Laatst in de Appie met mijn kinderen: "hey pap, die heb jij ook !"quote:Op maandag 8 december 2014 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk voor je kinders later..
"Hey pappa, speelde je hier verstoppertje!?"
Hoiquote:Op maandag 8 december 2014 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Damnit, ik wilde voor 'Bukake met BoL" gaan...
quote:
Jammerquote:
Valtmeevaltmeevaltmee.quote:
Ik ben weer eens op Paiq ingelogdquote:Op maandag 8 december 2014 17:12 schreef K44S het volgende:
Morgen m'n date.
We whatsappen vrij weinig. Terwijl ik normaal gesproken toch wel regelmatig chat met de dates voor dat de date komt.
Ach, waarschijnlijk maar goed ook.
Iemand anders WEL wilde verhalen ?
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Re het volgende:
zo is het wel weer even genoeg, ga maar ergens anders SCen en alle posts van die ene worden sowieso gedelete
Voor jou.. niet voor iedereenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mag ik wel terug zetten dat december zo'n lastige datingmaand is?
oke over het algemeen dan? De meeste mensen hebben het toch druk lijkt me? Of ben ik, en de mensen die ik date, de uitzondering?quote:
Geen idee wat algemeen is. Als ik om me heen kijk is dat totaal niet het geval.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke over het algemeen dan? De meeste mensen hebben het toch druk lijkt me? Of ben ik, en de mensen die ik date, de uitzondering?
Ik persoonlijk merk meer verschil in waar ze naar op zoek zijn. Veelal bloedserieus nu. Niet erg, maar wel een beetje vermoeiend. Sta er niet op om iemands kerst op te leuken ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke over het algemeen dan? De meeste mensen hebben het toch druk lijkt me? Of ben ik, en de mensen die ik date, de uitzondering?
jij mag alles natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry
ben je aan het daten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry
Seksist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Jij loopt achterquote:
neuhquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij loopt achterIk dm je zo wel
Jij?
Ooh doe gewoon mee! Wij een keer daten?quote:
Lief aanbod wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh doe gewoon mee! Wij een keer daten?
Het is serieus heel leuk. Meestal
Ik zou met dr naar de bioscoop gaan!quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh doe gewoon mee! Wij een keer daten?
Het is serieus heel leuk. Meestal
Nog rustiger? Dit is date 5 en jullie zijn nog niet verder dan wat gezoen, toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 02:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanavond weer ff bij mn date geweest... gisteren toch ff geuit dat ik wat rustiger aan wil doen.. gaat wel heel snel.. hij is leuk dat wel maar hij begint nu al met schatje en lieverd en ik mis je...das not done bij mij vooral niet als je een van de 2 woorden teveel gebruikt krijg ik
neigingen.. ben ik gewoon lomp of niet romantisch of een koele kikker... of heb k beetje gelijk...
nee joh... ik loop voor niets debiel van de spierpijn. ..quote:Op woensdag 10 december 2014 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog rustiger? Dit is date 5 en jullie zijn nog niet verder dan wat gezoen, toch?
Oh ok. Nou ja, zolang je het niet te bitchy hebt gebracht zal het wel loslopen. Ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee joh... ik loop voor niets debiel van de spierpijn. ..
klopt... loopt t ook wel.. maar nu heb ik t idee dat het niet heeel duidelijk over is gekomen. .. maar ja we zien t wel.. hij hoort t wel als t me verveelt...quote:Op woensdag 10 december 2014 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja, zolang je het niet te bitchy hebt gebracht zal het wel loslopen. Ofzo.
quote:Op woensdag 10 december 2014 02:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanavond weer ff bij mn date geweest... gisteren toch ff geuit dat ik wat rustiger aan wil doen.. gaat wel heel snel.. hij is leuk dat wel maar hij begint nu al met schatje en lieverd en ik mis je...das not done bij mij vooral niet als je een van de 2 woorden teveel gebruikt krijg ik
neigingen.. ben ik gewoon lomp of niet romantisch of een koele kikker... of heb k beetje gelijk...
Gelukkig niet. . Werd k er nog druk mee... al heb ik de laatste tijd alleen maar nee moeten zeggen tegen de heren waar ik mee date. En nee ik ben verre van perfect en dat weet ik ook maar als er geen gevoel is dan zeg ik next...quote:Op woensdag 10 december 2014 10:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alsof jij aan elke vinger 1 hebt...
Grappig... als ik je vorige post lees, lijk je wel tot over je oren Flieft... nu heb je 'em en is de lol er blijkbaar weer vanaf.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. . Werd k er nog druk mee... al heb ik de laatste tijd alleen maar nee moeten zeggen tegen de heren waar ik mee date. En nee ik ben verre van perfect en dat weet ik ook maar als er geen gevoel is dan zeg ik next...
Problemen mee??
Leuk man!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Grappig... als ik je vorige post lees, lijk je wel tot over je oren Flieft... nu heb je 'em en is de lol er blijkbaar weer vanaf.
Mijn date ging gisteren prima, wat onwennig (soms even stiltes en niet weten waar je het over moet hebben), maar er komt een 2e date aan.
quote:
Gezoend?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..].
Ik had je iets "belooft", maar voorlopig is een van die "geluk" factoren een beetje gaan verwateren ( werkgelegenheid).
Telt 6 zoenen ( op de wang ) ook?quote:
Schaatsen op 1 van die kerst ijsbanen?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Telt 6 zoenen ( op de wang ) ook?
Nope, nog geen binnenmonds gesprek gehad, we gaan binnenkort schaatsen. Dus alle tijd
Geen idee, ergens in Neude van Utrecht wist ze een schaatsbaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schaatsen op 1 van die kerst ijsbanen?
Dan krijg je maar 5 stokslagen in plaats van 10.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..].
Ik had je iets "belooft", maar voorlopig is een van die "geluk" factoren een beetje gaan verwateren ( werkgelegenheid).
Moet wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen idee, ergens in Neude van Utrecht wist ze een schaatsbaan.
Ze moet het wel een béétje kunnen hoor. Heb een keer een schaatsdate gehad met iemand die het echt niet kon en ook niet verbeterde. Die moest ik echt ondersteunen. Da's best leuk inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Schaatsen is wel echt een superleuke date. En als je een kneus hebt die er niet zo goed in is (ik) heb je allerlei mogelijkheden om handjes vast te houden en whatnot.
Nice man!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, nog geen binnenmonds gesprek gehad, we gaan binnenkort schaatsen. Dus alle tijd
http://www.winterplazautrecht.nlquote:Op woensdag 10 december 2014 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen idee, ergens in Neude van Utrecht wist ze een schaatsbaan.
Neequote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zou je lijstje met trouwlocaties sowieso even meenemen om dit gelijk af te handelenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Deezertje het volgende:
Nadat we elkaar afgelopen jaar op meerdere sites tegenkwamen nu dan voornemens op een date te gaan! Als het lukt vanavond en anders vrijdag een dateDeze keer geen verwachtingen, dus hopelijk weet ik straks meteen al bij de eerste minuut dat 't niks gaat worden, dan kan ik kijken of zij 't wel ziet zitten
Maar ik hoop natuurlijk op van beide kanten een real life match
Sla maar op andere plakken dan op die andere 20....houd het mooi hequote:Op woensdag 10 december 2014 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan krijg je maar 5 stokslagen in plaats van 10.
Whahah. Ik ga het merken. Sowieso eerst plannen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet wel.
In Leiden en Amsterdam staan er in ieder geval 1. Vet leuk, je wordt omver geduwd door klerekinderen, lekker warme chocolademelk en slechte glühwein langs de kant. Uiteraard de hele tijd Jingle Bells, White Christmas en K3 varianten hiervan in je oren. Tot slot na het schaatsen elkaar omhelzen vanwege de ontberingen en zoenen, zodat het leed toch niets voor niets was
Uitgebreid verslag hier gaarne.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
Ik ga binnenkort afspreken met het meisje waar ik al een tijdje een oogje op heb
Dat word sexquote:Op woensdag 10 december 2014 14:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ze zei gister dat ze me leuk vindt
Hij is 14.quote:
Ik bedoel, ik geloof je heus wel.quote:
Okequote:Op woensdag 10 december 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is 14.
[..]
Ik bedoel, ik geloof je heus wel.
Als je het maar niet in je hoofd haalt om na 3 weken hier advies te gaan geven aan mensen met een open relatie of aan mensen die je ouders hadden kunnen zijn.
Tegenwoordig is het toch stoer om seks te hebben op die leeftijd?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is 14.
[..]
Ik bedoel, ik geloof je heus wel.
Als je het maar niet in je hoofd haalt om na 3 weken hier advies te gaan geven aan mensen met een open relatie of aan mensen die je ouders hadden kunnen zijn.
Dankjequote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nothing personal. Kusje op je neus en veel plezier met je date
Ik zou haar z.s.m. volblaffen als ik jou was.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
Ik ga binnenkort afspreken met het meisje waar ik al een tijdje een oogje op heb
Om toch maar eventjes antwoord te geven: Ik zou rustig wat gaan drinken.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Edit: sorry, het is geen vraagbaak hier.
Is het dan ook stoer om haar per ongeluk te bezwangeren?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch stoer om seks te hebben op die leeftijd?
Ook_gek baasjequote:Op woensdag 10 december 2014 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Als je op je 14de nog niet geneukt heb ben je toch gay?
Na 10 jaar nog altijd levendquote:Op woensdag 10 december 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook_gek baasjewat heb ik hard gelachen om al jouw versierblunderverhalen in de oude topics (2004 etc)
Geweldig, je zou eens een paar oude klassiekers moeten plaatsen hier.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na 10 jaar nog altijd levend
Maar dank u, dank u. Vaak genoeg op m'n bek gegaan
Nee joh die zijn wel terug te lezen. Je moet niet stilstaan maar door gaan in het leven. Zijn genoeg nieuwe verhalen bij gekomen. Van sex in een dierenwinkel tot aan een zwaar door gesnoven grietje die opeens meeuwen uit de lucht stond te schieten met een luchtbux tijdens de sex.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geweldig, je zou eens een paar oude klassiekers moeten plaatsen hier.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee joh die zijn wel terug te lezen. Je moet niet stilstaan maar door gaan in het leven. Zijn genoeg nieuwe verhalen bij gekomen. Van sex in een dierenwinkel tot aan een zwaar door gesnoven grietje die opeens meeuwen uit de lucht stond te schieten met een luchtbux tijdens de sex.
Maar mensen zijn erg verzuurd dus geen zin om dat hier te plaatsen
Neh zitten ze hier niet op te wachten.quote:
Ergens in een rustig hoekje van FOK! waar de zure mensen niet komen een optie?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:22 schreef ook_gek het volgende:
Nee joh die zijn wel terug te lezen. Je moet niet stilstaan maar door gaan in het leven. Zijn genoeg nieuwe verhalen bij gekomen. Van sex in een dierenwinkel tot aan een zwaar door gesnoven grietje die opeens meeuwen uit de lucht stond te schieten met een luchtbux tijdens de sex.
Dat klinkt als erg geslaagde dates. Daar vallen mijn dates een beetje bij in het niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, die tijd is geweest joh. Versierblunders waren leuk en heb er heel wat gehad. En ooit nog eens op fok door 1 van de vrouwen aangesproken die zich zelf herkende in het verhaal. ( pakje sigaretten op m'n schouder verhaal) dat was geinig toen. Maar open een topic en er zullen vast mensen zijn die daar verhalen gaan vertellen. Al zal ik daar niet 1 van zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ergens in een rustig hoekje van FOK! waar de zure mensen niet komen een optie?
Lijken me wel leuke verhalen om te lezen tbh en een keer wat anders dan het standaard gemiep.
Het zijn er een paar in al die jaren dus valt echt wel mee. Als je jaren op stap gaat en date houd je van zelf wel een handje opmerkelijke verhalen over. Net als aan m'n huidige vriendin met wie ik samen woon heb ik een leuk verhaal overgehouden als eerste date.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als erg geslaagde dates. Daar vallen mijn dates een beetje bij in het niet.
Goh, wat klinkt dat burgerlijk. Nooit verwacht dat jij zoiets ging typenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Net als aan m'n huidige vriendin met wie ik samen woon heb ik een leuk verhaal overgehouden als eerste date.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goh, wat klinkt dat burgerlijk. Nooit verwacht dat jij zoiets ging typen
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Wil best de eerste date van uit mijn en haar oogpunt beschrijven en kort hoe het verder is gegaan tot aan nu samen wonen?
Ik ga al bijna 13 jaar geregeld stappen,maar toch maak ik bij lange na niet zulke verhalen als jou mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, die tijd is geweest joh. Versierblunders waren leuk en heb er heel wat gehad. En ooit nog eens op fok door 1 van de vrouwen aangesproken die zich zelf herkende in het verhaal. ( pakje sigaretten op m'n schouder verhaal) dat was geinig toen. Maar open een topic en er zullen vast mensen zijn die daar verhalen gaan vertellen. Al zal ik daar niet 1 van zijn
De versier blunders achtervolgen me nu al 10 jaaris wel voldoende
[..]
Het zijn er een paar in al die jaren dus valt echt wel mee. Als je jaren op stap gaat en date houd je van zelf wel een handje opmerkelijke verhalen over. Net als aan m'n huidige vriendin met wie ik samen woon heb ik een leuk verhaal overgehouden als eerste date.
Als ik tijd heb zal ik eens wat neer zetten. Miss wel in delen. Maar als er gezeik komt kap ik er direct mee! Heb geen zin om als schietschijf voor verzuurde usertjes te functioneren.quote:
Wat doe je dan? Sta je tegen een muur of ben jij de persoon die de bar vasthoud omdat je bang bent dat hij omvalt? Ga de dansvloer op en dansen, praat met iedereen. Weest brutaal, wel leuk brutaal. Neem het voortouw, maak nieuwe vrienden. Mannen, vrouwen, dj's gewoon alles.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga al bijna 13 jaar geregeld stappen,maar toch maak ik bij lange na niet zulke verhalen als jou mee.
Zolang je neukt met een condoom die in het midden aan de muur is genageld met een pincet. Vind ik het prima.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het dan ook stoer om haar per ongeluk te bezwangeren?
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je klinkt altijd al boos op je dates voor je ze uberhaubt gezien hebt? Op deze kerel ook weer...quote:Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. . Werd k er nog druk mee... al heb ik de laatste tijd alleen maar nee moeten zeggen tegen de heren waar ik mee date. En nee ik ben verre van perfect en dat weet ik ook maar als er geen gevoel is dan zeg ik next...
Problemen mee??
Maakt niet uit. Jij bent gelukkig en zij ookquote:Op woensdag 10 december 2014 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik tijd heb zal ik eens wat neer zetten. Miss wel in delen. Maar als er gezeik komt kap ik er direct mee! Heb geen zin om als schietschijf voor verzuurde usertjes te functioneren.
Ok zal zo part 1 plaatsen. Ik hoop ook dat meer mensen leuke verhalen gaan plaatsen ipv dat gezeur en afzeiken op en van elkaar de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij bent gelukkig en zij ook
Niks van aantrekken
Ik wilde iets soortgelijks tikken ja! Toen dacht ik Meh.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je klinkt altijd al boos op je dates voor je ze uberhaubt gezien hebt? Op deze kerel ook weer...
^--quote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ok zal zo part 1 plaatsen. Ik hoop ook dat meer mensen leuke verhalen gaan plaatsen ipv dat gezeur en afzeiken op en van elkaar de laatste tijd.
Klinkt nu al goedquote:Op woensdag 10 december 2014 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Omdat er mensen zijn die het leuk vinden verhalen te lezen en aangegeven hebben dat ze het leuk vinden als ik wat opschrijf doe ik dat maar. Het gaat ook nog over daten dus prima op z’n plek hier.
Part 1
Het is een zondag middag, buiten regent het flink en ik zit achter de laptop. Paiq staat op de achtergrond aan net als een rustig muziekje. M’n hoofd bonkt van de kater net als dat m’n maag zich blijft omdraaien. Na een tijdje actief geweest te zijn inclusief een enkele date ben ik er uit. Paiq is niet mijn ding. In het dagelijks leven kom ik leuke vrouwen tegen dus ik ga er mee kappen. *Pling* of ik een speeddate wil met ***. Ach waarom ook niet? Het gesprek verloopt zeer soepel en wat blijkt…. Zij heeft ook een mega kater! Na wat praten verschijnt er een leuk gezicht dus positief. Ik vertel haar dat ik wil stoppen met paiq en vertel haar de reden. Nou dat was zij wel met mij eens! En zij was er ook helemaal klaar mee. En zo staat er een 06 nummer met de tekst *app me maar als je wilt, ik ga verder ontkateren* Zit je dan met een 06 nummer en het idee dat paiq niks voor jou is. Nou ja! slapen dan maar. En ik duik m’n bed in. En dan begint het! Het bonken in m’n hoofd is vervangen door de gedachte dat he gesprek echt wel leuk was. En zij ziet er ook leuk uit. Maar ja is paiq he? En met die gedachte val ik in slaap. De volgende dag sta ik ook weer met die gedachte op. Ik log snel in en ja hoor 06 nummer staat er nog dus opslaan in m’n telefoon. Heel de dag toch die gedachte! Wat te doen? Het is Paiq waar ik klaar mee ben, ze woont in Brabant en ik in zuidholland. Ja 5 kwartier rijden had ik al uitgezocht. Tijdens het eten van een botherham in de middag ben ik er uit! FUCK it! SMSEN! En het berichtje is verzonden. Al snel komt er een reactie en opeens is het 18uur! WTF al die tijd gesmst! En het was super gezellig! Appen gaat over in bellen en dan komt het. Een datum! De eerste date staat vast. 1 dag voor haar verjaardag feest.
Op de dag zelf vraag ik nog even haar adres en ik stap vrijdag de auto in en volgens de tomtom ga ik er 5 kwartier over doen. Op naar het altijd gezellige Brabant! De afgelopen dagen waren heel actief met appen en bellen en het verveelde geen seconde! En dat kan een fout iets zijn! want wie weet is ze face to face helemaal niet zo leuk en gezellig! WANT DAT IS ALTIJD ZO! Het valt ALTIJD tegen! Maar ja ben al op de helft dus we zien het allemaal wel. Als de TomTom bestemming bereikt schreeuwt zie ik alleen maar een grote muur en geen deur! WTF Bellen dan maar, ja bij de deurbel. JA DIE ZIE IK DUS NIET! Maar goed ouwe tomtom en ik moest stukje door lopen. Nadat ze de galerij deur open gedaan heeft moet ik naar de 2de etage. MAAR DAN! In het halletje zitten 2 bejaarde me aan te kijken. Tussen de 80 en schijndood schat ik ze! Links in de gang zie ik allemaal rolstoelen en rollators staan. Net als rechts in de gang en hier en daar een tafeltje met een kleedje! Oke……. Goed op de 2de etage exact het zelfde! Alle deuren gaan automatisch open en rollators plus tafeltjes met kleedjes en al sieren de gang. Ik sta dus werkelijk waar in een bejaarde tehuis. Het ruikt er zo, het is ook zo warm enz enz enz! Ben ik in de maling genomen? Is zij veel ouder dan ze zegt? Zit ze in een rolstoel? Ja je gaat van alles bedenken, is ze wat vergeten te vertellen? Met een bonzend hard bel ik aan…………
Einde deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |