Prettig pasen allemaal nog! Een beetje laat
Vraagje aan de experts hier. Hebben jullie goede ervaringen met flexibele buizen voor warm en koud water? Op youtube zie ik het veel maar dan met name belgische filmpjes.. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? of raden julie het aan om voor de "degerlijke" cv buizen te gaan?
We zijn nu op het punt wc gekomen, waar zowel water afleiding(en) heen moeten en een afvoer.. maar inmiddels hebben we ook een keuken gevonden die we 15 april gaan ophalen en daar moeten natuurlijk ook leidingen heen, alsmede de badkamer..

kortom het hele huis.. haha!
Tips en trics... ik hoor het graag!
To do and allready did today lijstje.
We hebben eindelijk een to do lijst gemaakt dus niets zit meer in het hoofd. Wel ideaal met alle hulp van vandaag ging het erg lekker en konden we zo links en rechts klusjes opnoemen..
* Flexbuizen instaleren, dat waren er 3 dus dat viel mee..

* Boven 2 kamers isoleren
* Gangmuur schuren, gronden, plamuren
* Radiatoren schuren (wat een HELL)
* Radiatoren (buiten onder een afdak) ophangen en verven 2/8
Zowieso had ik natuurlijk weer de twee meest roestigste uitgekozen
* CV ketel omhangen
* Alle deurposten voor de tweede keer in de grond verf gezet!
*Gat dichtgooien bij de riolering
Mommy's proud
Klein foto update!
Vrijdag wezen kijken voor een keuken en eindelijk een gevonden die past en ook nog in onze smaak valt

We gaan er dan zelf wel een nieuw blad voor storten en hij word in een wat andere formatie gezet.
![2w3w8bs.jpg]()
En foto 2
![xdv19h.jpg]()
Een klein beetje zicht op wat een witte muur al voor verschil kan maken.. en dat met alleen maar grondverf nog!
![2vdjshz.jpg]()
En uiteraard onze enthousiaste radiator schuur en verf / opknap crew

\
![qnw6tu.jpg]()
Ik ben benieuwd naar jullie mening over flexbuizen voor warm en koud water!