Sonde van je mooie takken.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier om de kickass ONZ-SC jingle te luisteren
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Casaa het volgende:
[..]
Nu moet die het doen met een stompje?
Ergens in een parallel universum zit jij nu met een kapotte bovenkant en een hele brede platte kerstboom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.
Wat hebben jullie ineens tegen me? Net ook al in dat 'show je kerststok' topic belachelijk gemaakt :|quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens in een parallel universum zit jij nu met een kapotte bovenkant en een hele brede platte kerstboom.
Ah, nou. Je hebt iig een kerstboom, dat heb ik nog niet eens.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, onderkant is stuk dus heb gewoon het gedeelte wat normaal in de onderkant schuift nu in de poot gezet. Hij is dus gewoon paar centimeter korter dan voorheen.
Truequote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ah, nou. Je hebt iig een kerstboom, dat heb ik nog niet eens.
Tuurlijk wel. Ik ben immers switch.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ey ey, we gaan de rollen nu niet omdraaien hé.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben immers switch.
Proostquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
Ik heb bier. Iets van Brewdog met 9,2%. Het is lekker.
Ik heb hier Jupilerquote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
De Hardcore IPA. Nu is het geen geheim meer.quote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef DrNick het volgende:
Tomatensapquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb hier tomatensoep met ballen. We rekenen het wel als tomatensap.
heb je kamer?quote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn verhuis/inpak skillsnet tetris
Die ja, flesje stond al eldersquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Hardcore IPA. Nu is het geen geheim meer.
En hij is inderdaad lekker.
Yes sirquote:
Verander je standaard PI plsquote:
De inhoud van jouw oude kamer past toch in een schoenendoosquote:Op zondag 7 december 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn verhuis/inpak skillsnet tetris
quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
De inhoud van jouw oude kamer past toch in een schoenendoos
Oh dat valt bij mij wel meequote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bij het verhuizen verbaas ik mij altijd hoeveel zooi je hebt..onbegrijpelijk dat dat allemaal in die ruimte heeft kunnen passen
quote:
Eigenlijk nog zo'n geluidje erbij: WIIIEEEEJJJ! PLOF!quote:Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ook echt head first tegen het betondat hij niet KO is is een wonder.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
And everything is a dildo if you're brave enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |