Ik geef ze groot gelijk.quote:
Trio met Henk op Sjeks bureauquote:Op zondag 7 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Victor gaat zo wel zijn ware ik laten zien.
Is er 1 te weinigquote:
Vast welquote:Op zondag 7 december 2014 23:47 schreef superniger het volgende:
Zijn er nog leuke Jinek plaatjes die ik aan de OP kan toevoegen?
Zeker wat te heuren gekregenquote:Op zondag 7 december 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemeenteraad van Eindhoven?
Kees Kankerkachel krijgt zorg van Henk Krol.
Krol is de schuld van het uitstellen van PSV-Feyenoordquote:Op zondag 7 december 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemeenteraad van Eindhoven?
Kees Kankerkachel krijgt zorg van Henk Krol.
Neequote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor; zal ik aan The Mentalist beginnen of niet?
Dikke zeug.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
Meh, nee. Eerste paar seizoenen nog wel aardig, daarna matig tot slechtquote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
Matige serie.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
Opsporing Verzocht doet niet andersquote:
Geen dankquote:
Heb je gedronken GGMM?quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je moeder heeft wat naaktpics doorgestuurd.
Op deze post reageer ik niet meer inhoudelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je moeder heeft wat naaktpics doorgestuurd.
Kwestie van tijd voordat Sophie Hilbrand bij je op bezoek komtquote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga ook al 1,5 jaar niet naar school. Langer zelfs.
Pics or GTFOquote:
Goede reden om over een paar weken wat anders te gaan kijken dusquote:Op zondag 7 december 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
Dit boeit niemand en over een paar weken krijgen we haar iedere dag op dit slot.
Gatverdammequote:Op zondag 7 december 2014 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)asturbatiescene.html
D: Alle bovenstaande optiesquote:
quote:
Hoe durf je dat over Mart te zeggenquote:Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Szura het volgende:
Van Sjek naar Mart
Van #viesdik naar #viesdikker
Arme Salamanderquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jinek was bij Lubach op Zondag. Ze maakte het uit met Salamander Klopping
De watte???quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jinek was bij Lubach op Zondag. Ze maakte het uit met Salamander Klopping
De ministers naaien jou meestalquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Sked het volgende:
Als ik dan toch een minister wil naaien..
xDquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De ministers naaien jou meestal![]()
![]()
Meestal? Alleen maar.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De ministers naaien jou meestal![]()
![]()
Ze heeft geen idee waar de F35 knop zit... haar toetsenbord gaat maar tot F12quote:
Mart Smeets wordt altijd groots verwelkomtquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie 38 plaatjes van Mart Smeets in dit topic. Betekent dat dat Mart Smeets te gast is bij Jinek? Of is het gewoon zomaar?
Jij wel eens heb gezegdquote:Op zondag 14 december 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik decor lelijk vind?
Surprise: Peter R. is geliquideerd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Helemaal die Topshow gemist, morgen even terugkijken.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatstequote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peter r de Vries heeft zijn pistooltje al geladen voor het interviewtje met Jinek straks...
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eva had vanavond trouwens wél een geweldige rol bij Zondag Met Lubach. Was erg grappig.
lolquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Peter R heeft het laten lopen van opluchting... Dus die komt als laatste
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.
Zat zij er bij? Ok zzapte langs maar dacht niet aan haar... Is dat goed voor ? Os stom van mij.?quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
De meningen zijn verdeeld. Je moet ervan houden. Persoonlijk vind ik het geweldigquote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat een leuk programma? Zag net alleen het laatste stukje, dat was wel grappig.
Uhm nee... ze was niet fysiek in de studio aanwezig. Ze was op een andere manier in de uitzending aanwezig....quote:Op zondag 14 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat zij er bij? Ok zzapte langs maar dacht niet aan haar... Is dat goed voor ? Os stom van mij.?
Nou nu is Nederland veilig..quote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan weer leopards aanschaffen hé
Salamander Klöppingquote:Op zondag 14 december 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Je moet ervan houden. Persoonlijk vind ik het geweldig
Ik vind haar muil niet in verhouding voor een pijpbek/pijplippen.... Ze heeft een te grote bek..quote:
Salamander Klöpping is een eindbaas.quote:
Afgelopen nacht voor het eerst in tijdenquote:Op zondag 14 december 2014 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de Vries heeft wallen.... slaapt niet lekker meer laatste tijd natuurlijk..
Niet aan hem te zien. Heeft nog veel slaap in te halenquote:Op zondag 14 december 2014 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Afgelopen nacht voor het eerst in tijden
Morgen lekker uitslapen, dat showtje van Matthijs is al afgelopen en Boulevard heeft Bram wel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet aan hem te zien. Heeft nog veel slaap in te halen
Jij kijkt toch ook alleen maar om Jinek te zien, of nietquote:Op zondag 14 december 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is eigenlijk een Teletubbietalkshow. Wat gênant, wat triest.
Dartsquote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel meer sporten waar het een goed jaar was dan schaatsen.
PR en een Touretappe is ook niks?
Alleen voor Nederland wielerland zou dat normaal moeten zijnquote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel meer sporten waar het een goed jaar was dan schaatsen.
PR en een Touretappe is ook niks?
Bijzondere tv. Je ziet haar echt denken: zal ik dit item maar gewoon afbreken en de kijkers vroegtijdig een goede nachtrust toewensen?quote:
Je weet wat er komt als je Mart in huis haalt.quote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzondere tv. Je ziet haar echt denken: zal ik dit item maar gewoon afbreken en de kijkers vroegtijdig een goede nachtrust toewensen?
Dat denk ik elke keer als Eva weer eens clasht met Mart, maar de gesprekken blijven maar komen...quote:Op zondag 14 december 2014 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is meteen de laatste keer dat Mart in dit programma zit
Zomer 2015 een documentaire van de ARD over de Nederlandse dopingquote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorm op Sotsji sloeg nergens op.
Doping!quote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorm op Sotsji sloeg nergens op.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Mart gaat ze straks allemaal doen.
Tja... dat krijg je als je gaat terugblikken op de sport in 2014.quote:
Ook Peter R.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Mart gaat ze straks allemaal doen.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zomer 2015 een documentaire van de ARD over de Nederlandse doping
Lijkt me wel ja.quote:
Als je met pensioen bent en sportfanaat kan je ook niet anders.quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Szura het volgende:
Mart wil even laten zien dat hij alles volgt
Mart mag datquote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Aan het begin van dit item zat Mart te klagen over de tegenvallende prestaties van de hockeyers. En nu kiest -ie een fragment over het succes van de hockeyers. Logisch.
Dat ging over mannenhockey toch?quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Aan het begin van dit item zat Mart te klagen over de tegenvallende prestaties van de hockeyers. En nu kiest -ie een fragment over het succes van de hockeyers. Logisch.
Gaat meer geld in om ditdatquote:Op zondag 14 december 2014 23:44 schreef Szura het volgende:
Ja joh, voetbal is ook wel iets competitiever dan fucking hockey
De wegen van Mart zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
dat was zo treurig.quote:
Heb je ook een dochter?quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb zelf ook een zoon die schaats. Iemand hier die ook maar ene fuck geeft?
Er is nog discussie of hij de Avondetappe mag.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart is helemaal gestopt bij de NOS?
Net zoiets als wanner het over Max Verstappen gaat: Ik heb een zoon die heeft ook een rijbewijs!quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sked het volgende:
Ik heb zelf ook een zoon die schaats. Iemand hier die ook maar ene fuck geeft?
Hij werkt alleen nog op freelance-basis. Hij is niet meer in dienst van de NOS.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart is helemaal gestopt bij de NOS?
Superfreelancerquote:Op zondag 14 december 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij werkt alleen nog op freelance-basis. Hij is niet meer in dienst van de NOS.
quote:
Volgens is het stiekem Nijntje.quote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Zorro het volgende:
WTF, een telefoonhoes met OREN in zijn achterzak
Waarom niet?quote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jeez... dat zend je toch niet op tv uit...Zo'n vrouw die in bad zit.
Eva welquote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Jeez... dat zend je toch niet op tv uit...Zo'n vrouw die in bad zit.
vond t wel lachenquote:Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Privacy. Het voegt bovendien niks toe aan het item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |