Hehe wauw. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rug liep zo over in haar kont.
Praktisch geen tieten. boh
Ik heb een aparte smaak over het algemeen. Al zijn er ook vrouwen die ik afgelopen jaar aantrekkelijk heb gevonden waarvan er een consensus was dat ze wel knap waren.quote:Op maandag 8 december 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe wauw. Grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.
Wat in het bovenstaande spreekt dit tegen?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Jelia het volgende:
Je vindt diegene waar je op valt toch altijd knap
Niks, het is juist dat het voor zich spreekt wat je zegt.quote:Op maandag 8 december 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat in het bovenstaande spreekt dit tegen?
Ik denk dat jij niet weet wat consensus betekent.quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niks, het is juist dat het voor zich spreekt wat je zegt.
Ik ook hoorquote:
Hoeft toch niet?quote:Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Jelia het volgende:
Je vindt diegene waar je op valt toch altijd knap
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?Er zijn mannen geweest die ik leuk vond maar niet per se knap.
Art komt even bevestiging vragen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?
Precies. Er is een verschil tussen aantrekkelijk en knap.quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft toch niet?Er zijn mannen geweest die ik leuk vond maar niet per se knap.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen aantrekkelijk en knap.
Vind ik leukquote:Op maandag 8 december 2014 17:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Art komt even bevestiging vragen.
Grapje heur
Ja dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 8 december 2014 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze toch wel aantrekkelijk op een of andere manier?
Vooral dat laatste is van belang, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Charisma, sex appeal, een mooi innerlijk.
0/3quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Charisma vind ik altijd een vaag iets.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Charisma vind ik altijd een vaag iets.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast van een dyslect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |