()
![]()
Eigenlijk heb je wel gelijkquote:Op maandag 8 december 2014 18:35 schreef pijll het volgende:
Laat ik dan ook maar eens mijn leukste wedstrijden plaatsen:
1. (Met stip!) De Spijkenisse Marathon (14 dec a.s.), omdat ik daar mijn 10km-pr met minuten ga verbeteren
2. De Derdekerstdagloop (27 dec a.s.), omdat het zo'n prachtige omgeving is, met zulk heerlijk winterweer
Nee echt, we moeten nog 3 weken. Er kan nog zoveel gebeuren, ik ga nu nog geen lijstjes maken.
Ik heb er ook nog 2 of 3 gepland staan
@trolley: die klinkt gaaf!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
My thoughts exactlyquote:
Ik verschuif mijn eerste HM dan ook niet zomaar natuurlijk
quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Lijstjes!![]()
Mijn mooiste/leukste/beste loopjes van 2014 waren:
5:
10 x 10 Winschoten 10km
Hier liep ik een nieuw PR op de 10km en dat terwijl ik niet eens heel diep hoefde te gaan. Ook waren we geloof ik 2e geworden met ons 'team'. Wat ook een best leuke prestatie was. Het parkoers was niet heel spannend, maar het halve dorp was versierd en er stonden erg veel supporters langs de lijn. Ook het NK 50 en 100km werden tegelijkertijd gelopen dus die kon je onderweg nog een beetje aanmoedigen. Erg leuke dag gehad!
4:
Sallandtrail 25k
Het lopen hier ging ontzettend lekker. Het is een erg mooi bos met leuke paadjes en ook wat leuke iets technische stukjes erin, boomwortels enzo. Ook werd ik hier tot mijn verbazing 1e en heb Raymon ingehaald, wat echt een sterke loper is (kwam terug van blessure). Ook een supergezellige dag gehad met Streamnl, Daywalk3r, Moblo en Wolve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3:
Hoge Veluwetrail 43km
Zwabber heel kort gezien, hoogtepunt van de dag!Daarnaast een mooie podiumplek naast Pascal van Norden
. Heerlijk gelopen en ook weer een prachtige loop. Wel heel zwaar met hele stukken mul zand achter elkaar, klimmetjes over met mos bedekte trapjes enzovoort. Maar toch ruim een marathon in 3.15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2:
Koning van Spanjetrail 34km
Hier ook weer super gelopen. Begon best zwaar, maar naarmate de trail vorderde werd ik steeds sterker en kon ik lekker mensen gaan inhalen. Ook weer een supermooi parkoers met goed veel hoogtemeters. Mooie uitzichten en een heel sterk deelnemersveld. Toch mooi een 8e plek te pakken gekregen. Vlak achter Zac Freudenberg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1:
Trail des Fantomes 50km
Superweekend gehad. Supertrail gehad. Echt prachtig daar, heerlijke technische paadjes, steile afdalingen, steile beklimmingen, riviercrossings, lekker klimmen en klauteren. Dit is echt mijn favoriete trail tot nu toe. Was ook erg gezellig weer met mijn vriendin, streamnl, co.uk, Frsh, guard en nog veel meer bekenden. Over 3 jaar daar sowieso de 100km!
die foto van de koning van SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast nog speciale vermeldingen voor:
Ekiden, jullie, en 1e
.
Strongmanrun, mooie notering, erg leuk parkoers en obstakels!![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat oog viel niet eens op. Alleen dat lelluke shirt.
Our personal jesus!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
voorlopige planning voor de eerste helft van komend jaar:
50km tijdens Northburn100 21 maart
6 uurs evenement tijdens Lap the Lake 11 april
Wanaka trail Marathon 19 april
9 uur van HAAG 27 Juni'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De hele of de halve?quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik voor dit jaar ook naar zitten kijken, Sneek. Lijkt me ook een mooie.![]()
2e half jaar zit je in een inrichting...quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
voorlopige planning voor de eerste helft van komend jaar:
50km tijdens Northburn100 21 maart
6 uurs evenement tijdens Lap the Lake 11 april
Wanaka trail Marathon 19 april
9 uur van HAAG 27 Juni
Mafkees![]()
Nee gein. Jaloezie alom!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
halve waarschijnlijk...quote:
Als er nog een andere M op het programma komt is het de Brabantse wal marathon (en dan loop ik sowieso niet in Sneek)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
vanmorgen 5km uitgelopen, kan niet zeggen dat mijn benen stonden te juichen bij de eerste paar honderd meter maar het viel me alles mee.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor mij in ieder geval op de planning voor 2015
- Regte Heidecross (10k), als ie doorgaat
- Rondje Tilburg (70km fietsen, 13km lopen)
- Tilburg Ten Miles (10EM)
- Brabantse Parel (10 km)
- 7^^
Verder zoek ik nog wat leuke crossloopjes hier in de buurt![]()
Nou ja, onderpresteren ... ik vind het zelf toch best wel een prestatie wat ik doe.quote:Op maandag 8 december 2014 08:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ahhh chronisch onderpresteren dus
Loop je niet met hartslagmeter? Ik zet mijn horloge altijd alleen daarop en de snelheid zie ik elke km en tussendoor een enkele keer.
Dan weet ik precies waar ik safe zit qua uit kunnen lopen. Alleen de eerste 1 a 2 km is gokken dus die loop ik wel op snelheid, en altijd langzamer dan mijn beoogde gemiddelde snelheid.
Dat loopt best wel chill
Maar wij zitten qua tijd best dicht bij elkaar dan op de 15leuk!
Ik heb wel een hartslagmeter, maar daar kijk ik de eerste kilometer op om te zien of ik niet dood aan het gaan ben. Het zegt eigenlijk ook niet veel, voor mijn gevoel. Ik ga niet rustiger rennen als mijn hartslag toevallig 190 is en ik op dat moment heel prettig loop. Gisteren heb ik waarschijnlijk de hele tijd rond 174 gelopen.
Corniel, ik heb ook last van mijn linkervoet. Na eventjes rust en nieuwe schoenen is het gisteren weer teruggekomen. Morgen laat ik er iemand naar kijken, maar ik vrees dat ik niet meer volgens mijn planning mag lopen (ál die loopjes waar ik me al voor heb ingeschreven).
Ik heb voor dit jaar nog twee loopjes staan, alhoewel ik twijfel of het verstandig is om zaterdag in Scheveningen te starten. Dus ik maak nog heel even geen lijstje.
Mijn voornemen voor 2015 en de rest van mijn leven is gewoon zonder blessures lopen.![]()
En ik doe niet aan sub-voorspellingen. Als ik al voor prestatie loop, is het puur om de afstanden uit te kunnen lopen. In al die jaren heb ik slechts 1 keer moeten wandelen omdat ik ontzettende kramp in mijn buikwand had, en vorige week heel kort toen ik door mijn enkel ging.![]()
Zo, de sportschool heb ik laten schieten vanavond.
Morgenochtend hopelijk de eerste training van het HM schema oftewel 45' rustig lopen. Kijken of het een beetje wil...
Hebben nog meer mensen bij de Bruggenloop die jongen in tiki rokje en ontbloot bovenlijf gezien? Wat een bikkel!![]()
Toch raak je het 1 en ander kwijt bij zo'n loop. Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan : ruim 2 kg lichter dan een paar dagen geleden...![]()
Zo was t niet bedoeld mopquote:Op maandag 8 december 2014 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, onderpresteren ... ik vind het zelf toch best wel een prestatie wat ik doe.
Ik heb wel een hartslagmeter, maar daar kijk ik de eerste kilometer op om te zien of ik niet dood aan het gaan ben. Het zegt eigenlijk ook niet veel, voor mijn gevoel. Ik ga niet rustiger rennen als mijn hartslag toevallig 190 is en ik op dat moment heel prettig loop. Gisteren heb ik waarschijnlijk de hele tijd rond 174 gelopen.
Corniel, ik heb ook last van mijn linkervoet. Na eventjes rust en nieuwe schoenen is het gisteren weer teruggekomen. Morgen laat ik er iemand naar kijken, maar ik vrees dat ik niet meer volgens mijn planning mag lopen (ál die loopjes waar ik me al voor heb ingeschreven).
Ik heb voor dit jaar nog twee loopjes staan, alhoewel ik twijfel of het verstandig is om zaterdag in Scheveningen te starten. Dus ik maak nog heel even geen lijstje.
Mijn voornemen voor 2015 en de rest van mijn leven is gewoon zonder blessures lopen.![]()
En ik doe niet aan sub-voorspellingen. Als ik al voor prestatie loop, is het puur om de afstanden uit te kunnen lopen. In al die jaren heb ik slechts 1 keer moeten wandelen omdat ik ontzettende kramp in mijn buikwand had, en vorige week heel kort toen ik door mijn enkel ging.
Jij presteert zeker mooie dingen!!
Ah ok, ja ik luister wel naar mijn hartslag.
Daar deel ik mijn race op in. Niet helemaal goed hoor, want ik weet mijn zones niet echt. Zeker nu ik al een paar keer een hartslag ver boven 180 heb gemeten waar ik dacht dat 180 mijn max was.
Dus waarschijnlijk kan ik qua HR wel harder. Alleen mijn hoofd en lijf gaan dan in protest
Hoop voor je dat het meevalt morgen. Blessures zijn stomSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, hij liep me voorbij vlak voor het keerpunt aan het eind. Ik vraag me af of hij nou echt de hele loop zo heeft gerend. Lijkt me niet gezond.quote:Op maandag 8 december 2014 20:54 schreef Liesje68 het volgende:
Hebben nog meer mensen bij de Bruggenloop die jongen in tiki rokje en ontbloot bovenlijf gezien? Wat een bikkel!![]()
![]()
Ja, passeerde ons tussen Erasmus en drinkpost. Mafkees.quote:Op maandag 8 december 2014 20:54 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, de sportschool heb ik laten schieten vanavond.
Morgenochtend hopelijk de eerste training van het HM schema oftewel 45' rustig lopen. Kijken of het een beetje wil...
Toch raak je het 1 en ander kwijt bij zo'n loop. Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan : ruim 2 kg lichter dan een paar dagen geleden...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik was met kleding al koud tot op het bot...quote:Op maandag 8 december 2014 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hij liep me voorbij vlak voor het keerpunt aan het eind. Ik vraag me af of hij nou echt de hele loop zo heeft gerend. Lijkt me niet gezond.![]()
Dag euh....18/41, een lekker simpel no-nonsens maar uiteindelijk kleddernat herstelloopje. Lichaam houdt zich nog steeds opvallend goed. Ook weer een abs-challenge PR gezet
Die gast loopt er altijd zo bij tijdens hardloopwedstrijden. Al stuk of 10x gezien, oa bij Egmond toen het vroor.![]()
Weet ik, ik was ook niet serieus.quote:Op maandag 8 december 2014 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo was t niet bedoeld mop
Jij presteert zeker mooie dingen!!
Zwabber, ik had het trouwens bij de finish wel echt heel erg koud, ik was ontzettend aan het rillen. Wachten vind ik niet erg, maar ik had héél graag door willen lopen zodat ik het warm kreeg of naar mijn droge, warme kleren kon. Die warme thee was mijn redding. Of je dat nou zeiken vind of niet, wel of niet onderkoeld raken is heel persoonlijk.![]()
![]()
Dat was weer een traininkje, maar wel lekker rustigaan gedaan en 4x600p200 ipv 6x600p200. Dus ach. Steken we weer in de bagage erbij. Benen vonden het nog niet zo een goed plan na gisteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, dan is het zo'n Wim Hofman-aanhanger (Iceman).quote:Op maandag 8 december 2014 20:57 schreef GotC het volgende:
Die gast loopt er altijd zo bij tijdens hardloopwedstrijden. Al stuk of 10x gezien, oa bij Egmond toen het vroor.
Meestal zweet ik me kapot als ik ren, maar als ik het koud heb, heb ik het ook echt goed koud. Blauwe vingers, blauwe lippen, klappertanden, de hele rambam.![]()
Ik heb tot nu toe een marathon gelopen, deze maand
Herstelloopje was fijn. Niet echt makkelijk, maar dat hoort een beetje zo.
Bijna 50 minuten gekeuveld, met aan het eind een pittige bui met hagel.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou ja, het was mijn eerste loopquote:Op maandag 8 december 2014 20:57 schreef GotC het volgende:
Die gast loopt er altijd zo bij tijdens hardloopwedstrijden. Al stuk of 10x gezien, oa bij Egmond toen het vroor.![]()
![]()
Mijn medailles dit jaar. Twaalf wedstrijden gelopen, zeven medailles, drie wedstrijden niet gelopen vanwege van de fiets vallen/blessure, een geannuleerd vanwege kerstvakantie, nog twee te gaan.
Sorry, op de pc staat het gewoon horizontaal.
Helemaal links dus de 'medaille' waar ik me speciaal voor heb ingeschreven. Het was een loop in juni, hartstikke warm, begon rond half elf in de avond, en toen ik na een uur weer terug was in het Olympisch stadion was het nog steeds 24 graden.
Ik loop niet goed in de hitte, daarom had ik ook altijd zomerstops, maar dit jaar lijkt het me beter af te gaan. Ook de Dam tot Dam by night was erg warm, maar dat was mijn favoriet tot zo ver. Ik liep heel erg lekker én het publiek was ge-wel-dig.
Geen medaille: Bruggenloop Nijmegen, Molenhoeks Makkie, Zevenheuvelenloop, 't Is voor niks.![]()
Wow, wat veel binnen 1 week waarin je een wedstrijd loopt.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Yuki het volgende:
Bijna 50 minuten gekeuveld, met aan het eind een pittige bui met hagel.![]()
Ik heb deze maand 15 kilometer gelopen. Gisteren dus.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik, ik was ook niet serieus.
Zwabber, ik had het trouwens bij de finish wel echt heel erg koud, ik was ontzettend aan het rillen. Wachten vind ik niet erg, maar ik had héél graag door willen lopen zodat ik het warm kreeg of naar mijn droge, warme kleren kon. Die warme thee was mijn redding. Of je dat nou zeiken vind of niet, wel of niet onderkoeld raken is heel persoonlijk.
Jaaaaa die theeik was er heel gelukkig mee!
Wowwie!!quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Yuki het volgende:
Bijna 50 minuten gekeuveld, met aan het eind een pittige bui met hagel.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waar is die 3e van links van? Dat is weer eens wat anders dan een standaard medaillequote:Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef wyccie het volgende:
Mijn medailles dit jaar. Twaalf wedstrijden gelopen, zeven medailles, drie wedstrijden niet gelopen vanwege van de fiets vallen/blessure, een geannuleerd vanwege kerstvakantie, nog twee te gaan.
[ link | afbeelding ]
Sorry, op de pc staat het gewoon horizontaal.
Helemaal links dus de 'medaille' waar ik me speciaal voor heb ingeschreven. Het was een loop in juni, hartstikke warm, begon rond half elf in de avond, en toen ik na een uur weer terug was in het Olympisch stadion was het nog steeds 24 graden.
Ik loop niet goed in de hitte, daarom had ik ook altijd zomerstops, maar dit jaar lijkt het me beter af te gaan. Ook de Dam tot Dam by night was erg warm, maar dat was mijn favoriet tot zo ver. Ik liep heel erg lekker én het publiek was ge-wel-dig.
Geen medaille: Bruggenloop Nijmegen, Molenhoeks Makkie, Zevenheuvelenloop, 't Is voor niks."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Tot nu toe de helft daarvan and not countingquote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Yuki het volgende:
Hopelijk woensdagavond weer.![]()
Dat is een ketting die ik niet bij de medailles bewaar, maar ook niet bij mijn gewone kettingen waar ik de eerste wel bewaar (die draag ik ook echt). Het zijn twee sierlijke hoofden, van de Moving Comfort Meidenloop in Utrecht.quote:Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Waar is die 3e van links van? Dat is weer eens wat anders dan een standaard medaille
Die heb ik met mijn zusje gelopen, een dag na mijn 1/8e triathlon (wat mijn ultieme sportprestatie is geweest dit jaar).![]()
Hij is wel gaaf!!! Maar het klinkt als een druk loopje.quote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een ketting die ik niet bij de medailles bewaar, maar ook niet bij mijn gewone kettingen waar ik de eerste wel bewaar (die draag ik ook echt). Het zijn twee sierlijke hoofden, van de Moving Comfort Meidenloop in Utrecht.
Die heb ik met mijn zusje gelopen, een dag na mijn 1/8e triathlon (wat mijn ultieme sportprestatie is geweest dit jaar)."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het voor mijn zusje gedaan. Het was tja, een meidenloop.quote:Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hij is wel gaaf!!! Maar het klinkt als een druk loopje.![]()
RD, dat is 'm! Hij lijkt op Dekes van CSI Miami.![]()
Vroeg ik me ook al af. Het lukte mij niet om het terug te googlen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar heb je die foto nou weer vandaan, RD?
De twee jongens naast hem kijken wel heel sip.![]()
![]()
de hardloopgroep op FB, ik zag hem toevallig voorbij komen flitsenquote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar heb je die foto nou weer vandaan, RD?
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2014 22:05:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hey die werd uitvoerig geïnterviewd net na de finish. Vlak voor mij over de finish gegaan dus.quote:
Ow en sneek ga ik me ook voor inschrijven, zat ik dit jaar ook al naar te glurenwel de halve dan
Tof!quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ow en sneek ga ik me ook voor inschrijven, zat ik dit jaar ook al naar te glurenwel de halve dan
Dat geldt ook voor mij. Een wedstrijdje gelopen sinds ik op 13/09 ben begonnen met hardlopen. 5 km warandeloop tilburg. ( plus 600 meter kidsrun). Was leuk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Voccar het volgende:
Ik ga ook geen lijstje maken van 2014. Tot nu toe 1 wedstrijd gelopen, maar waarschijnlijk nog wel voor het eind van het jaar dit aantal verdubbelen.
Voor doelen in 2015 moet ik ook nog even nadenken, maar ben in ieder geval van plan om lekker (blessurevrij) door te lopen.
Doel 2015: Tilburg ten miles (sub 1:40)
Plus 10 km sub 1 uur.![]()
Ik ga denk ik de rest van de week helemaal niks meer doen.
Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar voel me nu niet helemaal fit. Uitgerekend nu ik zaterdag 42km moet trailen
Ga wel gewoon rusten tot dan en kijken of ik een beetje bijtrek, heb de laatste tijd hard genoeg getraind (maar dat is vooral voor Beltrum)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Vandaag de langzaamste groep voorgelopen. Lekker rustig 6km gehobbeld met 7min/km gemiddeld incl wat stops voor de nieuweling. Benen en rug voelden erg soepel zo op dit tempo na gisteren. Lekker gekeuveld en genoten. En daarna tot Social Secretary verkozen van de clubga er iets leuks van maken!
Ja doei.![]()
Ben je een dagje niet online, mis je gelijk allerlei lijstjes..
Mooie doelen allemaal. Die van mij voor 2015 zijn:
5 km sub 23
10 km sub 50
Redelijk ambitieus, maar ik denk niet onbereikbaar. Dan gaan we in 2016 eens aan een HM denken.![]()
Zo, ik heb mijn kamer en vlucht geboekt voor Berlijn. Dat Airbnb is toch wel een uitkomst als je een goedkope slaapplek midden in de stad zoekt. Ik ga voor Parijs en Kopenhagen ook eens kijken of ik via Airbnb een leuke slaapplaats kan vinden.
![]()
Misschien moet ik voor komend jaar een wedstrijdje in het buitenland gaan plannengewoon een 10 of 15 km ofzo.
Heb voor het eerst spierpijn na een stukje hardlopen![]()
Met dank aan de regen en kou...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hij heeft ook minimaal 1 marathon in die outfit gelopen. Ach, als hij daar zijn lol uit haalt...F means you're fucked![]()
Ik herstel zo goed de laatste dagen! Nu toch maar een rustdagje na 3 pittige dagen na elkaar, maar het voelt niet alsof het echt nodig is. Proberen dit magische herstel zo lang mogelijk vast te houden, voordat het weer net zo plots weg is als het gekomen is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toch even een bgl verslagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Respect voor alle BGL lopers hoor, als ik alle verslagen zo lees niet het beste weer, en dan ook nog een retedruk parcours.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
+1quote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef GotC het volgende:
Ik ga wel weer denken aan lijstjes en goede voornemens als ik weer normaal loop
/baal-gezeik<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Toch even een bgl verslagjeIk heb het allemaal van dichtbij meegemaakt, zowel de voorbereiding als de wedstrijd, en toch is het leuk te lezen hoe je het beleefd hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan! Trots op je!![]()
Vanochtend getwijfeld of ik hardloopspullen mee zou nemen naar het werk, niet gedaan en nu zie ik zooooo'n mooi onbewolkt zonnig weer vanuit mijn raam
Hier is het net een Stephen King setting, mistig, heel mistigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
RD zou je mij bij de meeuwen makrelen willen verwijderen?
Ik zie het niet zitten om deze te lopen zo kort na de bgl en met een flinke finishfileverkoudheid.
Iemand interesse in een Meeuwen Makrelen reservering? (zeggen dat je mijn naam hebt en daar betalen)
Gewoon lekker afmelden bij de organisatie joh...er is een mega wachtlijstquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:19 schreef CaLeX het volgende:
RD zou je mij bij de meeuwen makrelen willen verwijderen?
Ik zie het niet zitten om deze te lopen zo kort na de bgl en met een flinke finishfileverkoudheid.
Iemand interesse in een Meeuwen Makrelen reservering? (zeggen dat je mijn naam hebt en daar betalen)
Owja dat is wel netterquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker afmelden bij de organisatie joh...er is een mega wachtlijstgaan we doen
Mijn voornemen voor 2015 is ook wel om een loopje met een vreemde naam te gaan doenMeeuwen makrelen loop of boerenkoolloop of zo :p
Dat worden een hoop tripjes naar Gieten: http://www.dfwrunners.nlquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn voornemen voor 2015 is ook wel om een loopje met een vreemde naam te gaan doenMeeuwen makrelen loop of boerenkoolloop of zo :p
Wow je kan daar gewoon elke week een marathon lopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat worden een hoop tripjes naar Gieten: http://www.dfwrunners.nl
En iedere keer met een andere naamquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow je kan daar gewoon elke week een marathon lopen
En degene met de meeste loopkilometers deed ook gewoon 38 keer mee aan de marathon in één jaarquote:
En ik zie net ook op die site dat er iemand is die na zijn 70e al meer dan 100 marathons liep en gewoon ook lekker 4.04 noteert. Ik kan beter stoppen met kijken geloof ik, wat een ubermensen! En ze zien er over het algemeen vrij krakkemikkig uit
[ Bericht 19% gewijzigd door La_Tramposa op 09-12-2014 11:00:11 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er worden in december meerdere snertlopen georganiseerd. Komend weekend is er in ieder geval een in Krommenie en een in 't Veld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Net even de nieuwe schoentjes wezen inlopen in de mist. Of het nou aan de mist lag, of aan die toch iets zwaardere schoenen, echt vooruit wilde het niet......quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:49 schreef Guard het volgende:
Hier is het net een Stephen King setting, mistig, heel mistig![]()
Ik ben volgend jaar nu 's echt van plan de Fish-Potato Run te doen (van Urk naar Emmeloord).quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Visquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar nu 's echt van plan de Fish-Potato Run te doen (van Urk naar Emmeloord).
Zo, vanmorgen om 6u naar buiten gestapt voor het 1e post Bgl loopje. Het ging piepend en krakend...bedoeling was 45' joggen maar t moest harder en langer want anders niet op tijd thuis. Maar goed, de 1e training naar een HM zit er op!![]()
HMquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:13 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, vanmorgen om 6u naar buiten gestapt voor het 1e post Bgl loopje. Het ging piepend en krakend...bedoeling was 45' joggen maar t moest harder en langer want anders niet op tijd thuis. Maar goed, de 1e training naar een HM zit er op!
New York is ook bijna in kannen en kruiken. Ik hoef nu alleen nog maar aan mijn verplichtingen te voldoen. En daar heb ik een heel jaar de tijd voor dus dat gaat goed komen. Ik heb gisterenavond alvast wat lopers en ex-lopers ontmoet in een onderhoudend gesprek over de voorbereiding en ervaringen van ex-lopers. Het is echt een heel leuk groepje jonge mensen met bijna geen marathonervaring dus dat maakt het een nog grotere uitdaging. En dan te bedenken dat ik tegen die tijd al een marathon heb gelopen
.
![]()
quote:Het staat zwart op wit op Fok! dus nu moet je.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat bepalen wij wel voor je, inclusief (verplicht te halen) eindtijdquote:
Dat schept een band.quote:Op maandag 8 december 2014 20:47 schreef wyccie het volgende:
Corniel, ik heb ook last van mijn linkervoet )..)Zondag dan maar samen lopen tijdens Spijkenisse?
Dat is een mooi voornemen.quote:Mijn voornemen voor 2015 en de rest van mijn leven is gewoon zonder blessures lopen (..)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Nou, ik doe het voorlopig maar rustig aan en ik mag ook uit de OP bij de Meeuwen Makrelenloop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat schept een band.Zondag dan maar samen lopen tijdens Spijkenisse?
Gelukkig geen fractuur, gewoon overbelasting.![]()
Even volstrekt offtopic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef Yuki het volgende:
Even volstrekt offtopic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even volstrekt offtopic...Gefeliciteerd! Mooi nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opleiding start in wk35 van 2015 (laatste week van augustus)quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door Yuki op 09-12-2014 14:02:01 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mijn mooiste loopjes van 2014, ik kan er nog niets over zeggen.
Hopelijk wordt mijn HM de mooiste. Misschien niet qua parcours, maar wel qua prestatie.
De Ekiden was leuk om eens een aantal forumleden te leren kennen.
De Vlasakkerloop was mooi wat betreft de route en verder omdat het de eerste keer was.
Voorlopig in de planning voor 2015:
- HM Enschede op 19 april
- HM Amersfoort op 7 juni
Verder misschien nog een HM in het najaar en als dat allemaal soepel verloopt wil ik eens nadenken over een M. Maar dat wordt op zijn vroegst in 2016...
In het drukke Sinterklaasweekend toch nog even de tijd gehad om een training te doen in Twente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog 50 km voor mijn jaartotaal in Runkeeper. Dat moet lukken. Morgen zo'n 10 km, in het weekend moet ik nog even kijken of ik kan lopen, woensdag in de langzamere groep een km of 7 vermoed ik en dan zondag 21. Dan moet ik er nog 12 in de laatste 10 dagen, dat lijkt me prima haalbaar. En dan mag de lat voor 2015 een stuk(je) hoger, dit jaar niet het hele jaar gelopen en met korte afstanden begonnen omdat ik ervoor niet regelmatig liep. 1000-1200 km lijkt me een mooi voornemen.
Tenslotte, ik heb hem immers genoemd, mag deze in de OP:
1
2[b]7 juni 2015 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl/]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - HM![]()
Even volstrekt offtopic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Ik loop wel met je mee! Ik heb me net ingeschreven!quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:09 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat schept een band.Zondag dan maar samen lopen tijdens Spijkenisse?
Wel voor de 10km, die een half uur later begint dan de M, dus moet je bij de start eventjes op me wachten.
Moblo, kan ik in de OP?
Zondag 14 dec, Spijkenisse, pijll, 10km, dus.![]()
Balen...quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik doe het voorlopig maar rustig aan en ik mag ook uit de OP bij de Meeuwen Makrelenloop.
Gelukkig geen fractuur, gewoon overbelasting.
Heb je je ook afgemeld bij de organisatie? Er zijn veel mensen op de reservelijst die graag willen lopenF means you're fucked![]()
Misschien omdat we het vaker hebben over hardloopkleding, hardloopvoedsel, hardloopvakanties en hardloopweerberichten dan over training of wedstrijden zelfquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:40 schreef DrNick het volgende:
Ik vraag me af he, waarom staat dit in LIF, en niet SPT?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Balen...
Heb je je ook afgemeld bij de organisatie? Er zijn veel mensen op de reservelijst die graag willen lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.binnen het uur al een reactie
Ahquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien omdat we het vaker hebben over hardloopkleding, hardloopvoedsel, hardloopvakanties en hardloopweerberichten dan over training of wedstrijden zelf![]()
![]()
En het is geen sport, maar een levensstijlquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien omdat we het vaker hebben over hardloopkleding, hardloopvoedsel, hardloopvakanties en hardloopweerberichten dan over training of wedstrijden zelf
Heeft trouwens iedereen nu een premium account op Endomondo?
Zo te zien wel.
Moet ik nu automatisch gaan betalen als 'ie verlopen is? Ik had die aanbieding juist weggeklikt.Get stoned![]()
Nee?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Maraca het volgende:
Heeft trouwens iedereen nu een premium account op Endomondo?![]()
ik heb mijn account laatst afgeslotenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:10 schreef Maraca het volgende:
Heeft trouwens iedereen nu een premium account op Endomondo?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Apart. Ik zie in de Fok! Endomondo dat iedereen nu zo'n premium account heeftquote:
kluns hi5quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Hinder het volgende:
Zo te zien wel.
Moet ik nu automatisch gaan betalen als 'ie verlopen is? Ik had die aanbieding juist weggeklikt.
Hier ook vast aan een jaarcontract
Ik kan niet eens bij de premium settingsquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Hinder het volgende:
Zo te zien wel.
Moet ik nu automatisch gaan betalen als 'ie verlopen is? Ik had die aanbieding juist weggeklikt.Denk eigenlijk dat het een bug is
Oh, ja ik zie het inderdaad. Wat debiel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die pagina blijft leeg, inderdaad. Wel goede marketingtruc, anders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan niet eens bij de premium settingsDenk eigenlijk dat het een bug is
Get stoned![]()
Goh, ja, ik kan bij endomondo inderdaad nu van alle afstanden de "personal best development" zien.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik kan ook een trainingsplan maken. Dat even snel doen dan voor het weer weg is, wel interessant
* trolley slingert Endo aan
Hoe zie je dat dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Apart. Ik zie in de Fok! Endomondo dat iedereen nu zo'n premium account heeft![]()
Omdat je kunt zien wie er lid is van de Fok! Endomondoquote:Maar zie nu ook dat echt alle Endomondo users zo'n premium account hebben.
Wilde het ook net gaan vragen. Zie nergens iets staan dat iedereen deze maand ofzo gratis premium zou krijgen.![]()
Hmm dat trainingsplan slaat nergens op, je moet een recente training aanvinken als niveau van je 'current fitness', klik ik een 10k uit oktober aan met een tijd van 48 minuten, en het doel van het schema is sneller worden op de 10k, rolt er een schema van 25 weken uit, waarmee ik aan het einde een 10km van 48.30 zou kunnen rennen!![]()
Heb je "go the distance" of "go faster" gekozen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Juist jaquote:Benchmark: 1 km Running (All Time Personal Best) With All Men and Women
Hinder 2m:17s
You are in the top 5%
Right on, you rock! You should seriously consider the Olympics!.
Get stoned![]()
Go fasterquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:23 schreef Wolve000 het volgende:
Heb je "go the distance" of "go faster" gekozen?
Ik heb nu een schema uitgerold voor m'n eerste HM. Geeft ie een verwachte eindtijd van 2:21:47Dat wil ik toch echt rond de 2:10:00 hebben
No pressure...quote:Race Marathon
Your goal for this training plan. With your current fitness level the expected time is 3h:56m:03s at an average pace of 5:36 min/km
Eerst maar eens eentje uberhaupt uitlopen.
Ja volgens mij zit er daar ook een bug in hoor, als ik als 'fitness indicator' een easypeasy HM van 1.51.30 opgeef, dan zou ik na 25 weken 1.50.53 kunnen lopen. Nou sorry maar na 25 weken trainen zou ik toch wel iets meer dan 40 seconden verbetering willen zien
Ik vind het schema voor de marathon ook vrij raar opgebouwd als ik er beter naar kijk. Nee, ik houd het lekker bij mijn eigen schema's!
Hmmm, eerst de halve marathon van dit weekend maar eens overleven. Sinds de halve marathon van 5 oktober is m'n langste afstand 13,25km geweest.
Tijd om de kilometers binnenkort maar weer eens wat structureler op te schroeven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik kan nu nog niet eens 5km lopen, maar ik kan met het schema op 2 april een marathon lopen in 5h:21m:08squote:Op dinsdag 9 december 2014 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het schema voor de marathon ook vrij raar opgebouwd als ik er beter naar kijk. Nee, ik houd het lekker bij mijn eigen schema's!
Vergeet 'm niet te deleten trouwens, dat plan. Ik zag in m'n feed ineens dat ik een amrathon plan had gemaakt. Maar daar ga ik me inderdaad ook niet aan houden. Opbouwe is inderdaad wat vreemd. Bovendien moet ik het een en ander om alle andere loopjes heen zien te puzzelen.
Ja, je ziet hem ook in je workouts staan (als zwart poppetje)quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef Wolve000 het volgende:
Vergeet 'm niet te deleten trouwens, dat plan. Ik zag in m'n feed ineens dat ik een amrathon plan had gemaakt. Maar daar ga ik me inderdaad ook niet aan houden. Opbouwe is inderdaad wat vreemd. Bovendien moet ik het een en ander om alle andere loopjes heen zien te puzzelen.
Je moet die andere loopjes gewoon in je schema puzzelen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef Wolve000 het volgende:
Vergeet 'm niet te deleten trouwens, dat plan. Ik zag in m'n feed ineens dat ik een amrathon plan had gemaakt. Maar daar ga ik me inderdaad ook niet aan houden. Opbouwe is inderdaad wat vreemd. Bovendien moet ik het een en ander om alle andere loopjes heen zien te puzzelen.![]()
Ja, kan prima naast de 4x 18km in de week uit hun schemaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Je moet die andere loopjes gewoon in je schema puzzelen!
Heb ook even gekeken naar een schema, maar is niet echt geschikt voor mij. Voor schema moet je 3-6 keer lopen. Haal meestal de 3x per week niet, dus blijf maar gewoon doen hoe ik het nu doe.![]()
Ja, dat doe ik wel in een excel lijstje ofzo. Of ad hoc ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Je moet die andere loopjes gewoon in je schema puzzelen!
Het enige wat ik eigenlijk in de gaten wil houden wat betreft een schema is de lengte/opbouw van de lange loop. De andere trainingen komen wel min of meer vanzelf voorbij met de club.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lange loop is gewoon elke keer 50 m verder sprinten. Dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel in een excel lijstje ofzo. Of ad hoc ofzo.
Het enige wat ik eigenlijk in de gaten wil houden wat betreft een schema is de lengte/opbouw van de lange loop. De andere trainingen komen wel min of meer vanzelf voorbij met de club.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar dat moet je 840 keer doen. Dus zelfs met elke dag training kost dat systeem nog ruim 2 jaar. En als ik bij de halve marathon begin, kost dat systeem nog ruim een jaar voor het voltooid is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lange loop is gewoon elke keer 50 m verder sprinten. Dat weet je inmiddels toch wel?
Niet verder trainen dan 25km danquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar dat moet je 840 keer doen. Dus zelfs met elke dag training kost dat systeem nog ruim 2 jaar. En als ik bij de halve marathon begin, kost dat systeem nog ruim een jaar voor het voltooid is.
Ingewikkeld hoor.
Ach, over 3 weken heb ik nog 16 weken. Dus ik kan precies na kerst beginnen met m'n plan. Het plan dat eigenlijk geen plan is. Noem het semi-gestructureerd freewheelen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is ook wel handig om er af en toe een pittige tempoblokken of lange D3 interval training in te gooien, aangezien je toch waarschijnlijk flinke tijd in die zone gaat lopen op je marathon. Als je alleen maar LDLs doet kan het zijn dat je die hardheid kwijt raakt..quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef Wolve000 het volgende:
Ingewikkeld hoor.
Ach, over 3 weken heb ik nog 16 weken. Dus ik kan precies na kerst beginnen met m'n plan. Het plan dat eigenlijk geen plan is. Noem het semi-gestructureerd freewheelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb ik de (vele) evenementen wel voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is ook wel handig om er af en toe een pittige tempoblokken of lange D3 interval training in te gooien, aangezien je toch waarschijnlijk flinke tijd in die zone gaat lopen op je marathon. Als je alleen maar LDLs doet kan het zijn dat je die hardheid kwijt raakt..
En met de club doen we sowieso op woensdagen al intervatraining (afwisselend heuvel- of snelheids-werk).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je begint toch niet bij nul?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar dat moet je 840 keer doen. Dus zelfs met elke dag training kost dat systeem nog ruim 2 jaar. En als ik bij de halve marathon begin, kost dat systeem nog ruim een jaar voor het voltooid is.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heuvelafquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is die marathon heuvelaf. Gewoon omrollen en blijven rollen.
De vanbrienenoord af bij de bruggenloop
Volgens mij heb je alleen de eerste zin gelezen, en niet de tweede.quote:
Inderdaad. Sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen de eerste zin gelezen, en niet de tweede.
Duurt.te.lang.
Elke dag 200 m verder en starten bij de hm.
Duidelijk verhaal
Ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat je kunt zien wie er lid is van de Fok! EndomondoMaar zie nu ook dat echt alle Endomondo users zo'n premium account hebben.
Ja doei.![]()
Volgens mij was het een bug... bij mij is het nu ook niet meer premium.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Denk het ook, bij mij ook geen premium meer helaasquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij was het een bug... bij mij is het nu ook niet meer premium.
Maar dat uurtje dat ik er van heb kunnen profiteren heeft mij er niet van overtuigd om premium aan te schaffen. Zoveel meer kun je er nou ook weer niet mee.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik dacht van smashrun: laat ik eens kijken hoe of wat met die badges. Zijn al m'n loopjes overgeladen, tellen ze alleen mee voor badges vanaf het moment dat je je hebt ingeschreven bij smashrun.
Nou ja, laat maar dan... zo spannend zijn de mogelijkheiden naast de badges nou verder ook weer niet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dit was zo'n training die je je later herinnert als je aan dat ene evenement bezig bent, als je denkt: hiervoor heb ik het allemaal gedaan, die kloteloopjes in het donker en de kou.
Ik dacht namelijk dat ik een goed verlichte route had uitgekozen, en dat het niet zo koud was![]()
Nou daar loop je dan over een niet verlicht fietspad met "verrekte kouwe klauwuh"![]()
En dan loop je uiteindelijk wel over een goed verlicht fietspad, knipperend aan alle kanten als een tacky kerstboom, moet je nog in de berm springen omdat die klotefietsers totaal niet opletten.
Nou ja 14 km in de boeken, en rustig uitkijken naar het moment dat het weer langer licht blijft.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Over 2 weken zijn de dagen alweer langer aan het worden!
Dit!quote:
Al moet de hitte nog ff wachten. Eerst mijn HM PR verpulveren gheheheSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoezo moet de hitte daarvoor wachten? Gewoon 20 graden vanaf januari tot en met maart, ben jij tijdens je HM prima gewend aan die temperatuur. Ik zou ervoor tekenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit!
Al moet de hitte nog ff wachten. Eerst mijn HM PR verpulveren gheheheZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon er bij houden, je hoeft alleen maar zo nu en dan op een sync knopje te drukken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik dacht van smashrun: laat ik eens kijken hoe of wat met die badges. Zijn al m'n loopjes overgeladen, tellen ze alleen mee voor badges vanaf het moment dat je je hebt ingeschreven bij smashrun.
Nou ja, laat maar dan... zo spannend zijn de mogelijkheiden naast de badges nou verder ook weer niet.
Ik vind het fijn dat je meteen historie kan lezen. "Snelste gemiddelde tempo over de afgelopen 3 maanden" of "4e snelste 10k ooit"Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hmm je hebt een punt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo moet de hitte daarvoor wachten? Gewoon 20 graden vanaf januari tot en met maart, ben jij tijdens je HM prima gewend aan die temperatuur. Ik zou ervoor tekenen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:43 schreef YUR het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 december 2014 12:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Het staat zwart op wit op Fok! dus nu moet je.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel voor je, inclusief (verplicht te halen) eindtijdOops, mondje voorbij gepraatquote:![]()
MoBlo , mag ik erbij bij de CPC HM?![]()
![]()
Ik sla de training van vanavond nog maar ff over![]()
Wel gefietst vandaag en dat was heeeeeeerrlijk
Over gekke namen gesproken: ook hier staat de fishpotatorun op de planning voor 2015. Schijnt ook een leuke en goed georganiseerde loop te zijn![]()
![]()
Die staat hier ook al in de agenda voor 2015, mooi dichtbij wederom voor mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Quoi het volgende:
Over gekke namen gesproken: ook hier staat de fishpotatorun op de planning voor 2015. Schijnt ook een leuke en goed georganiseerde loop te zijn
In het kader van aparte namen van loopjes: in februari hebben we hier een 'siepelloop' ergens in een boerengat in Friesland
Siepel is het Friese woord voor 'ui'
Ook Twents.
Ik heb me netjes afgemeld voor de Meeuwen Makrelen.
Ter compensatie ben ik nu makreel aan het eten.![]()
Kom er net achter dat ik vorige week de 5000 geregistreerde hardloopkilometers in Garmin Connect ben gepasserd
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ook Twents.
Ik heb me netjes afgemeld voor de Meeuwen Makrelen.
Ter compensatie ben ik nu makreel aan het eten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef YUR het volgende:
Kom er net achter dat ik vorige week de 5000 geregistreerde hardloopkilometers in Garmin Connect ben gepasserd![]()
![]()
![]()
het een gaat niet zonder het ander he!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ter compensatie ben ik nu makreel aan het eten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Vandaag de 1750 km grens in 2014 gepasseerd
Ja doei.![]()
Vooruit, ik zal er af en toe nog in spieken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Gewoon er bij houden, je hoeft alleen maar zo nu en dan op een sync knopje te drukken.
Ik vind het fijn dat je meteen historie kan lezen. "Snelste gemiddelde tempo over de afgelopen 3 maanden" of "4e snelste 10k ooit"
Lekker aantal kilometers zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Vandaag de 1750 km grens in 2014 gepasseerd![]()
Ik doe het deze week even rustig aan qua hardlopen, benen voelen niet helemaal top dus dan kan ik denk ik beter even niet lopen.![]()
Ik heb vandaag de 'Runner's Coach' ontvangen, geen idee waarom..? Misschien bij het Losse Veter abonnement of nog vanwege de Amsterdam Marathon.. Het is een Marathongids. Nog meer mensen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leukquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
Verslag van de bruggenloop: http://stasera.nl/bruggenloop-2014/
Leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
Verslag van de bruggenloop: http://stasera.nl/bruggenloop-2014/
Maar toch moet ik na alle verhalen over de Bruggenloop zeggen dat ik het niet erg vind dat ik er niet bij was!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
plan voor over 10 dagen samen met een van mijn trainingsmaatjes (die een rondje Stewart Island, 170 km, gaat rennen begin volgend jaar)
Steward Island! Moet jij daar ook niet eens gaan rennen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb nu zelf geen hardloopkleding nodig, maar voor wie nog wel wat sportkleding/schoenen wil kopen is er bij sportsshoes.com nog 6 dagen 15% korting met code XC1415.![]()
dat was een maand terug al de bedoeling totdat de Nederlandse directie plande om op bezoek te komen... huilend op de kade wuifde ik mijn trail-vriendjes en vriendinnetjes uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Steward Island! Moet jij daar ook niet eens gaan rennen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Boeoeoe!! Stomme directiequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was een maand terug al de bedoeling totdat de Nederlandse directie plande om op bezoek te komen... huilend op de kade wuifde ik mijn trail-vriendjes en vriendinnetjes uit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een storm! Voordeel: werd zo de heuvel opgeblazen. Echt, alsof ik een duwtje in m'n rug had, en niet zo zuinig ook!![]()
rondje dus de goede kant op gedaan
Morgen ga ik over de 1500km heen
Ja doei.![]()
De sfeer is wel leuk hoor, vooral bij het stadion zelf. Onderweg had ik denk ik de pech dat ik in de achterhoede liep en dat het geen weer was voor supporters om te blijven hangen nadat ze hun "support-doelwit" hadden aangemoedigd..quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk!
Maar toch moet ik na alle verhalen over de Bruggenloop zeggen dat ik het niet erg vind dat ik er niet bij was!![]()
@Yuki, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gogo, goed bezig, niet miepen maar lopen dus
En ik vind 15 km ook een fijne afstand. Hoef je niet zo lang kapot te gaan als bij een 5
Heb hem ook ontvangen. Geen Amsterdam gelopen en geen losse veter abonnement.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag de 'Runner's Coach' ontvangen, geen idee waarom..? Misschien bij het Losse Veter abonnement of nog vanwege de Amsterdam Marathon.. Het is een Marathongids. Nog meer mensen?Misschien 7heuvelen?
![]()
Hm of via het opgeven voor het dreamteam? zoiets staat me ook bij. Het is een blad uit 2011 trouwensquote:Op woensdag 10 december 2014 05:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb hem ook ontvangen. Geen Amsterdam gelopen en geen losse veter abonnement.Misschien 7heuvelen?
Toffe foto!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:47 schreef mosselmossel het volgende:
Kijk mij gaan dan...
[ afbeelding ]
Ja dat is het inderdaad. Wel een keer een mailtje over gehad, nooit meer aan gedacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hm of via het opgeven voor het dreamteam? zoiets staat me ook bij. Het is een blad uit 2011 trouwens![]()
Oh jee, hardloopspullen mee maar Garmin vergetenZo op de valreep van 2014 nog een niet-gelogd loopje, oh neee de statistieken!
![]()
Geen telefoon waarop je Endomondo oid hebt staan?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik draag mijn hardloophorloge tegenwoordig ook als "normaal" horloge, dus dat kan me niet overkomen.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, hardloopspullen mee maar Garmin vergetenZo op de valreep van 2014 nog een niet-gelogd loopje, oh neee de statistieken!
![]()
Hooguit heb ik dan mijn hartslagmeter niet bij me, maar daar kan ik prima om loggen...![]()
Hmm zou wel kunnen, maar ik ga mijn mooie telefoon niet meenemen als het regentquote:Op woensdag 10 december 2014 08:52 schreef E.T. het volgende:
Geen telefoon waarop je Endomondo oid hebt staan?Ach, het wordt een paar km hobbelen met collega's, dus het boeit geen drol
Ik kan altijd nog handmatig 5km invoeren ofzo
quote:Op woensdag 10 december 2014 08:56 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik draag mijn hardloophorloge tegenwoordig ook als "normaal" horloge, dus dat kan me niet overkomen.
Hooguit heb ik dan mijn hartslagmeter niet bij me, maar daar kan ik prima om loggen...
Met dit ruimteschip kijken mensen je dan wel raar aan
Je kan toch ook gewoon 10 km voor me hazen? Dan heb je nog eer van je werk ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:26 schreef pijll het volgende:
Ik loop wel met je mee! Ik heb me net ingeschreven! Wel voor de 10km, die een half uur later begint dan de M, dus moet je bij de start eventjes op me wachten (..)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja, dan is mijn horloge inderdaad iets minder opvallend...quote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit ruimteschip kijken mensen je dan wel raar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik dan de blauwe variant met negatief display...![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:11 schreef Corniel het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon 10 km voor me hazen? Dan heb je nog eer van je werk ook.
Ik wou dat ik zo snel was![]()
![]()
Ik tel 'm als zweeffoto![]()
Kon geloof ik alleen nog maar janken toen ik over de finish kwam
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooiste ruimteschip everquote:Op woensdag 10 december 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit ruimteschip kijken mensen je dan wel raar aan
Wel lelijk, maar wel mijn trouwe maatje
Er gaat niks boven de 410![]()
Ja, de 610 maar zo bedoelde ik het nietVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik blijk me uberhaupt vergist te hebben, het mailtje voor de loopafspraak gaat pas over vólgende week woensdagWie gaat er nou al ruim een week van tevoren plannen om een hardlooprondje te doen? Dus dan maar in mijn eentje, en de zon schijnt dus misschien ook maar met Endomondo op de telefoon dan!
Hm, ik hoop dat het zaterdag wel een beetje beter weer is dan nu.
De Besthmenerberg ligt gelukkig wat hoger dus hopelijk stroomt het water daar wel een beetje vanaf, maar het zal wel goed nat zijn verder
It has to mean something
Nee man, ik hoop dat het zaterdag superslecht weer wordtquote:Op woensdag 10 december 2014 10:38 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik hoop dat het zaterdag wel een beetje beter weer is dan nu.
De Besthmenerberg ligt gelukkig wat hoger dus hopelijk stroomt het water daar wel een beetje vanaf, maar het zal wel goed nat zijn verder
Ik niet. Ik schijn 's avonds in het Kyocera Stadion te zittenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee man, ik hoop dat het zaterdag superslecht weer wordt
Mwoa...Excelsior thuis. Ik kijk wel lekker op TVquote:Op woensdag 10 december 2014 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet. Ik schijn 's avonds in het Kyocera Stadion te zitten
Ik heb extreem veel zin om over het strand heen te moeten bikkelenF means you're fucked![]()
Jezus die foto's van de bruggenloop![]()
Wat een bagger kwaliteitTrek eens aan mijn vinger?
Gratis kaartje en Mr.Y wordt er blij van. Ik ga wel koukleumenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa...Excelsior thuis. Ik kijk wel lekker op TV
Ik heb extreem veel zin om over het strand heen te moeten bikkelen
Ik zou daar ook blij van worden jaquote:Op woensdag 10 december 2014 11:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gratis kaartje en Mr.Y wordt er blij van. Ik ga wel koukleumenMr.Y had de mooiste muts van alle lopers bij de Meijendelloop
Het is de combinatie marathon-photos.com en Like2Run, denk ik. De foto's van de CPC waren ook niet om aan te zien. De 7H heeft ook een contract met marathon-photos.com, en daar vond ik de foto's wel aardig (ook niet super).quote:Op woensdag 10 december 2014 11:00 schreef CaLeX het volgende:
Wat een bagger kwaliteit
Maar op de van Brienenoord stonden de camera's dichter bij de lopers; daar zie ik nog wel een aantal geslaagde foto's.![]()
Een compromis mag ook, dat het bij jou regent en in Ommen lekker droog is. De eerste (en waarschijnlijk laatste) keer dat ik zo'n klere-eind ga lopen hoop ik op een beetje milde omstandigheden.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee man, ik hoop dat het zaterdag superslecht weer wordt :
It has to mean something
Ik moest ook een beetje huilen toen ik ze zag.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:00 schreef CaLeX het volgende:
Wat een bagger kwaliteit
Eén foto waar ik een béétje oké op sta. En dan vooral omdat ik er niet met 3000 anderen op sta.
Wel een paar leuke "Waar is Wally" foto's van de finish.
Is dit nou een aardige opmerking, of juist niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Mr.Y had de mooiste muts van alle lopers bij de Meijendelloop
Foto's van de BGL zijn van een mindere kwaliteit dan je voor het geld zou mogen verwachten. Dat komt ook zeker door de weersomstandigheden.![]()
Had je maar een selfie moeten makenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje huilen toen ik ze zag.
Eén foto waar ik een béétje oké op sta. En dan vooral omdat ik er niet met 3000 anderen op sta.
Wel een paar leuke "Waar is Wally" foto's van de finish.![]()
Alleen van de eerste startgolven dan, de rest was onderbelichtquote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is de combinatie marathon-photos.com en Like2Run, denk ik. De foto's van de CPC waren ook niet om aan te zien. De 7H heeft ook een contract met marathon-photos.com, en daar vond ik de foto's wel aardig (ook niet super).
Maar op de van Brienenoord stonden de camera's dichter bij de lopers; daar zie ik nog wel een aantal geslaagde foto's.
Maar het is iets extra's dus als je er leuk op staat is het meegenomen![]()
@Yuki, ik wil me ook wel opofferen om voor je in de kou te staan hoor![]()
quote:Ik hou nogal van oranje (alleen van de kleur overigens), dus ik vind hem mooiquote:Op woensdag 10 december 2014 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel lelijk, maar wel mijn trouwe maatje
filelopen....
(met geel mouwloos hesje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Polar heeft daar keurig rekening mee gehouden:quote:Op woensdag 10 december 2014 11:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
Ik hou nogal van oranje (alleen van de kleur overigens), dus ik vind hem mooi![]()
![]()
Ik vind Polar sowieso lelijk.
de Suunto vind ik ook nog wel om aan te zien.
En verder de garmins met knopjes.
touchscreens vind ik sowieso
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:33 schreef Murmeli het volgende:
filelopen....
(met geel mouwloos hesje)Zolang er tussen de bagger maar een zo'n leuke foto zit, vind ik het al geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 10 december 2014 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had je maar een selfie moeten maken
Misschien kan ik nog een kaartje voor je fixen, via loopgroepgenootje. Zal ik dat proberen?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alleen van de eerste startgolven dan, de rest was onderbelicht
Maar het is iets extra's dus als je er leuk op staat is het meegenomen![]()
@Yuki, ik wil me ook wel opofferen om voor je in de kou te staan hoor
Zeker een mooi ding, maar voor ik 400 euro aan een horloge ga uitgeven.....quote:Op woensdag 10 december 2014 11:41 schreef Devv het volgende:
Suunto Ambit3. Dat vind ik echt een mooie net zoals de Garmin Fenix2.
Dus daarom mijn cheap ass garmin 310. Al werkt dus alleen mijn navigeerfunctie niet goed en daar had ik hem juist voor gekocht. moet ik nog even voor sherlocken op internet of dat op te lossen is en anders klagen bij garmin.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
op mijn finishfoto kijk ik echt of ik wil huilen. maar die is nogal vaag....quote:Op woensdag 10 december 2014 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje huilen toen ik ze zag.
Wel een paar leuke "Waar is Wally" foto's van de finish.
maar bij de finish mag dat wel van mezelf, ik ging gewoon driedubbel dood.
overigens toch nog 5 leuke foto's gevonden, dus ik heb geluk gehad.
Bij marathon Rotterdam waren er NUL van mij.
Wat dat betreft zou ik willen dat ik wat sneller was, dan loop je niet in de drukste massas's. maar ja, dream on, dat gaat niet gebeuren. iets sneller wel, maar niet zo snel dat ik voor de meute uit loop. nSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Like2Run en ik zijn wel redelijk klaar met elkaar. 3 evenementen gelopen van ze, en dat waren 3 loopjes waarbij ik me liep te ergeren. Commercie waarbij de kwaliteit uit het oog wordt verlorenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is de combinatie marathon-photos.com en Like2Run, denk ik. De foto's van de CPC waren ook niet om aan te zien. De 7H heeft ook een contract met marathon-photos.com, en daar vond ik de foto's wel aardig (ook niet super).
Maar op de van Brienenoord stonden de camera's dichter bij de lopers; daar zie ik nog wel een aantal geslaagde foto's.![]()
Dat ergeren ligt aan mij, maar als er genoeg loopjes zijn waarbij ik me niet erger, is de keuze snel gemaakt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Super lief, maar ben met wat vrienden in overleg om wat te gaan doenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:39 schreef Yuki het volgende:
Misschien kan ik nog een kaartje voor je fixen, via loopgroepgenootje. Zal ik dat proberen?
Ook leukquote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Super lief, maar ben met wat vrienden in overleg om wat te gaan doen
Vanochtend de laatste training afgewerkt voor de Adventure run van aanstaande zaterdag. 5km op beoogd wedstrijdtempo, ging lekker! Als we zaterdag het weer van vanochtend hebben - strakblauwe lucht met zonnetje - en dan één of twee graden kouder en iets minder wind, dan teken ik ervoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Vrijdag: windkracht 8, 17mm neerslagquote:Op woensdag 10 december 2014 10:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee man, ik hoop dat het zaterdag superslecht weer wordt
Zaterdag: windkracht 4, geen neerslag, maar een zonnetje
![]()
Ze zouden hem een dagje naar voren moeten halen...![]()
Wat werkt er niet aan bij jou? Bij de mijne werkt het, alleen is het niet heel fijn in de praktijk. In het bos is het soms lastig te bepalen welk paadje er bedoeld wordt. Op de weg nog niet geprobeerd, daar kan ik de route zelf wel uitvogelen, maar daar zou ie het prima moeten doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zeker een mooi ding, maar voor ik 400 euro aan een horloge ga uitgeven.....
Dus daarom mijn cheap ass garmin 310. Al werkt dus alleen mijn navigeerfunctie niet goed en daar had ik hem juist voor gekocht. moet ik nog even voor sherlocken op internet of dat op te lossen is en anders klagen bij garmin.![]()
Bij mij werkt het zolang ik op de route ben. Als ik er per ongeluk vanaf ben geraakt, geeft hij wel aan dat ik van de route af ben, maar niet welke kant ik op moet om er weer terug op te komen
Montferlandrun had wel een prima fotograaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jihaaa![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Montferlandrun had wel een prima fotograaf.Beatse stond ook bij de 7H langs de kant; dat is echt een professional, dat zie je. Veel beter dan die geautomatiseerde troep. Zelfs als hij al anderhalf uur onafgebroken foto's staat te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jihaaa![]()
De Gelderse Jeroen Tibbe, kan je 'm wel noemen.![]()
Is dat alles?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Vrijdag: windkracht 8, 17mm neerslag
Zaterdag: windkracht 4, geen neerslag, maar een zonnetje
![]()
Ze zouden hem een dagje naar voren moeten halen...
De lijn van de route is vaak ineens weg. Dan zie ik dus alleen waar ik nu ben en een stippellijn van wat ik heb gelopen. In- en uitzoomen zorgt soms dat de lijn weer terug komt maar heel vaak ook niet. En dan kan je dus niks meerquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wat werkt er niet aan bij jou? Bij de mijne werkt het, alleen is het niet heel fijn in de praktijk. In het bos is het soms lastig te bepalen welk paadje er bedoeld wordt. Op de weg nog niet geprobeerd, daar kan ik de route zelf wel uitvogelen, maar daar zou ie het prima moeten doen.
Soms is t inderdaad even zoeken naar het juiste pad, maar dat vind ik part of the fun.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Toch een Mosselfilmpje van de Bruggenloop! Met Hinder (denk ik?) tussen 50-55 sec
Ik had mij al bijna geïnstalleerd op de bank, toen ik ineens dacht: "goh moet ik niet eens weer hardlopen?".
Duiveltje in mij zei: "Nee joh, het is koud buiten, je hebt al veel gedaan vandaag, je kan het wel missen"
Engeltje in mij zei: "Jaaaa! Goed voor je! Even lekker naar buiten."
Dus ik twijfelen.
Bij twijfel gewoon gedaan! En lekker dat het was!En ook helemaal niet koud.
![]()
Zojuist 6km aangetiktKom maar op met die marathon!
Omdat het al donker begon te worden deze keer maar over het fietspad gaan lopen. Beviel eigenlijk wel primaWas gelukkig zelf ook voorzien van lichtjes, anders was ik wel een paar keer aangereden denk ik
Vanmiddag onder goede omstandigheden de training weer hervat. 6x1000p800 op de nieuwe schoenen. Kniepijn in geen velden of wegen te bekennen, heb alleen nog wel wat bruggen in de kuiten.
Btw Yukster:
En de foto van Kluis maakt me blij.![]()
Net de foto's van de Bruggenloop bekeken. Meh...laat maarSta op 1 foto aan de zijkant met juichende armen. Op de Brienenoordbrug. Ga ik geen geld voor neerleggen.
Toch vond ik t leuk , de Bruggenloop. Mijn eerste loop na die blessure misere die bijna 2,5 jr duurde...![]()
![]()
Scherp!quote:Op woensdag 10 december 2014 17:54 schreef Yuki het volgende:
Toch een Mosselfilmpje van de Bruggenloop! Met Hinder (denk ik?) tussen 50-55 secGet stoned![]()
Das lang idd!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:11 schreef Liesje68 het volgende:
Net de foto's van de Bruggenloop bekeken. Meh...laat maarSta op 1 foto aan de zijkant met juichende armen. Op de Brienenoordbrug. Ga ik geen geld voor neerleggen.
Toch vond ik t leuk , de Bruggenloop. Mijn eerste loop na die blessure misere die bijna 2,5 jr duurde...
Fijn dat je weer kan rennen
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Montferlandrun had wel een prima fotograaf.*fistpump*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jihaaa![]()
Ja doei.![]()
Ja hoor, ik had het enorm naar mijn zin!
O damn ik dacht dat ik ging opknappenWerken valt op deze manier echt zwaar. Voel me rijp voor het bejaardentehuis
![]()
Maar: coole foto Kluis![]()
![]()
![]()
na de eerste 12km, bijna bij Mt.Luxmore Hut.. feeling strong
Motorau Hut, 45km er op zitten, feeling less strong'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit vind ik zelf de mooiste foto qua omgeving, hier is goed het pad te zien wat we over de Luxmore Ridge volgen, het meer op de achtergrond is Lake Te Anau waar we gestart zijn
Die prachtfoto's zijn duidelijk niet het bulkwerk van marathon-photos, RD. Mooi om je gedurende de tijd steeds meer te zien interen. Dat is sport.![]()
het eindresultaat....quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi om je gedurende de tijd steeds meer te zien interen. Dat is sport.
De opluchting!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het eindresultaat....
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: