Eigen mening hebben vind ik belangrijk, inderdaad. Meisjemeisje bedoel ik meer gewoon vrouwelijk zijn. Normaal praten ipv te lopen gooien met scheldwoorden etc.quote:Op maandag 8 december 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha nah een pittige is ook niets voor mij. Meisjemeisje hoeft niet per definitie en ze moet wel een béétje tegen me in gaan soms (mij in het gareel houden)
Verder niet echt één type waar ik op val. Zolang het geen Bijna psycho is.
Tussen de 1.60 en 1.75 vind ik erg aantrekkelijk. Niet dat 1.75 klein is, maar goedquote:Op maandag 8 december 2014 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is klein voor jou? Gemiddelde vrouw is 1m68 of zo.
Ja, dat snap ik. Da's wel fijn idd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eigen mening hebben vind ik belangrijk, inderdaad. Meisjemeisje bedoel ik meer gewoon vrouwelijk zijn. Normaal praten ipv te lopen gooien met scheldwoorden etc.
[..]
Tussen de 1.60 en 1.75 vind ik erg aantrekkelijk. Niet dat 1.75 klein is, maar goed
Ik heb ook een ex van 1.78, toevallig een Friezin.quote:Op maandag 8 december 2014 14:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Duitse meisje was 1.78
Was wel prima. Langer liever niet.
Friese meiden zijn best lang over het algemeen ja, haha.quote:Op maandag 8 december 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Da's wel fijn idd.
[..]
Ik heb ook een ex van 1.78, toevallig een Friezin.
Jep. Het scheelde nog wel 10 centimeter maar iets kleiner is toch wel fijner.quote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Friese meiden zijn best lang over het algemeen ja, haha.
Oeiquote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Kleinste date ooit was vorig jaar.
1.58Naast mijn 1.94 erg bijzonder.
Kom uit een lange familie.quote:
Je moet Kaneel eerst naaktpics sturen via DM. Hij stuurt een tribute terug als hij jou de moeite waard vindt.quote:
Mijn kleinste was 1,55. Naast mijn 1,75 kan dat best.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
In dat geval zoek maar in SGquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet Kaneel eerst naaktpics sturen via DM. Hij stuurt een tribute terug als hij jou de moeite waard vindt.
Grapje toch.quote:
Vrouw moet wel kleiner zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kleinste was 1,55. Naast mijn 1,75 kan dat best.
Langste was 1,88 ofzo. Dat zag er niet uit.
Mijn kleinste was 3 cm. Maar het was koud.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kleinste was 1,55. Naast mijn 1,75 kan dat best.
Langste was 1,88 ofzo. Dat zag er niet uit.
Wehee nieuwe temperatuurmeting.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn kleinste was 3 cm. Maar het was koud.
On a serious note: heb meestal vrouwen die even lang zijn. 1.70 is ongeveer gem. lengte van vrouwen. Kleinste was 1.63, langste met wie ik gezoend heb was 1.84 of zo
quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Jij altijdquote:
Ik meet mijn piemel nooit in slappe toestand. 3 cm klinkt wel koud ja.quote:Op maandag 8 december 2014 14:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn kleinste was 3 cm. Maar het was koud.
On a serious note: heb meestal vrouwen die even lang zijn. 1.70 is ongeveer gem. lengte van vrouwen. Kleinste was 1.63, langste met wie ik gezoend heb was 1.84 of zo
Ik ook niet, maar vond het wel lekker flauw. 3cm klinkt koud he?quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet mijn piemel nooit in slappe toestand. 3 cm klinkt wel koud ja.
Dan is zo'n kuttenlikkertje als ik niets voor jequote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Gaat over lengte lees ik?
Ik ben 175 en draag graag hoge hakken.
Date daarom liever met mannen vanaf 1.90. Liefst langer
Jezusquote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Kijken op eigen risico. Kwam ik tegen in MUZ
Over kleine piemels gesprokenOver zijn 'act' houd ik me maar stil
Mijn broertje is net zo lang. Mijn ooms zijn echt allemaal 1.85 of langer. Mijn neven ook. Twee zelfs 2 meter of langer.quote:
Oei. Mijn oma is 1.58 of zoquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn broertje is net zo lang. Mijn ooms zijn echt allemaal 1.85 of langer. Mijn neven ook. Twee zelfs 2 meter of langer.
Haha mijn oma en moeder zijn ook de kleinsten. 1.65 ofzo.quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei. Mijn oma is 1.58 of zomijn opa dus 1.97. Ma 1.80, pa 1.87, ik 1.88, broer 1.83.
Is dat die poepsmijter?quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja.quote:
Truequote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar vrouwen die langer zijn dan ikzelf vind ik gewoon engHakken of niet.
Ik vraag me nu af hoeveel zijn piemel groeit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
De beste man is helaas overleden.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af hoeveel zijn piemel groeit.
IBHquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan is zo'n kuttenlikkertje als ik niets voor je
ripquote:Op maandag 8 december 2014 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De beste man is helaas overleden.
Nu ben ik heel benieuwd welke fokster dat was.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef yats het volgende:
[..]Mijn kleinste ooit was 1,5 maand geleden, die was 1.55. Maar ik ben gelukkig 'maar' 1.83.
Vrouwelijke reuzen van 2 meter.quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar vrouwen die langer zijn dan ikzelf vind ik gewoon engHakken of niet.
Op de middelbare een meisje van 15, ~2 meter lang en 105 kiloquote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd welke fokster dat was.
[..]
Vrouwelijke reuzen van 2 meter.Daar kom ik met hakken van 20 cm nog niet aan.
Een keer gewerkt met een meisje van 1,95 geloof ik. Die had een prima lichaam als je het mij vraagt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op de middelbare een meisje van 15, ~2 meter lang en 105 kilo
Een kop groter dan jij tho.quote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer gewerkt met een meisje van 1,95 geloof ik. Die had een prima lichaam als je het mij vraagt.
Klopt. Ook geen vrouw waar ik me tot aangetrokken voelde wegens haar innerlijk.quote:
Geen kont?quote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ook geen vrouw waar ik me tot aangetrokken voelde wegens haar innerlijk.
Toch vond ik het wel mooi, zo lang. Lekker plat ook.
Rug liep zo over in haar kont.quote:
Meh, te plat vind ik niksquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rug liep zo over in haar kont.
Praktisch geen tieten. boh
Hehe wauw. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rug liep zo over in haar kont.
Praktisch geen tieten. boh
Ik heb een aparte smaak over het algemeen. Al zijn er ook vrouwen die ik afgelopen jaar aantrekkelijk heb gevonden waarvan er een consensus was dat ze wel knap waren.quote:Op maandag 8 december 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe wauw. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.
Wat in het bovenstaande spreekt dit tegen?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Jelia het volgende:
Je vindt diegene waar je op valt toch altijd knap
Niks, het is juist dat het voor zich spreekt wat je zegt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat in het bovenstaande spreekt dit tegen?
Ik denk dat jij niet weet wat consensus betekent.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niks, het is juist dat het voor zich spreekt wat je zegt.
Ik ook hoorquote:
Hoeft toch niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Jelia het volgende:
Je vindt diegene waar je op valt toch altijd knap
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?Er zijn mannen geweest die ik leuk vond maar niet per se knap.
Art komt even bevestiging vragen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?
Precies. Er is een verschil tussen aantrekkelijk en knap.quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?Er zijn mannen geweest die ik leuk vond maar niet per se knap.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen aantrekkelijk en knap.
Vind ik leukquote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Art komt even bevestiging vragen.
Grapje heur
Ja dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?
Vooral dat laatste is van belang, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Charisma, sex appeal, een mooi innerlijk.
0/3quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Charisma vind ik altijd een vaag iets.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Charisma vind ik altijd een vaag iets.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast van een dyslect.
Valt tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed innerlijk sowieso. De rest kan ik als man zijnde niet beoordelen.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegen.
Ik schijn redelijk vilein te zijn.
Ik vind je wel lievv.quote:Op maandag 8 december 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegen.
Ik schijn redelijk vilein te zijn.
Ik moet misschien wat meer vileine opmerkingen maken voordat men denkt dat ik aardig ben.quote:
Ook nog geen reden gehad om gemeen tegen jou te zijn.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet misschien wat meer vileine opmerkingen maken voordat men denkt dat ik aardig ben.
[..]
Ook nog geen reden gehad om gemeen tegen jou te zijn.
Pls, Kaneel. Ik weet al lang dat je een klootzak bentquote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet misschien wat meer vileine opmerkingen maken voordat men denkt dat ik aardig ben.
[..]
Ook nog geen reden gehad om gemeen tegen jou te zijn.
Je moet je gewoon klootzakkerig gedragen en af en toe een keer aardig doen, dan denkt iedereen: hmm, die kaneel lijkt wel zo'n klootzak, maar diep van binnen is 'ie een goeie kerel.quote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2deep4mequote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je gewoon klootzakkerig gedragen en af en toe een keer aardig doen, dan denkt iedereen: hmm, die kaneel lijkt wel zo'n klootzak, maar diep van binnen is 'ie een goeie kerel.
Als je altijd aardig bent en af en toe eens kut doet, denkt iedereen: hij lijkt wel aardig, maar diep van binnen is 'ie een klootzak.
/huistuinenkeukenpsychologie
Staat genoteerd.quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet je gewoon klootzakkerig gedragen en af en toe een keer aardig doen, dan denkt iedereen: hmm, die kaneel lijkt wel zo'n klootzak, maar diep van binnen is 'ie een goeie kerel.
Als je altijd aardig bent en af en toe eens kut doet, denkt iedereen: hij lijkt wel aardig, maar diep van binnen is 'ie een klootzak.
Dan is het goedquote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pls, Kaneel. Ik weet al lang dat je een klootzak bent
Ah, daar gaat het dus iedere keer mis.quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jou eens diepquote:
Wauw. :$quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Ah, daar gaat het dus iedere keer mis.
Nouja, zolang ze maar weten wat ze aan me hebben
[..]
Ik zal jou eens diep
En als je constant kut doet?quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan denkt men 'wat een ontzettende Sedan is het toch ook'.quote:
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denkt men 'wat een ontzettende Sedan is het toch ook'.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denkt men 'wat een ontzettende Sedan is het toch ook'.
quote:
Ow, het ging over foksters? Dan was de kleinste 1.67.quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd welke fokster dat was.
[..]
Vrouwelijke reuzen van 2 meter.Daar kom ik met hakken van 20 cm nog niet aan.
Ik moest hardop lachen.quote:
En, al gevraagd?quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, het ging over foksters? Dan was de kleinste 1.67.
Nee, ik heb net geappt of ze al thuis is. Nog geen reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |