SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dit had je al gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de herhaling: godverdomme wat een faal van marsman
Sonny Stevens is een erg goede keeper.quote:Op zondag 7 december 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe slecht moet de 2de keeper wel niet zijn?
Niveau Ten Rouwelaar?quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sonny Stevens is een erg goede keeper.
Ja.quote:
Ja, leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Twente mist Nashat Akram (Beckham van Irak)
Jij mist humor (je bent niet grappig)quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Waar speelt die Bulgaar nu?quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien Sander Boschker maar even bellen of hij weer wil gaan keepen?
Hoe heette die andere Irakees ook alweer?quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Sieps het volgende:
Italië dacht ik, bij een niveau C-club ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar speelt die Bulgaar nu?
Er zijn wel meer dan 2 Irakezen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die andere Irakees ook alweer?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
IkStampOpTacos beheert dit account.
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.quote:Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
IkStampOpTacos beheert dit account.
Tijd voor trending topic op twitterquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ideale voorbeeld voor de jeugd. #MARSMANINORANJE
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.
Oke stijn.quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan Hahn? Beter dan Cillessen? Beter dan Zoet? Ikstampoptacos durft hier niet aan te twijfelen (Hier beheert hij het fanaccount van Marsman: https://twitter.com/FanPageMarsman). Geef deze jongen iets meer krediet, ook al blundert hij wel eens. We spreken hier over het grootste keeperstalent van Nederland. Nick Marsman de fosforman is een talent in opkomst.
Ik wil het doen maar ik doe het niet alleen. Jullie gaan eerst anders sta ik voor Janlulquote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor trending topic op twitter
Moest lachenquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?Ik weet dat het voor jou misschien normaal is, maar er zijn hier users (ik noem even geen namen) die dit niet zouden doen.
Genoteerdquote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de dag dat Marsman in Oranje komt emigreren Cavaliers en ik naar Colombia.
Dan moet je wel op je lijn letten.quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals complimenteren met het feit dat je je aan onze weddenschap houdt?Ik weet dat het voor jou misschien normaal is, maar er zijn hier users (ik noem even geen namen) die dit niet zouden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dan hoop ik dat hij heel snel geselecteerd wordt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor trending topic op twitter
twitter:
Aan zijn spel zal het niet liggen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij heel snel geselecteerd wordt.
Haha, Drizzt woont in een gehucht.quote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de winkels hier op zondag open waren ging ik nu boodschappen doen.
Er mist een M in je username.quote:
Het leukste dorp van Twente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |