quote:
Maar dan discrimineer je weer, dat is ook niet oke met de feministen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf nu ook geen spelletjes meer te spelen tegen vrouwen.
dat is toestemming dus.quote:Op maandag 8 december 2014 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck dat, ze kiest er zelf voor om mee te doen
De eerste keer was onder invloed van de dader?quote:Op maandag 8 december 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dan precies? Kans op herhaling?
De eerste wílde ik niet eens gestraft zien, hij had zo al genoeg spijt en vond t heel erg wat er gebeurd was.
Je mag van hun niet eens gay zijn, want dan discrimineer je vrouwen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan discrimineer je weer, dat is ook niet oke met de feministen.
Nooit!!quote:Op maandag 8 december 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom moet je dus vrouwen altijd laten winnen
GTAquote:Op maandag 8 december 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je geen vrouwen verkrachten in n spel?
nee.quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
De eerste keer was onder invloed van de dader?
maar dat is geen andere speler toch?quote:Op maandag 8 december 2014 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GTA
Hoertje oppikken en daarna afmaken om je geld terug te krijgen
inb4 je bent verantwoordelijk voor zijn gevoelensquote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Hij was heel erg verliefd op me, al drie jaar en ik had voor het eerst seks met mijn vriendje, toen hij dat hoorde, is hij geflipt zeg maar.
Hij had al die tijd nog hoop gehad terwijl hij voor mij gewoon een heel goede vriend was.
nee.quote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik hier nog wel posten? Aangezien er ook vrouwen posten in deze reeks en misschien post ik wel eens iets dat ze niet leuk zouden kunnen vinden....
Nee, is NPC.quote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is geen andere speler toch?
Dat is niet verkrachten. Je betaald in eerste instantie er gewoon voor.quote:Op maandag 8 december 2014 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GTA
Hoertje oppikken en daarna afmaken om je geld terug te krijgen
Try to stop mequote:
Eerst verkrachten en dan spijt hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Hij was heel erg verliefd op me, al drie jaar en ik had voor het eerst seks met mijn vriendje, toen hij dat hoorde, is hij geflipt zeg maar.
Hij had al die tijd nog hoop gehad terwijl hij voor mij gewoon een heel goede vriend was.
Omdat Barb een heer is.quote:
Precies, valt nog mooi in de garantieperiode.quote:Op maandag 8 december 2014 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet verkrachten. Je betaald in eerste instantie er gewoon voor.
Om te voldoen aan een zekere verwachtingquote:
Weinig spelers, ook al zijn ze vrouw, die een vrouwlijk character aanmaken, maar je kunt ze in elkaar meppen en afschieten, niet betasten..quote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is geen andere speler toch?
ik was daarna natuurlijk ook niet meer bevriend met hem, maar dat was wel moeilijk.quote:Op maandag 8 december 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eerst verkrachten en dan spijt hebben
Ik ben geen vrouw, maar vriendschap verbreken had ik zeker gedaan. Gewoon een obsessieve loser dus. Jammer dat je vriendje op dat moment niet bij je was
Lees dit in een uitspraak. Vind dat stuk van "waar het pijpen zich heeft afgespeeld" echt heel lomp klinken.quote:Zij had toen weg kunnen gaan. [slachtoffer] is echter met de verdachte en medeverdachte [verdachte 3] meegelopen naar de bosjes waar het pijpen zich heeft afgespeeld, omdat - zoals [slachtoffer] aangeeft – zij bang was dat haar spullen weer afgepakt zouden worden.
Maar wegens het geweld dat je vrouwen kunt aandoen in GTA V, wordt het niet meer verkocht in Target in Australië.quote:Op maandag 8 december 2014 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weinig spelers, ook al zijn ze vrouw, die een vrouwlijk character aanmaken, maar je kunt ze in elkaar meppen en afschieten, niet betasten..
Al kun je wel diverse seksuele animaties afspelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |