Wat een rare woordkeuzes soms voor een poëtisch bedoeld stuk.quote:
Guido alert.quote:
Die rechter heeft geen schouders.quote:
Hij wordt nu anaal vernederd door Bubba.quote:
Er kloppen wel meer verhoudingen niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechter heeft geen schouders.
Waar komt die tekst vandaan eigenlijk? Klinkt een beetje als een psycho.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij wordt nu anaal vernederd door Bubba.
[..]
Er kloppen wel meer verhoudingen niet.
GC / Ansswa krijgt 10 jaar !quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar komt die tekst vandaan eigenlijk? Klinkt een beetje als een psycho.
O, dat is wel erg veel stof. Zo interessant lijkt het me nou ook weer niet.quote:
Soms moet je nou eenmaal door het stofquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel erg veel stof. Zo interessant lijkt het me nou ook weer niet.
Je hebt gelijk. Ik ga maar eens stofzuigen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms moet je nou eenmaal door het stof
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga maar eens stofzuigen.
Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga maar eens stofzuigen.
Dat doet ze nou nooit voor mij.quote:
Kan je toch prima zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
[..]
Dat doet ze nou nooit voor mij.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het huis niet in de fik vliegt als ik kook.
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.quote:
Weheheh hoe kreeg je dit voor elkaar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.
Ik vond 't wel een leuk idee om - overigens midden in de zomer - pepernoten te gaan maken. Allemaal leuk en aardig het recept gevolgd, in de oven gestopt en na 10 minuutjes (ze moesten 20-25 minuten) rook ik ineens iets... kom ik de keuken binnen, helemaal blauw. Nog geen minuut later was alles blauw van de rookquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weheheh hoe kreeg je dit voor elkaar?
Studeerde je daar of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vreemd haha, gelukkig niks ernstigs gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond 't wel een leuk idee om - overigens midden in de zomer - pepernoten te gaan maken. Allemaal leuk en aardig het recept gevolgd, in de oven gestopt en na 10 minuutjes (ze moesten 20-25 minuten) rook ik ineens iets... kom ik de keuken binnen, helemaal blauw. Nog geen minuut later was alles blauw van de rookPortugese ovens, niet aan beginnen.
Noop, werk. Technische klantenservice van Philips, heel de dag mensen vertellen dat hun koffiezetapparaat niet zou werken als ze niet eerst de stekker erin deden...quote:
Nah, was vrij snel weer in orde. Alle ramen opengezet. Huisgenoot schrok wel 'n beetje ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd haha, gelukkig niks ernstigs gebeurd.
Oom kaneel leert het je welquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het huis niet in de fik vliegt als ik kook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |