Hoe lang moet je nog naar school? Laatste jaar, toch?quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huis 700 eur
Elektriciteit, gas en water 110
Tv en internet 55
Ziekenfonds 140
Gem lasten 70
Autobelasting 40
Benzine 100
Autoverzekering 40
Huisverzekeringen 10
Lesgeld 155
Boodschappen 150
Persoonlijke verzorging 50
Etc.
Hebben goedkoper huis. Betalen geen 140 euro aan verzekeringskosten, maar rond de 100. Gemeentelasten zijn niet maandelijks. En omdat ze kleiner wonen, hebben ze dus ook minder kosten aan water,elektriciteit en gas.quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik verdien goed en maak me nergens druk om![]()
Ik vraag me altijd af hoe mensen die 1500 eur netto krijgen kunnen rondkomen.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begin deze week met alles wb scriptie.. denk over 4 maanden max.quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog naar school? Laatste jaar, toch?
Je lasten zijn of maandelijks of 1 x per jaar een groot bedrag. Komt op hetzelfde uit.quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben goedkoper huis. Betalen geen 140 euro aan verzekeringskosten, maar rond de 100. Gemeentelasten zijn niet maandelijks. En omdat ze kleiner wonen, hebben ze dus ook minder kosten aan water,elektriciteit en gas.
Dus is zeker te doen
Zal wel met isolatie te maken hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lasten zijn of maandelijks of 1 x per jaar een groot bedrag. Komt op hetzelfde uit.
Ik heb trouwens meer aan elektriciteit betaald to3n ik kleiner woonde. Heel vreemd..
en dan nog tijd hebben voor fok, ga gaquote:Op zondag 7 december 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit nu met 10 mensen. Naweeën bbyshower.
Mooi! Ik weet niet hoe het precies zit, maar ga je dat ook direct merken aan je salaris?quote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begin deze week met alles wb scriptie.. denk over 4 maanden max.
Alles gaan teruglezenquote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
en dan nog tijd hebben voor fok, ga ga
nope..not once, gewoon laatste qoute replyen.quote:
Maar dat was een reactie op mijquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
nope..not once, gewoon laatste qoute replyen.
Huursubsidiequote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sach-abi, als die chimeid spang is zou ikkur gewoon huwen mang.quote:Op zondag 7 december 2014 19:44 schreef Gulmez het volgende:
Wie heb er ervaring met marokkaanse vrouwen ik heb er 1 leren kennen in shishabar in casablanca heb er 3 x gezien tijdens me zakenreis daar heb 3 nachten sex gehad in ruil voor gratis shoppen en sigaretten en ik krege vandaag mail dat ze wil trouwen en naar me in nederland komen eerst gewoon om te kijken hoe het is ik weet nog niet wat ik ga zeggen ik zoek wel een vaste partner alleen weet niet of ze gelukkig word hier in een vreemd land en ben bang dat ze heel me salaris op eis t
Weet niet zeker, zoek elk jaar de cheapste cheap ass verzekering.quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Che_ het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die zorgverzekering veranderen
Ja. Salarisgroep gaat meteen omhoogquote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi! Ik weet niet hoe het precies zit, maar ga je dat ook direct merken aan je salaris?
Jij altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een masterkey voor jouw lock
Ja, maar dan heb je wel hoge eigen risicoquote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet niet zeker, zoek elk jaar de cheapste cheap ass verzekering.
Gewoon dezelfde als die van KB.quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet niet zeker, zoek elk jaar de cheapste cheap ass verzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |