abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 23:26:12 #276
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147410527
deSyracuse twitterde op maandag 08-12-2014 om 11:35:55 NEW #Syria INTERACTIVE MAP : Situation 8 Dec 2014 / click on http://t.co/izzqPBdGMq #Kobane #IS http://t.co/UroYWjhFMB reageer retweet
Say what?
pi_147411123
quote:
"Iran has been beside the Syrian and Iraqi people since the beginning and it will continue doing so in future," Zarif stressed, addressing a joint press conference with his visiting Syrian counterpart Walid al-Moallem in Tehran on Monday.

He underlined that the Syrian and Iraqi people are paying a heavy price for the ongoing regional crisis, and said, "Extremism is now threatening the entire region and the whole world."

The Iranian foreign minister condemned the recent Israeli airstrikes on Syria, and said, "We are looking for a way to put an end to bloodshed and reach a political solution."

Zarif pointed to his meeting with his Syrian counterpart earlier today, and said, "In out talks, we discussed methods to continue the fight against the terrorists."

Israel carried out two air strikes on Syria, near the capital Damascus on Sunday night.

Israeli planes bombed the area near Damascus international airport and the town of Dimas, the Syrian army said in a statement carried on the state-run television.

Earlier today, Iranian Foreign Ministry Spokeswoman Marziyeh Afkham strongly condemned the recent Israeli airstrikes on Syria.
http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13930917000946

Iran en Rusland gaan nog meer samenwerken met Assad. Ik denk eerlijk gezegd Assad de strijd gaat winnen binnen 5 jaar en daarna komt er een semiautonoom gebied voor de Koerden opricht(Rojava). De terroristen, gesponsord door Turkije, zullen verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylamboisblack op 08-12-2014 23:52:31 ]
pi_147411966
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Jij had het over Erbil, niet over land. Als die wegrennende Peshmerga's gingen juist naar Erbil, die stad is belangrijker dan wat dorpjes aan de frontlinie. En de YPG houdt na 2 jaar nog altijd stand tegen deash terroristen, alleen in Kobane hebben ze het moeilijk omdat ze minder mankracht en slechtere wapens hebben. Nu met de Peshmerga is het weer een eerlijke strijd.
Je gelooft alleen wat jij wilt geloven. Waarom smeekte jouw Barzani luchtsteun van letterlijk iedereen? Ik herinner nog dat hij in een video zei dat hij de VS heel dankbaar was en dat zonder hun luchtsteun Erbil gevallen was. Dat zijn niet mijn woorden maar de woorden van Barzani.
pi_147413543
mutludc twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:59:13 #YPG fighters Jordan Matson & Dean Parker in a church in #Rojava where ppl can freely practice their religion #Kobane http://t.co/JWbwIjeDcu reageer retweet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig om te zien dat dit kan in Rojava(Syrisch Koerdistan), het enige gebied in Syrie waar niet-moslims veilig zijn. Dat in tegenstelling tot NATO-''lid'' Turkije waar christenen nog steeds dagelijks worden vervolgd en niet kunnen bidden in hun kerken.
  dinsdag 9 december 2014 @ 02:17:11 #280
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_147413600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:07 schreef mylamboisblack het volgende:
mutludc twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:59:13 #YPG fighters Jordan Matson & Dean Parker in a church in #Rojava where ppl can freely practice their religion #Kobane http://t.co/JWbwIjeDcu reageer retweet
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
Prachtig om te zien dat dit kan in Rojava(Syrisch Koerdistan), het enige gebied in Syrie waar niet-moslims veilig zijn. Dat in tegenstelling tot NATO-''lid'' Turkije waar christenen nog steeds dagelijks worden vervolgd en niet kunnen bidden in hun kerken.
Er is al eerder tegen je gezegd dat je moet stoppen met trollen :)
pi_147413614
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Er is al eerder tegen je gezegd dat je moet stoppen met trollen :)
Ik trol helemaal niet. Ik heb een duidelijke stelling en ik verklaar die nader. Het is niet alsof ik zeg ''fuck Turkije fuck Turkije''! Nee, ik beschrijf slechts een klein betoogje met mijn eigen mening.

En volgens mij was jij diegene die een tijdje geleden zei ''alle Koerden zijn terroristen'' en even later ''terroristen moeten dood''.
  dinsdag 9 december 2014 @ 02:23:28 #282
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_147413628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik trol helemaal niet. Ik heb een duidelijke stelling en ik verklaar die nader. Het is niet alsof ik zeg ''fuck Turkije fuck Turkije''! Nee, ik beschrijf hoe het is.

En volgens mij was jij diegene die een tijdje geleden zei ''alle Koerden zijn terroristen'' en even later ''terroristen moeten dood''.
De Grieks Orthodoxen in Turkije bedanken Erdogan en de AKP voor alle steun en inzet maar jij weet het natuurlijk beter.

Of je liegt of je zit gewoon te trollen.
pi_147413634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De Grieks Orthodoxen in Turkije bedanken Erdogan en de AKP voor alle steun en inzet maar jij weet het natuurlijk beter.

Of je liegt of je zit gewoon te trollen.
Ik hoor hele andere verhalen, maar goed, misschien heb jij wel gelijk? Daar gaat het nu even niet om, ik wou vooral het Rojava-gebied belichten. Voor een discussie over Turkije moeten we inderdaad ergens anders zijn.
  dinsdag 9 december 2014 @ 02:25:10 #284
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_147413635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik hoor hele andere verhalen, maar goed, misschien heb jij wel gelijk? Daar gaat het nu even niet om, ik wou vooral het Rojava-gebied belichten. Voor een discussie over Turkije moeten we inderdaad ergens anders zijn.
Beetje vreemd als je het Rojava-gebied wilt belichten maar direct Turkije erbij betrekt maar goed, zoals ik al zei, je zit gewoon weer te trollen.
pi_147413641
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Beetje vreemd als je het Rojava-gebied wilt belichten maar direct Turkije erbij betrekt maar goed, zoals ik al zei, je zit gewoon weer te trollen.
Dat zijn jouw woorden.
pi_147414379
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:35 schreef UpsideDown het volgende:
firefly, je maten in Daraa hebben meerdere militairen onthoofd. Dat deden ze toch niet? :N

IvanSidorenko1 twitterde op maandag 08-12-2014 om 20:36:38 #Syria #Daraa #SheikhMiskin I love how #SRF's new video shows all the #SAA troops missing there heads. Secular O ya. https://t.co/n1VGKbiwc0 reageer retweet
SPOILER: Waarschuwing: lijken te zien
Is dat dezelfde plek als de onthoofdingsvideo die de SAA liet zien een half jaar geleden? Zal wel een propaganda stunt zijn, de SRF mag niet eens een baard dragen van de VS want dan verdienen ze geen geld meer. Criminelen worden afgevoerd naar Jordanie en komen in de gevangenis terecht. De SAA heeft dit soort wetgeving niet. Dus het is of een erg incident of fake.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147414411
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:40 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13930917000946

Iran en Rusland gaan nog meer samenwerken met Assad. Ik denk eerlijk gezegd Assad de strijd gaat winnen binnen 5 jaar en daarna komt er een semiautonoom gebied voor de Koerden opricht(Rojava). De terroristen, gesponsord door Turkije, zullen verliezen.
Denk het niet. Apart dat jij assads nazi praktijken goed keurt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147414480
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is dat dezelfde plek als de onthoofdingsvideo die de SAA liet zien een half jaar geleden? Zal wel een propaganda stunt zijn, de SRF mag niet eens een baard dragen van de VS want dan verdienen ze geen geld meer. Criminelen worden afgevoerd naar Jordanie en komen in de gevangenis terecht. De SAA heeft dit soort wetgeving niet. Dus het is of een erg incident of fake.
Oh god :')

Misschien is het beter als we je in je waanideeën laten geloven. Als je er achter komt dat het allemaal bullshit is raak je in shock.
pi_147414507
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 02:07 schreef mylamboisblack het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
Laten we nou niet overdrijven. Het kan nog steeds in veel plekken in Syrië. En pre-terreur kon dat overal.

Zou hetzelfde zijn als dat iemand zegt "Ja in Kobane is er geen veiligheid voor christenen".
pi_147414556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oh god :')

Misschien is het beter als we je in je waanideeën laten geloven. Als je er achter komt dat het allemaal bullshit is raak je in shock.
Hoezo is het bullshit? Je komt nooit met een tegenargument maar alleen met gehuil. Dit doe je al jaren op het forum, wordt je hier niet moe van?
pi_147414859
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo is het bullshit? Je komt nooit met een tegenargument maar alleen met gehuil. Dit doe je al jaren op het forum, wordt je hier niet moe van?
Jij bent echt de laatste die over argumenten moet beginnen. Zie de reactie waar ik op reageer.
"jah is vast een fake filmpje van de SAA".
"
"nee rebellen doen zoiets niet, ze hebben een contract getekend en anders krijgen ze geen wapens."

Bitch please :')

Argumenten hebben bij jou geen zin. Jij wilt alleen maar je gelijk halen ook als je weet dat je fout zit.
pi_147415044
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij bent echt de laatste die over argumenten moet beginnen. Zie de reactie waar ik op reageer.
"
"nee rebellen doen zoiets niet, ze hebben een contract getekend en anders krijgen ze geen wapens."

Argumenten hebben bij jou geen zin. Jij wilt alleen maar je gelijk halen ook als je weet dat je fout zit.
Je hebt altijd een paar vervelende trolls hier in NWS, gewoon niet op ingaan..

Mooi om te zien dat IS flinke klappen krijgt. ^O^
pi_147415104
Weet iemand trouwens wat meer over Suhail Al-Hassan aka The Tiger van de SAA?
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:35:19 #295
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147415550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Je gelooft alleen wat jij wilt geloven. Waarom smeekte jouw Barzani luchtsteun van letterlijk iedereen? Ik herinner nog dat hij in een video zei dat hij de VS heel dankbaar was en dat zonder hun luchtsteun Erbil gevallen was. Dat zijn niet mijn woorden maar de woorden van Barzani.
Omdat ze meer en betere wapens nodig hebben natuurlijk. :') De Peshmerga is uitgerust met oude rommel, dat is algemeen bekend.

Dat heeft Barzani niet gezegd, hij was gewoon dankbaar voor de luchtsteunaanvallen. Maar ja, volgens jouw wereldbeeld gaat ISIS samen met Erdo het midden-oosten veroveren en veranderen in een soennitisch kalifaat.
Say what?
pi_147417085
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

"

Dat jij niet weet dat de fsa en srf gewoon een rechtbank hebben waarbij dit soort criminele mensen in de gevangenis komen is jouw probleem.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:11:20 #297
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147417279
ArmedResearch twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 03:37:19 #FSA claim to have killed 25 #SAA soldiers in fighting in Sheikh Miskin, #Syria but provide no proof in all videos.http://t.co/pt53MuPQIX reageer retweet
IvanSidorenko1 twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 02:09:43 #Syria #Aleppo Possible #SAA siege on Aleppo very soon. Activist are concerned and now SAA fb page post this. http://t.co/B2tO8Gh51S reageer retweet
Say what?
pi_147417858
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat jij niet weet dat de fsa en srf gewoon een rechtbank hebben waarbij dit soort criminele mensen in de gevangenis komen is jouw probleem.
Iedereen heeft rechtbanken :')
pi_147418419
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Iedereen heeft rechtbanken :')
Dus volgens jou worden zulke criminelen niet berecht door de rechtbank van de fsa/srf? Erge beschuldigingen aan jouw kant en domme huilsmileys weer. Ben je nog een kind of kan je als volwassene niet op een normale wijze discussieren, zonder het gebruik van die smileys en met inhoud?
pi_147418689
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:58 schreef UpsideDown het volgende:
Er wordt geclaimd dat Yilmaz is gedood in Kobane.

Lijkt me onwaarschijnlijk, ook geen pics.
is/was yilmaz onderdeel van "de staat" dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')