quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg stylo, goed dat je een keer een cheesecake hebt gemaakt hoor. Meteen expert.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Deuce92 het volgende:
Check die boys vechten om Borte met zelfgebakken cheesecakes.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg stylo, goed dat je een keer een cheesecake hebt gemaakt hoor. Meteen expert.
Mijn recept komt van diegene die deze cheesecake heeft gemaakt. Heb het alleen beetje aangepast.
Nee hoeft niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Deuce92 het volgende:
Check die boys vechten om Borte met zelfgebakken cheesecakes.
Ooit geprobeerd iemand mee te vergiftigen. Mocht niet batenquote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef Landysh het volgende:
Ik ga chocolademelk maken met tony's karamel en zeezout.
Iemand weleens geprobeerd?
ohihahoquote:Op zondag 7 december 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd iemand mee te vergiftigen. Mocht niet baten
Welke dan h3h3h3h3quote:Op zondag 7 december 2014 20:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
ohihaho
je vergeet weer een hashtag.
Ik wil jou wel vervangen, maar ik maak alleen kwarktaarten, geen cheesecakes zoals die van Borte. Dus ik ben toch al niet goed genoeg voor haar.quote:
Hij is heel vroeg overleden helaas.quote:Op zondag 7 december 2014 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut. Ze zien elkaar niet meer? Uzuldum nenen icin.
Crip wanneer zet je weer eens ASMR sessie danquote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Crip het volgende:
Ben sad heb de hele dag die shoes lopen zoeken... mocht niet baten.
Met melk of puur oké, maar met karamel & zeezout lijkt me vreemd. Al eens gedaan?quote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef Landysh het volgende:
Ik ga chocolademelk maken met tony's karamel en zeezout.
Iemand weleens geprobeerd?
Gebruik eens googleafbeeldingen. Zoek goede foto van die schoen en laat het door google zoeken. Ik vond daar toen ook paar van die winkels.quote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Crip het volgende:
Wanneer jij je face op tc laat zien.quote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip wanneer zet je weer eens ASMR sessie dan
Ik weet waar hij vandaag komt maar hij is al uit de collectie. Wilde iets wat er op leek of via ebay ofzo maar niets gevondenquote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebruik eens googleafbeeldingen. Zoek goede foto van die schoen en laat het door google zoeken. Ik vond daar toen ook paar van die winkels.
Ook goed. Ik kan naast de Cheesecake ook andere taart maken. Dus kunnen elkaar zo eruit helpenquote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil jou wel vervangen, maar ik maak alleen kwarktaarten, geen cheesecakes zoals die van Borte. Dus ik ben toch al niet goed genoeg voor haar.
I know that feel, sis.quote:Op zondag 7 december 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet waar hij vandaag komt maar hij is al uit de collectie. Wilde iets wat er op leek of via ebay ofzo maar niets gevonden
Daarom ga ik nu los, ik weet dat dit ooit gaat ophouden.quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen en hun kleding spenderingen.... ooit kon ik dit ook.
Geniet er van len
Je doet alsof je 51 bent. Je bent maar paar jaar ouderquote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Geniet er van len
Nee, daarom vraag ik. In murica heb ik wel een caramal/zeezout koffie/frap gehad maar daar zat eigk alleen caramelzout op slagroom.quote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met melk of puur oké, maar met karamel & zeezout lijkt me vreemd. Al eens gedaan?
Maar nu hebben ze je maat niet meer zeker HAHAHAHAHAHAH!!!1quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Uiteindelijk zul je vinden en dan is het partyquote:Op zondag 7 december 2014 20:55 schreef Crip het volgende:
Voor mij houdt het binnenkort op. Dit zijn mijn laatste stuiptrekkingen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Geniet er van len
Wow bitch.quote:Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze je maat niet meer zeker HAHAHAHAHAHAH!!!1
quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet alsof je 51 bent. Je bent maar paar jaar ouder
Als er maar geen zout in zitquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow bitch.
Stimo zal ik hete choco in zijn gezicht gooien.
Ohzoquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]!
Gast.. ik heb dikke lasten hoor. Daar doelde ik op..
Adam hakli... daarom shop ik online en loop ik er zooooo 2013 bijquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wow bitch.
Stimo zal ik hete choco in zijn gezicht gooien.
Ik shop alleen maar online?quote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adam hakli... daarom shop ik online en loop ik er zooooo 2013 bij
Oke show danquote:Op zondag 7 december 2014 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet? Je zit maar je ligt ook
Huis 700 eurquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef mrstylo het volgende:
Jullie maken mij bang nu (wordt binnenkort 23). Waarom kan je later geen kleding meer kopen?
Dus je bent 1600 kwijt pm aan vaste lasten? Hmmquote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huis 700 eur
Elektriciteit, gas en water 110
Tv en internet 55
Ziekenfonds 140
Gem lasten 70
Autobelasting 40
Benzine 100
Autoverzekering 40
Huisverzekeringen 10
Lesgeld 155
Boodschappen 150
Persoonlijke verzorging 50
Etc.
Zomaar ww.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke show dan
http://tinychat.com/crippiej
Oh heb ook nog een aandenken van mn huwelijk. Daar gaat veel geld aan op.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je bent 1600 kwijt pm aan vaste lasten? Hmm
Spaar je daarnaast nog wel?
Maak je maar geen zorgen skkl.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar ww.
Dan ga ik maar weer verder zitten liggen
Gaar. Klote. Maar je hebt inshallah binnenkort je hbo diploma. Dus komt goedquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh heb ook nog een aandenken van mn huwelijk. Daar gaat veel geld aan op.
So no.
Ik verdien goed en maak me nergens druk omquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaar. Klote. Maar je hebt inshallah binnenkort je hbo diploma. Dus komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |