Geen idee meer, sowieso zou ik me niet bezighouden met natures enzo als je nog aan de storyline bezig bentquote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb er al twee gebreed die waren niet timid.
Moet je trouwens na die grot je vader verslaan ?
Mijn team is al zo een beetje compleet met Pidgey, Snorlax, Metacross Marshtomp, Nuzleaf en dat eekhoorn ding als tm slaaf. Komt straks nog die ice pokémon die ik bij de demo kreeg bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee meer, sowieso zou ik me niet bezighouden met natures enzo als je nog aan de storyline bezig bent
Sickquote:Op donderdag 11 december 2014 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn team is al zo een beetje compleet met Pidgey, Snorlax, Metacross Marshtomp, Nuzleaf en dat eekhoorn ding als tm slaaf. Komt straks nog die ice pokémon die ik bij de demo kreeg bij.
Ik had ze je gisteren ook al gelinkt maar hier zijn ze nog eens:quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Redbullkid het volgende:
Waar staan de "Ubers" die je niet mag gebruiken?
Zo bijzonder is dat toch niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is happy our op de wondertrade gewoon een Froakie en een Charmander gekregen
Edit: Nu ook nog een Toddile ik had dit moeten filmen.
In de tijden van X en Y nog wel.quote:
Ik heb ook een box vol 5iv eevees op WT gegooid die over waren van t breeden, in de hoop mijn dex te vullen, nu zit ik met een box vol wurmples en caterpies en tailowsquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de tijden van X en Y nog wel.
Alleen in het begin, net na de bank werd WT overspoeld door starters.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de tijden van X en Y nog wel.
Volgens mij is dat de nature die ik gebruikt heb, in ieder geval Bold of Calm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef Nikmans het volgende:
Iemand een Bold rotom voor me? Op de een of andere manier leek Modest me anderhalf jaar geleden een goede nature ervoor en die gebruik ik nu al eeuwen
Dat is de nature die bijna iedereen gebruikt volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:35 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de nature die ik gebruikt heb, in ieder geval Bold of Calm.
Het enige dat ze deden was volt switchen en één hydro pump die geresist werdquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:05 schreef Redbullkid het volgende:
En die landorus en rotom zijn echt te sterk lol
Dat zijn de beste battlesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik moet schijten man, wordt pokemonbattle op de plee op deze manier
Er is een secret base met Blissy's die je kan krijgen via een QR code.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:53 schreef Roburtt het volgende:
Is er ene pek waar je chill kan trainen na e4?
NEt als in cafe lewow in X
Nice, hoe scan ik die?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:55 schreef Syntos het volgende:
[..]
Er is een secret base met Blissy's die je kan krijgen via een QR code.
edit: hier dus. http://www.reddit.com/r/p(...)ecret_base_qr_codes/
Kan je bij de PC in je secret base doen.quote:
Er stat dat ik de maximale hoeveelheid heb. Ikheb er 0.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:00 schreef Syntos het volgende:
[..]
Kan je bij de PC in je secret base doen.
Soms werken ze niet meteen. Het plaatje wat groter/kleiner maken helpt dan meestal.
Ik heb ze iig. allemaal succesvol gescand.
Uh...vaag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Er stat dat ik de maximale hoeveelheid heb. Ikheb er 0.
Blijkbaar zijn er meerderequote:Op zaterdag 13 december 2014 15:08 schreef Syntos het volgende:
[..]
Uh...vaag.Zou niet weten wat het probleem is.
Kom dan Roburtquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:58 schreef Roburtt het volgende:
Ah heb besloten wat de 6e aanvulling in m'n team wordt.
Alleen moet ik eerst een reset bag hebben.
Moest onverwachts weg. 6e is nog niet klaar. Moet nog een megastone vinden ook trouwens.quote:
Que?quote:
quote:
quote:
Battle?quote:
Haha het was een grapje ik ga stappen. Morgen is coolquote:
Ja kom ff helpen jaquote:
Inderdaad, Shofuquote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef Nikmans het volgende:
Shofu is eindelijk weer wifi battles aan het uploaden
Sure, heb je tijd?quote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja kom ff helpen ja
[..]
Inderdaad, Shofu
Jep, kom er aanquote:
Nee man zijn wifi viel na drie beurten weg en toen ie het ging fixen heeft ie het kapotgemaaktquote:
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 01:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man zijn wifi viel na drie beurten weg en toen ie het ging fixen heeft ie het kapotgemaakt
Ja, dat is inderdaad niet zo bijzonderquote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb alle badges gehaald en league verslagen en daarna nooit meer gespeeld.
Kom battlen danquote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb alle badges gehaald en league verslagen en daarna nooit meer gespeeld.
Ben je online, dan kom ik wel ffquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ben je online, dan kom ik wel ff
Let's go?quote:
Tentamens broerquote:
Tot 50 is hoog zatquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er in deze weer een soort forrest zo als in Black 2 om ze naar 100 te trainen?
Daar zit ik al over en moet nog twee badgesquote:
Volgensmij heb ik alles gehaald rond de 55.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zit ik al over en moet nog twee badges
In online battles wordt iig alles naar 50 gezetquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zit ik al over en moet nog twee badges
Dat is me bekend uit x en y maar qua stats kan je toch beter blijven trainen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In online battles wordt iig alles naar 50 gezet
Neen, zodra je EV-training erop zit is je mon gewoon klaar, tenzij ie op lvl 76 nog een move leert ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is me bekend uit x en y maar qua stats kan je toch beter blijven trainen?
Is die super training nodig? Of zijn proteins enz voldoende?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Neen, zodra je EV-training erop zit is je mon gewoon klaar, tenzij ie op lvl 76 nog een move leert ofzo
Super training/vitamins zijn een manier om zgn EV's te krijgen, wat staat voor Effort Values. Je hebt een totaal van 512 EV's te vergeven en elke 4 EV's upped je stat met één punt op lvl 100, dus pak ém beet alle 8 EV's uppen je stat met één punt op lvl 50 (ofzo). Je zit vast aan een maximum van 252 EV's per stat.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is die super training nodig? Of zijn proteins enz voldoende?
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Effort_valuesquote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef Redbullkid het volgende:
Haha die uitleg klaar me. Voel me echt dom :p
Op smogon kan je makkelijk zien waar je het beste de ev's in kan stoppenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn daar schema's van ?
Ik doe soms wel even super training,
Maar wat is voldoende ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |