srs?...ik zei je eigenlijk daar wel voor aan.quote:
Doe het al jaren zo. Soms is de zorgtoeslag hoger dan de zorgverzekering.quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wel hoge eigen risico
Sorry hoor, dat ik geïnteresseerd ben in wat de mensen hier te zeggen hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
srs?...ik zei je eigenlijk daar wel voor aan.
meteen als gierig en verkaasd weggezet worden als je eerlijk toegeeft dat je niet alles koopt wat je ziet of leuk vindtquote:
Je trekt het je te veel aan.quote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meteen als gierig en verkaasd weggezet worden als je eerlijk toegeeft dat je niet alles koopt wat je ziet of leuk vindt
sukkels.
whateverquote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je trekt het je te veel aan.
Of nou ja.. eigenlijk niet he
Heb je dat van die piraat geleerd, niet betalen voor je spullen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meteen als gierig en verkaasd weggezet worden als je eerlijk toegeeft dat je niet alles koopt wat je ziet of leuk vindt
sukkels.
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sukkels.
De meeste zien er zonder inderdaad best goed uit.quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/wtfnl/posts/699506793490846
Deze vallen best mee
Als ik alles zou kopen wat ik leuk vind!quote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sukkels.
Boobs zijn overrated. Doe nicki minaj buttjobquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben gwn aan het sparen voor een boobjob. Fuck de haters.
Ben je gierig of zuinig?quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon Kickstarter doen. En iedereen die doneert pics geven achteraf. Haha ja tog laters.quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je mag mijnequote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou wel een buttjob willen maar ik vind het veel te leuk om op de bank neer te ploffen enzo, dat zou dan niet kunnen. Of ik zou het niet durven.quote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boobs zijn overrated. Doe nicki minaj buttjob
Je hebt buttmen, boobmen en bothmen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boobs zijn overrated. Doe nicki minaj buttjob
Bestaat shapeman ook? Gewoon totaalplaatje?quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt buttmen, boobmen en bothmen.
Ik hou van both
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |