quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het huis niet in de fik vliegt als ik kook.
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.quote:
Weheheh hoe kreeg je dit voor elkaar?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, echt. In portugal kreeg ik het eens voor elkaar het halve appartement in de rook te zetten.
Ik vond 't wel een leuk idee om - overigens midden in de zomer - pepernoten te gaan maken. Allemaal leuk en aardig het recept gevolgd, in de oven gestopt en na 10 minuutjes (ze moesten 20-25 minuten) rook ik ineens iets... kom ik de keuken binnen, helemaal blauw. Nog geen minuut later was alles blauw van de rookquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weheheh hoe kreeg je dit voor elkaar?
Studeerde je daar of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vreemd haha, gelukkig niks ernstigs gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond 't wel een leuk idee om - overigens midden in de zomer - pepernoten te gaan maken. Allemaal leuk en aardig het recept gevolgd, in de oven gestopt en na 10 minuutjes (ze moesten 20-25 minuten) rook ik ineens iets... kom ik de keuken binnen, helemaal blauw. Nog geen minuut later was alles blauw van de rookPortugese ovens, niet aan beginnen.
Noop, werk. Technische klantenservice van Philips, heel de dag mensen vertellen dat hun koffiezetapparaat niet zou werken als ze niet eerst de stekker erin deden...quote:
Nah, was vrij snel weer in orde. Alle ramen opengezet. Huisgenoot schrok wel 'n beetje ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd haha, gelukkig niks ernstigs gebeurd.
Oom kaneel leert het je welquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het huis niet in de fik vliegt als ik kook.
Of chili. En dan vergeten je handen te wassen voor je gaat plassenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef muhahaha het volgende:
Broekloos knoflook snijden, zie het al voor me.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef muhahaha het volgende:
Broekloos knoflook snijden, zie het al voor me.
ouch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of chili. En dan vergeten je handen te wassen voor je gaat plassen
Pijnlijk ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kaneel heeft al ervaring met snijdenquote:
Waarom post heloef eigenlijk niet meer op den foks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even op en neer naar Amsterdam geweest om wat op te pikken.Witte heroine natuurlijk
En als ik langs Utrecht kom pik ik heloef op om te chillen heuj
Vandaag is een leuke dag
Wow.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pijnlijk dit
[..]
Kaneel heeft al ervaring met snijden
chili eten en dan oraal doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chili eten en dan oraal doen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chili eten en dan oraal doen
hij is nu verslaafd aan reddit volgens mij, zal het hem zo vragenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom post heloef eigenlijk niet meer op den foks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |