Dan komen ze iig zelf nog niet zo slecht uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, er moet toch eens 1 keer iemand zijn die de namen uit de andere sporten durft lekken? Kan de UCI dat niet doen als ze inzage krijgen, gewoon als fuck you aan de andere sportbonden?
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, er moet toch eens 1 keer iemand zijn die de namen uit de andere sporten durft lekken? Kan de UCI dat niet doen als ze inzage krijgen, gewoon als fuck you aan de andere sportbonden?
er gaat nog wel meer komen dustwitter:heywoodu twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:33:58#Doping Biathlon scandal according to La Gazzetta, also out of Padova-case. Ex-biathlete Gottlieb Taschler called Michele Ferrari for a reageer retweet
&twitter:heywoodu twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:34:41#Doping .."treatment" for his son Daniel, so he could make it to World Cup level. reageer retweet
twitter:heywoodu twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:35:14#Doping "Minor" detail: Gottlieb Taschler is a current Vice President of biathlon's worldwide governing body IBU. http://t.co/OpnlOsxLwx reageer retweet
De UCI wordt pas een actor in deze zaak als het CONI straffen heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Daniel is schijnbaar politieagentquote:Op woensdag 10 december 2014 17:02 schreef rubbereend het volgende:
ter aanvulling&twitter:heywoodu twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:34:41#Doping .."treatment" for his son Daniel, so he could make it to World Cup level. reageer retweet
twitter:heywoodu twitterde op woensdag 10-12-2014 om 16:35:14#Doping "Minor" detail: Gottlieb Taschler is a current Vice President of biathlon's worldwide governing body IBU. http://t.co/OpnlOsxLwx reageer retweet
Episch!quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Daniel is schijnbaar politieagent
Hoge biatlonofficial brengt zoon in contact met dopingarts
quote:Marco Marcato denies that he has had any relationship with doctor Michele Ferrari and rejects the information published today in the Gazzetta dello Sport about the list of riders who worked with the Italian physician who is banned for life.
Marco Marcato who rode for Cannondale this year, will join Wanty-Groupe Gobert for the next two seasons. "I've never had any relationship with Dr. Michele Ferrari. I have never met this person, I have never seen and never talked to him. Again, nothing has ever linked me to him," said the Italian rider.
"So I want to defend my image in a statement. I have been strongly affected by this article and am available immediately to answer questions in the right places to prove my innocence.
"I'm sorry for everything, and if necessary, I will seek compensation for the considerable damage" concludes Marcato.
Marcato has been riding for the following teams: Androni Giocattoli (2005), Teaem 3C (2006), LPR (2007), Collstrop (2008), Vacansoleil (2009-2013) and Cannondale (2014).
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:34 schreef Mani89 het volgende:
En Rojas doet een Schleckje, gebruikte Ferrari alleen voor trainingsadviesen.
twitter:jjrojillas twitterde op woensdag 10-12-2014 om 17:15:08Sobre lo publicado hoy: intercambié varios mail con Stefano Ferrari sobre mis entrenamientos. Todo lo demįs son rumores sin fundamento 1/2 reageer retweet
twitter:jjrojillas twitterde op woensdag 10-12-2014 om 17:16:09Nada de esto tiene que ver con mi equipo. Espero y deseo que no nos veamos afectados de forma injusta por esta falacia reageer retweet
Decembertwitter:jjrojillas twitterde op woensdag 10-12-2014 om 17:24:04Todo esto ocurrió en la temporada 2010, cuando dicha persona no estaba ni prohibida ni imputada reageer retweet
Tyler Hamiltonquote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef planethugo het volgende:
heeft iemand hier nog tips over (nederlandstalige) boeken over doping in het wielrennen? Zoek een kerstcadeautje
had mijn post snel aangepast maar jij was nog sneller, dat heb ik dus gelezen. Is dat Bloedbroeders over de Rabobankploeg een aanrader, en dat boek van Rasmussen?quote:
Dat boek van Rasmussen kan ik 100% aanraden, in 1 keer uitglezen. Die man is echt heerlijke arrogant/zelfverzekerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
had mijn post snel aangepast maar jij was nog sneller, dat heb ik dus gelezen. Is dat Bloedbroeders over de Rabobankploeg een aanrader, en dat boek van Rasmussen?
goed afgekeken bij de Russenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Daniel is schijnbaar politieagent
Hoge biatlonofficial brengt zoon in contact met dopingarts
Willie Voet, voor het historisch perspectiefquote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef planethugo het volgende:
heeft iemand hier nog tips over (nederlandstalige) boeken over doping in het wielrennen? Zoek een kerstcadeautjeDat van Hamilton heb ik gelezen
Il Capoquote:Op woensdag 10 december 2014 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
En wie staat daar op de frontpage van Movement Pour Un Cyclisme Crédible:
[ afbeelding ]
quote:
marketing technisch gezien moet je zoiets natuurlijk dagenlang uitmelkenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel benieuwd of La Gazzetta nog meer verhalen aan het voorbereiden is zoals die biatleet, en of ze het misschien daarom niet allemaal in 1 keer doen
Tot en met Kerstmis elke dag een paar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel benieuwd of La Gazzetta nog meer verhalen aan het voorbereiden is zoals die biatleet, en of ze het misschien daarom niet allemaal in 1 keer doen
Zoals de Duitsers afgelopen weekquote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
marketing technisch gezien moet je zoiets natuurlijk dagenlang uitmelken
Natuurlijk melken ze dit uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef heywoodu het volgende:
En dan nog de hele uitloop van het Russenverhaal erbij, misschien nog wat gewichtheffers van het WK, topmaandquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tot en met Kerstmis elke dag een paar.![]()
Jij bent wel de enige die zich in gewichtheffen interesseert volgens mij...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nog de hele uitloop van het Russenverhaal erbij, misschien nog wat gewichtheffers van het WK, topmaand
Dat kan goed, maar als het om doping gaat ben ik sowieso in alle grote namen en medaillewinnaars geļnteresseerd, zeker in olympische sportenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige die zich in gewichtheffen interesseert volgens mij...
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nog de hele uitloop van het Russenverhaal erbij, misschien nog wat gewichtheffers van het WK, topmaand
Geef de hoop niet op, Diack (IAAF-baas) heeft vandaag gezegd dat Balakhnichev (Russische atletiekbaas en IAAF-lid) mogelijk kan moven als dat beter is voor het onderzoekquote:Op woensdag 10 december 2014 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar de rest van de Padova lijst en het Russenverhaal zal wel allemaal met een sisser aflopen...
"mogelijk" kan movenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geef de hoop niet op, Diack (IAAF-baas) heeft vandaag gezegd dat Balakhnichev (Russische atletiekbaas en IAAF-lid) mogelijk kan moven als dat beter is voor het onderzoek
Er zit nog wel beweging in.
die Diack doet ook wat aan zijn zoon?quote:
Oh ja, die is er ook nogquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Diack doet ook wat aan zijn zoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |