Sonde van je mooie takken.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier om de kickass ONZ-SC jingle te luisteren
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Casaa het volgende:
[..]
Nu moet die het doen met een stompje?
Ergens in een parallel universum zit jij nu met een kapotte bovenkant en een hele brede platte kerstboom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.
Wat hebben jullie ineens tegen me? Net ook al in dat 'show je kerststok' topic belachelijk gemaakt :|quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens in een parallel universum zit jij nu met een kapotte bovenkant en een hele brede platte kerstboom.
Ah, nou. Je hebt iig een kerstboom, dat heb ik nog niet eens.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.
Truequote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ah, nou. Je hebt iig een kerstboom, dat heb ik nog niet eens.
Tuurlijk wel. Ik ben immers switch.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ey ey, we gaan de rollen nu niet omdraaien hé.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben immers switch.
Proostquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
Ik heb bier. Iets van Brewdog met 9,2%. Het is lekker.
Ik heb hier Jupilerquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
De Hardcore IPA. Nu is het geen geheim meer.quote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
Tomatensapquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb hier tomatensoep met ballen. We rekenen het wel als tomatensap.
heb je kamer?quote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn verhuis/inpak skillsnet tetris
Die ja, flesje stond al eldersquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Hardcore IPA. Nu is het geen geheim meer.
En hij is inderdaad lekker.
Yes sirquote:
Verander je standaard PI plsquote:
De inhoud van jouw oude kamer past toch in een schoenendoosquote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn verhuis/inpak skillsnet tetris
quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
De inhoud van jouw oude kamer past toch in een schoenendoos
Oh dat valt bij mij wel meequote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bij het verhuizen verbaas ik mij altijd hoeveel zooi je hebt..onbegrijpelijk dat dat allemaal in die ruimte heeft kunnen passen
quote:
Eigenlijk nog zo'n geluidje erbij: WIIIEEEEJJJ! PLOF!quote:Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ook echt head first tegen het betondat hij niet KO is is een wonder.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
And everything is a dildo if you're brave enough
'BRAZZERS'quote:
quote:
quote:
I Now Pronounce You Chuck & Larryquote:
Netjes.quote:
Predictable dezequote:Op zondag 7 december 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinterklaas is net uit het zicht en jij komt alweer?Commerciele bedoeling
quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Je voordoen als homo om bij chicks te mogen blijven als ze omkleden.. genius
hoezo je voordoen?quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Je voordoen als homo om bij chicks te mogen blijven als ze omkleden.. genius
Dude.. dat heb ik je in vertrouwen verteldquote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo je voordoen?
jij bent toch homo
quote:
hahaquote:Op zondag 7 december 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude.. dat heb ik je in vertrouwen verteld
Pas maar op voor surprise buttsex.. en verwacht maar niet dat ik er een keer op spuug, teringlijerquote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha![]()
mij vertrouwen
biggest mistake ditdat
jij wel bigboyquote:Op zondag 7 december 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op voor surprise buttsex.. en verwacht maar niet dat ik er een keer op spuug, teringlijer
quote:Op zondag 7 december 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op voor surprise buttsex.. en verwacht maar niet dat ik er een keer op spuug, teringlijer
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
borsten > billen grgr wietparkiet
Dit.quote:
Ja dat ook.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt. Lijkt me vooral machtig, dan zit je na 2 happen al vol
True that/quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit.
En als ik dan toch 20k caloriëen in maaltijd moest proppen ging ik eerder voor döner en kebabs dan van die zoete troep
vleesquote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit.
En als ik dan toch 20k caloriëen in maaltijd moest proppen ging ik eerder voor döner en kebabs dan van die zoete troep
Kapsalon is sowieso ranzigquote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
True that/
Ik had gister ranzige kapsalon
quote:
Dit.quote:
En de rest?quote:
En spareribs, met de handen en af en toe oerman geluiden makenquote:Op zondag 7 december 2014 21:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit.
Chocolade meuk is voor ongestelde vrouwen. Eckte mannen eten Baconstrips & baconstrips & baconstrips & baconstrips
Bohh, juist die gesmolten kaas over de kebab/frietquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar het lijkt mij ook niks. Maar niet vanwege de sla, juist vanwege de kaas.
Bohh spareribsquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En spareribs, met de handen en af en toe oerman geluiden maken
Ja, deze kapsalon had te weinig kaasquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bohh, juist die gesmolten kaas over de kebab/friet
quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
En spareribs, met de handen en af en toe oerman geluiden maken
Hair desser.. yes no but than like shoarma style..quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
moest mijn Amerikaanse tante vandaag uitleggen wat kapsalon was
quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hair desser.. yes no but than like shoarma style..
What, they cut the shoarma with scissors or what does that imply?
Lijkt mij echt niet lekker.. lijkt mij zo'n kleffe aanelkaar klevende vettige zooi worden.. En sowieso kan ik niet tegen gesmolten kaas.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bohh, juist die gesmolten kaas over de kebab/friet
ze spreekt gewoon Nederlands gelukkigquote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hair desser.. yes no but than like shoarma style..
What, they cut the shoarma with scissors or what does that imply?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken een chinees restaurant die spareribs heeft.. man man mandie zijn lekker. Ze moet dan lachen als ik spareribs met friet en mayo bestel.. bij de chinees.
Had je ook nog een Spa Lood erbij besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken een chinees restaurant die spareribs heeft.. man man mandie zijn lekker. Ze moet dan lachen als ik spareribs met friet en mayo bestel.. bij de chinees.
Heeft de wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier in de buurt ook. Ook stukjes zoute haring naast de sushi en frikandellen naast de patat
![]()
Vettig is het sowieso. Ik neem niet/weinig saus meestal dus geeft de kaas die neutraliserende smaakquote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet lekker.. lijkt mij zo'n kleffe aanelkaar klevende vettige zooi worden.. En sowieso kan ik niet tegen gesmolten kaas.![]()
Gewoon een broodje doner kebab met knoflook en wat sla
of een splitequote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had je ook nog een Spa Lood erbij besteld?
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De chinees japanse wok/grill in Groningen stadspark heeft ook halve kippen en hutspot in het bufetquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heeft de wokhier in de buurt ook. Ook stukjes zoute haring naast de sushi en frikandellen naast de patat
Dosa'squote:
Nee soms wel witte lijst met babi panghangquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Pak een kotsemmer en probeer het uit.quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef DrNick het volgende:
Als je op zaterdag préparé koopt, kan je dat dan maandag nog eten?
Ik kan het toch niet latne om altijd 2 frikandelletjes mee te nemen op mijn bord bij de wokquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heeft de wokhier in de buurt ook. Ook stukjes zoute haring naast de sushi en frikandellen naast de patat
Denk welquote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef DrNick het volgende:
Als je op zaterdag préparé koopt, kan je dat dan maandag nog eten?
De filet americain van de Jumbo (slager)quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
En zeg gewoon Filet AmericainKut zeelander
Pardon?quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
Een kennis schepte ooit een keer wat frikandellen op , deed er uien bij, en liet ze wokken met zoet zuur sausquote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet latne om altijd 2 frikandelletjes mee te nemen op mijn bord bij de wok
Geen fan van.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
ik had vandaag een blikje coca cola vanille
was lekker
Dafuqqqqqquote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een kennis schepte ooit een keer wat frikandellen op , deed er uien bij, en liet ze wokken met zoet zuur saus
Was t lekker?quote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een kennis schepte ooit een keer wat frikandellen op , deed er uien bij, en liet ze wokken met zoet zuur saus
Is niet hetzelfde kut Hollanderquote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pak een kotsemmer en probeer het uit.
Het is gewoon préparé.quote:Op zondag 7 december 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
Nice. Sowieso zegt men 2 dagen, maar Mutti zegt altijd dezelfde dag of die erna.quote:
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had het over Nick. Ik heb helemaal nergens gezegd dat jij een kut zeelander bent
Of buiten de koelkast laten en een beetje laten indrogen in een open bakjequote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Prepare van 2 dagen oud.. dan prepare jezelf op diaree
quote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Prepare van 2 dagen oud.. dan prepare jezelf op diaree
quote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je waar ik geen fan van ben
VAN JOU EN JE CYNISCHE "IK VIND DIT NIET ZO" OPMERKINGEN
Vervelend voor jequote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je waar ik geen fan van ben
VAN JOU EN JE CYNISCHE "IK VIND DIT NIET ZO" OPMERKINGEN
quote:
is goedquote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga dan wel voor die maandag vrij vragen surge maar moet wel lukken
tenzij ik binnen nu en dan een andere baan krijg maar dat zie ik dan wel weer
Yay.quote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga dan wel voor die maandag vrij vragen surge maar moet wel lukken
tenzij ik binnen nu en dan een andere baan krijg maar dat zie ik dan wel weer
we gaan chicks hosselen in holly togquote:Op zondag 7 december 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Dat worden 2 schrale piemels dan als je er vrij voor vraagt.
holly is faillietquote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we gaan chicks hosselen in holly tog
Vandaar dat je Ro-ald niet uitnodigd.quote:Op zondag 7 december 2014 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we gaan chicks hosselen in holly tog
Kutjong ben jequote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar dat je Ro-ald niet uitnodigd.
een beetje het infantiele broertje dat je liever niet hebtquote:
als ik gegarandeerd zou willen falen had ik jou wel uitgenodigdquote:Op zondag 7 december 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar dat je Ro-ald niet uitnodigd.
ohquote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik denk het wel
ben even vergeten waarom
[..]
en ik geloof het wel ja
Geef mij drank en ik maak alle flirt situaties kapot inderdaad. Zonder drank ben ik ook totaal niet tactisch overigens..quote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
als ik gegarandeerd zou willen falen had ik jou wel uitgenodigd
Ja wel, jij houdt wel van kindershows tochquote:Op zondag 7 december 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk? Klinkt als een kindershow..
Kijk nu al uit naar de nieuwe DBZ film met Frieza jaquote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel, jij houdt wel van kindershows toch
DBZquote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar de nieuwe DBZ film met Frieza ja
haha haha hahahahquote:Op zondag 7 december 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen met een Phd hebben pas een kutleving.. dan is elke afspraak een dokter's afspraak.
oh oke die heb ik alleen weet ff niet waar die ligt misschien wel bij het oud papierquote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoogste doktersdiploma wat er te halen valt
jajajajquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
oh oke die heb ik alleen weet ff niet waar die ligt misschien wel bij het oud papier
quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
oh oke die heb ik alleen weet ff niet waar die ligt misschien wel bij het oud papier
quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent in de war met je veterstrikdiplomaquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij heb ik die nooit gehaald.. liep ook lang met klitteband schoenen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je bent in de war met je veterstrikdiploma
quote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
liep ook lang met klitteband schoenen.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Veterstrikdiploma![]()
Als eerste van de klas gehaald, nog steeds kan ik het niet
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]nawhh..
8/10 zou regelmatig bukken om jouw veters te strikken
srslyquote:
Nee dat gaat me (nog) te ver.. zou het misschien wel willen in de zomerquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha loop je daar mee ook in de stad
Tussen al die leuke schoenen heb je deze?quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jup..
Ik wist dat iemand ging lachen.
Jupquote:Op zondag 7 december 2014 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tussen al die leuke schoenen heb je deze?
En het is heerlijk ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef GekkePoes het volgende:
Die Indiërs bakken op een enorm hellevuur, met enorme woks, en niets en dan ook niets bakt aan of verbrand![]()
Thanksquote:
Ik moet weer eens nieuwe pannen kopenquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn wokpan is 3 keer zo klein en bij mij gaat er veel naast/uit..
Ik heb zo'n grote en daar flikkert ook altijd alles naastquote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn wokpan is 3 keer zo klein en bij mij gaat er veel naast/uit..
Die kruiden die ze daar gebruiken zijn 100 keer geuriger en smaakvoller. Ik bestel ze altijd vanuit daar.quote:
Heeft ie 3 channels?quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef CrashO het volgende:
omfg. Kom net deze tegen bij een oscilloscoop (elektro-gear jwtzz) advertentie op eBay![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]!
Ook een manier om troep aan nerds te verkopen..
quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een chocolade letters met stroopwafel erop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kabels kunnen daarin?quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef CrashO het volgende:
omfg. Kom net deze tegen bij een oscilloscoop (elektro-gear jwtzz) advertentie op eBay![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]!
Ook een manier om troep aan nerds te verkopen..
Ik wel, 1tjequote:
Ohquote:
Die oude zijn wel kut. De recente modellen zijn leukerquote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Ik vind die dingen kut, moet met school ook met die dingen werken
Zoiets hebben we ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die oude zijn wel kut. De recente modellen zijn leuker![]()
Kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |