quote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De semihaat naar de dieetclub zou wel geloofwaardig zijn, als niet de ene helft een dieetclubber thuis had zitten en de andere helft zich sufrukte op elke cm huid die in KPD wordt gepost
1D fans zijn net zo erg als IS leden en de Westboro Baptist Church.quote:Op maandag 8 december 2014 13:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Gisteren bij Life&Cooking zaten ze een meisje te teasen dat 1D daar was, werd helemaal gek
Dat die niet op elk kruispunt waar ze met bordjes staan in elkaar worden getrapt blijft maar vreemd.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat die niet op elk kruispunt waar ze met bordjes staan in elkaar worden getrapt blijft maar vreemd.
Ze zien er toch ook gewoon uit als mensen die je niet serieus moet/kan/wil nemen? Zie bewijs van Raymondquote:Op maandag 8 december 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat die niet op elk kruispunt waar ze met bordjes staan in elkaar worden getrapt blijft maar vreemd.
Nee dat zeker niet, maar als ik in een rouw stoet loop omdat bv mn broer omgekomen is in Irak en zo een gast staat met een bord te zwaaien dat het goed is dat ie dood is dan schopte ik hem de straat door.quote:Op maandag 8 december 2014 13:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze zien er toch ook gewoon uit als mensen die je niet serieus moet/kan/wil nemen? Zie bewijs van Raymond
quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey kerel, ga de zin van het leven ergens anders zoeken dan in een fucking slowchat.
quote:Op maandag 8 december 2014 13:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
doe normaal tegen Sander met je hoofddoek
quote:Op maandag 8 december 2014 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
ga je toch lekker terug naar dieetclub
quote:Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
ni hao seto
goed gezegd man
dat gedoogbeleid loopt uit de hand hier
eigen volk eerst
Noem je GRS nou rotzooi?quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef Questular het volgende:
Sinds die aan de rotzooi zit is die no1 veranderd.
Ik ben normaal een hele rustige jongen maar dat overschot aan turken hier word ik echt godvergeten woest van. Helemaal van die noobs die dan stoer komen doen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef Questular het volgende:
Sinds die aan de rotzooi zit is die no1 veranderd.
Kanker toch een end opquote:Op maandag 8 december 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
En als het dan ook nog zo'n etenslijstjes-makend dikkertje met roots in de dieetclub is, optyfen.
Maar je bent en blijft een turk, helaas pindakaas.quote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kanker toch een end opik kan er bijzonder weinig aan doen dat ik Turkse genen heb, ben qua gedrag met zo Turks als jij, en pist al 2 jaar niet in dieet. Daarnaast ben ik waarschijnlijk serieuzer bezig met liften en clean eten dan 60% hier
.
fork lifts met clean food? Flinke hoeveelheid reps voor dat cardio feel?quote:Op maandag 8 december 2014 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kanker toch een end opik kan er bijzonder weinig aan doen dat ik Turkse genen heb, ben qua gedrag met zo Turks als jij, en pist al 2 jaar niet in dieet. Daarnaast ben ik waarschijnlijk serieuzer bezig met liften en clean eten dan 60% hier
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |