Ja hoor!quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb in 2012 de tweede prijs gewonnen met hetzelfde icoontje, mag ik dan toch meedoen?
quote:
Jullie staan er tussen!quote:Op woensdag 10 december 2014 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik ook meedoen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doet deze nou mee of niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:11 schreef jefjef het volgende:
[ afbeelding ]
Na veel tegenspartelen mocht ik hem inpakken voor de kerst..
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:11 schreef jefjef het volgende:
[ afbeelding ]
Na veel tegenspartelen mocht ik hem inpakken voor de kerst..
Zo, nou kan 'ie meedoen. Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 11 december 2014 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doet deze nou mee of niet?Niet echt een UI formaat
Verder staat iedereen er bij!
Wat is er zo kerstig aan?quote:
We horen het vanzelf!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef HaJee het volgende:
En mijn eigen nieuwe mag er ook bij...
-edit- Ik vind 'm toch niet geweldig dus ik ga er nog een keer voor zitten
Dank je!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Zo, nou kan 'ie meedoen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
[ afbeelding ]
"Het icoontje moet ook echt ingesteld staan als jouw user icon."quote:
"Heeft jouw icoontje vorig jaar al gewonnen? Dan mag je helaas dit jaar niet meedoen."quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef HaJee het volgende:
Niks meer gemaakt voor mezelf. Kan niks beters bedenken dan degene die ik nu gebruik maar die mag niet deelnemen omdat ik daar 2 jaar geleden mee gewonnen heb
Officieel kan het inderdaad wel maar ik vind dat ik dan toch een nieuwe had moeten makenquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Het icoontje moet ook echt ingesteld staan als jouw user icon."
[..]
"Heeft jouw icoontje vorig jaar al gewonnen? Dan mag je helaas dit jaar niet meedoen."
"Heeft jouw icoontje de Sint versie al gewonnen dit jaar? Dan mag je helaas ook niet meedoen."
Kan dan toch (al ben je nu misschien dan wel te laat met "inzenden"?)?
Ah, o.k.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Officieel kan het inderdaad wel maar ik vind dat ik dan toch een nieuwe had moeten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |