Vertel gewoon, vriend.quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens aan, maar ik durf het niet te zeggen.
Niet terugkrabbelen nouquote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja nu ga je het zeggen ook met je hoofd.quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kijk alle heren mij gelijk quoten. Ze dachten waarschijnlijk gewoon hetzelfde, de perverselingen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nu ga je het zeggen ook met je hoofd.
Of 3chinned ;cquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harde L?quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk alle heren mij gelijk quoten. Ze dachten waarschijnlijk gewoon hetzelfde, de perverselingen.
De smoothness level.... it's....quote:Op zondag 7 december 2014 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen ik jou zag lopen leek je me echt niet zo 'fat' hoor.
Oh ja wacht, ik dacht crip is serieusquote:Op zondag 7 december 2014 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toen ik jou zag lopen leek je me echt niet zo 'fat' hoor.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of 3chinned ;cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awh.quote:Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet toch het hele melk en koekjes en kadootjes en liefde en veilige haven dat ze bieden.
Ik heb studiegenoten waarvan de grootouders een rekening voor ze hadden geopend bij de geboorte en op hun 18e/21e alles kado kregen.
Ik kreeg haat en ruzie![]()
#eindesentiment
quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of 3chinned ;cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wat zijn als wij ook zo gingen doen. Gay shitquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik dacht crip is serieusWeer die typische vrouwenpraat als: "ik ben te dik"
Gaat dat echt nooit vervelen
Niet met te hoge temperaturen wassen hè, want dan gaat het krimpen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Zoals het hoort ja toggg.
Hey Stimo: Will Poulterquote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
Borte mijn opa was een ware player btw.
Like for real.
Dikke Cumhuriyetci (was shocking daar achter te komen), veel vrouwen gehad, zag eer tiptop uit en was blijkbaar een ware charmeur.
Gewoon zeggen "Maak er maar 3 euro van, voorfietskosten."quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
Net toen ik naar de mac ging vroeg ik hem wat hij wou, hij zegt doe maar twee chili chickens. Ik zeg oke. Zegt hij 'zal ik je twee euro geven'
LIKE WHAT. BABA PLEASE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |