SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dit had je al gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de herhaling: godverdomme wat een faal van marsman
Sonny Stevens is een erg goede keeper.quote:Op zondag 7 december 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe slecht moet de 2de keeper wel niet zijn?
Niveau Ten Rouwelaar?quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sonny Stevens is een erg goede keeper.
Ja.quote:
Ja, leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Twente mist Nashat Akram (Beckham van Irak)
Jij mist humor (je bent niet grappig)quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Waar speelt die Bulgaar nu?quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien Sander Boschker maar even bellen of hij weer wil gaan keepen?
Hoe heette die andere Irakees ook alweer?quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Italië dacht ik, bij een niveau C-club ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar speelt die Bulgaar nu?
Er zijn wel meer dan 2 Irakezen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die andere Irakees ook alweer?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
IkStampOpTacos beheert dit account.
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
IkStampOpTacos beheert dit account.
Tijd voor trending topic op twitterquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ideale voorbeeld voor de jeugd. #MARSMANINORANJE
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.
Oke stijn.quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.
Ik wil het doen maar ik doe het niet alleen. Jullie gaan eerst anders sta ik voor Janlulquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor trending topic op twitter
Moest lachenquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?Ik weet dat het voor jou misschien normaal is, maar er zijn hier users (ik noem even geen namen) die dit niet zouden doen.
Genoteerdquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de dag dat Marsman in Oranje komt emigreren Cavaliers en ik naar Colombia.
Dan moet je wel op je lijn letten.quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?Ik weet dat het voor jou misschien normaal is, maar er zijn hier users (ik noem even geen namen) die dit niet zouden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dan hoop ik dat hij heel snel geselecteerd wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor trending topic op twitter
twitter:
Aan zijn spel zal het niet liggen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij heel snel geselecteerd wordt.
Haha, Drizzt woont in een gehucht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de winkels hier op zondag open waren ging ik nu boodschappen doen.
Er mist een M in je username.quote:
Het leukste dorp van Twente.quote:
Wat heb je nodig dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de winkels hier op zondag open waren ging ik nu boodschappen doen.
quote:
Ik vond jouw tweet wat schreeuwerig.twitter:
Daar heb je dan ook niet heel veel voor nodigquote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het leukste dorp van Twente.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik vond jouw tweet wat schreeuwerig.twitter:
twitter:DubbelGenot twitterde op zondag 07-12-2014 om 17:10:49Ik ben fan van Marsman. Ik stamp graag op taco's. Voor meer stampen op taco's adviseer ik de volgende hashtag te volgen: #MARSMANINORANJE reageer retweet
quote:
Ik vind dit wat cryptisch, maar leuk dat je meedoetquote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:DubbelGenot twitterde op zondag 07-12-2014 om 17:10:49Ik ben fan van Marsman. Ik stamp graag op taco's. Voor meer stampen op taco's adviseer ik de volgende hashtag te volgen: #MARSMANINORANJE reageer retweet
Twente > Limburg.quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook niet heel veel voor nodig
Op 16 maart werd dit project ook al gesteund.quote:Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit wat cryptisch, maar leuk dat je meedoet
Eghan ook. Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?quote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Caland het volgende:
Volgens Drizzt was die Borven echt een toppertje.
Half jaar geleden zou je hierom uitgelachen worden. Het kan raar gaan.quote:
Geblesseerdquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eghan ook. Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Blessure en operaties.quote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eghan ook. Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Denk aan mijn privacy gekquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een RT te pakken van ene Joost.
Bedankt!
quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buitenaards goed hahahaha lol
Dus over een half jaar kan Marsman daadwerkelijk goed genoeg zijn voor Oranje?quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half jaar geleden zou je hierom uitgelachen worden. Het kan raar gaan.
Volgens mij dacht ik dat van Kuskquote:Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Caland het volgende:
Volgens Drizzt was die Borven echt een toppertje.
Leuk. Nu hier nog.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt populair op Twitter.
Tapia? Die zit niet eens op de bank... Engelaar welquote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer gaat die Peruviaan eens meedoen bij Twente?
Omdat je een successupporter bent.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd waarom ben ik niet in het stadion
Is Vitesse al heel simpel kampioen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Hey, Cookie. Is Vitesse al kampioen?quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Je was altijd al leuker op Twitter dan op FOK!.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt populair op Twitter.
Wat___________________quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tapia? Die zit niet eens op de bank... Engelaar wel
Omdat je er niet alleen wilde gaan zitten?quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik geef de pijp aan...quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
Wie die mensen zijn mag Joost weten trouwens.
Engelaar verloor ooit een kopduel van Nick Hofs.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tapia? Die zit niet eens op de bank... Engelaar wel
quote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, Cookie. Is Vitesse al kampioen?
Uitverkocht?quote:Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarschijnlijk door zijn lagere activiteit daar.quote:Op zondag 7 december 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je was altijd al leuker op Twitter dan op FOK!.
quote:
Wie wordt er kampioen dit jaar?quote:
Raar, ik had toch wel verwacht dat Stinho meer het sport-type was.quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik keek net even op Stijn zijn twitter en ik zag allemaal darters.
Einde bericht.
Ben benieuwd of je eerder bent dan Drizzt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn stream loop achter.
Over een minuut post ik een reactie op de 1-1.
hahaha xDquote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet uit te schelden hoor
Zeg jij dat ik God benquote:Op zondag 7 december 2014 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet uit te schelden hoor
Er zit wat in je snor trouwens.quote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha! Je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen. Heb je dat zelf bedacht?
hahahahahahahaaquote:Op zondag 7 december 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze hebben nog niet eens afgetrapt joh :s
Haha 'ovulatie' xD xDquote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat je erom kan lachen JC.
Dit neem ik mee in mijn zelfovulatie
Ga je ovuleren dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat je erom kan lachen JC.
Dit neem ik mee in mijn zelfovulatie
Waarschijnlijk 88ste minuut beste man op het veld voor Engelaarquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Sieps het volgende:
Ben benieuwd of schreuder voor de 70ste minuut gaat wisselen
Haha nee natuurlijk niet
iloeminadiequote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
Dit is de illuminatiequote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
illuminatie!quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
Beste verdediger van Nederland volgens Syntix.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
ROC.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
ILLUMINATI CONFIRMER+Dquote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi hartje van Veltgod
[ afbeelding ]
TR gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god.
Stop gewoon helemaal met leven alsjeblieft.
Noem eens een betere dan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste verdediger van Nederland volgens Syntix.
Botteghin.quote:
GGMM wint toch alle categorieën wel.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zijn de VBL-verkiezingen al begonnen eigk?
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die zijn er dit jaar niet denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bruma.quote:
Wie deed ze vorig jaar?quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er dit jaar niet denk ik.
#AGAINSTMODERNFOOTBALLtwitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 07-12-2014 om 17:19:34Bizarre situatie in Roemenië: Steaua Boekarest mag naam Steaua niet meer gebruiken van de rechter. Club is identiteit kwijt. Zie @Emishor. reageer retweet
Ben benieuwd wanneer de mods dit organiserenquote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Breukers.quote:
Nog maar 2quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
Ik was even afwezig, Marsman al een blunder gemaakt?
Al een stuk of 2quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
2 nog maar.quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de mods dit organiseren
Hij deed mee.quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe was de 2-1 een fout van Marsman dan?
Mwah, kan ie weinig aan doenquote:
Toen het nog Eredivisie Live wasquote:
quote:
Hij is #winning ver op weg naar een nieuw recordquote:Op zondag 7 december 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
4 miljoen.quote:
Dat klopt. Gehandicapt geboren worden is geen keuze.quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, kan ie weinig aan doen
quote:Op zondag 7 december 2014 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste verdediger van Nederland.
Nee, voor de 40e keer in de 45e minuutquote:
Ik dacht dat jij zo'n trouwe supporter was?quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou houdt mijn stream er ook nog mee op waarom mag ik van niemand deze wedstrijd zien
Je moet je huiswerk maken.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou houdt mijn stream er ook nog mee op waarom mag ik van niemand deze wedstrijd zien
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan we horen van Jan van Halst dat Vitesse kut is en Twente geweldig.
Noem nog 3 users die het hiermee eens zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Syntix het volgende:
Overigens stel ik voor dat Syntix alle positieve VBL-awards wint dit jaar. Ik ben echt by far de meest waardevolle user van Fok!
Ben ik ook, maar vanwege sociale verplichtingen nu niet eens in de buurt van Arnhem. Normaal zit ik er elke wedstrijd wel.quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n trouwe supporter was?
je bent zelf een debvielquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen debvielen te zijn die het patat noemen.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb nu ook frikadel, of is het frikandel?
Tja, de echte kenners hebben gewoon een Twente achtergrond.quote:
Dat is een bal gehakt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een frikadel
quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een frikadel
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.quote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen debielen te zijn die het patat noemen.
Zoals die user die Marsman in Oranje wilde bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, de echte kenners hebben gewoon een Twente achtergrond.
ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals die user die Marsman in Oranje wilde bedoel je?
STOMMELING! UILSKUIKEN! FRIKANDEL! BAL GEHAKT!quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels *draait telefoon in elkaar*
Jan had nog een watermerk toegevoegd voor extra veel karmapunten.quote:Op zondag 7 december 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
Dat noem je een screen Jan, paardenlul.
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.
Ochtendshow > ontbijttafelquote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap nog steeds de waarde niet van die keuken bij Kees.
Kan ie z'n vrouw in de gaten houden terwijl ze de afwas doetquote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
Kan je honger krijgen zodat je goed gaat ontbijtenquote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
Gezellige sfeer.quote:Op zondag 7 december 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |