SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.quote:
XDquote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer verstand van, jij of van de Looi?
Jij waarschijnlijk.
In VBL noemen we dat:quote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.
nouja na 34 wedstrijden zullen jullie wel boven SCC staan lijkt mequote:
Mag hopen van wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja na 34 wedstrijden zullen jullie wel boven SCC staan lijkt me
quote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer verstand van, jij of van de Looi?
Jij waarschijnlijk.
Zou de kansen dat Clasie naar Groningen komt wel verhogen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:06 schreef Slobeend het volgende:
[..], ik overweeg nu een carriereswitch.
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.quote:
U mad?quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.
SOWWWWWWWWWWquote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.
Deze uitspraak ga ik onthouden voor 20 december.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feitje: Dordrecht heeft in totaal 24 minuten op voorsprong gestaan deze competitie en 15 daarvan waren tegen PSV.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij loopt altijd te sjouwen met papiertjes.quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen gaat erop en erover in de tweede helft. Dat geef ik jullie op een briefje.
Schrijf maar op dan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen gaat erop en erover in de tweede helft. Dat geef ik jullie op een briefje.
Waar is je pen?quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schrijf het maar op een briefje van 500 euro...dan 'bewaar' ik dat briefje wel voor jequote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Schrijf het maar op een briefje van 500 euro...dan 'bewaar' ik dat briefje wel voor je![]()
Draag je die niet altijd op zak dan?quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet jij waar mijn penis?
Ik noem een FredDeDrugsbaron.quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
DAN WE SHALL KRIEEET MENNIE MENNIE TSJANSES
Klinkt als een voiceover uit trailer voor een hele duistere gangsterfilm.
Stijn ook.quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat vinden Cavaliers en ik ontzettend leuk.
Had liever gezien dat GGMM_de_echte hier mee zou posten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat vinden Cavaliers en ik ontzettend leuk.
Bedoel je die man die vindt dat darten geen sport is?quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had liever gezien dat GGMM_de_echte hier mee zou posten.
De filmrechten worden binnenkort verkocht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem een FredDeDrugsbaron.
Die ja! Visionair.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je die man die vindt dat darten geen sport is?
Bedankt.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was je in blakende vorm.
Ik moest echt keihard lachen bij dat plaatje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Davy is vannacht nog 3 keer zwetend wakker geworden vanwege die hap hap hap-pic.
GGMM_de_echte is een oprecht persoon, net als ik.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte is echt een toppertje. Geen act ook.
Hij vindt Isimat een uitstekende speler. Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM_de_echte is een oprecht persoon, net als ik.
Link naar dit hilarische plaatje?quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Davy is vannacht nog 3 keer zwetend wakker geworden vanwege die hap hap hap-pic.
Schijnt een uitstekende 6 te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt Isimat een uitstekende speler. Terecht.
Wel jammer dat hij niet echt achter je stond bij je FIFA partij.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt een uitstekende 6 te zijn.
Groningen speelt tegen Heerenveen, niet tegen Heracles Heracles.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Cavaliers en ik kijken nu al uit naar de 2e helft van FCG - HER
Een deel van de kracht van dit plaatje was dat hij onverwacht kwam. Als je hem nu op gaat zoeken met de intentie een hilarisch plaatje te zien neemt dat een deel van de kracht weg.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar dit hilarische plaatje?
Zullen ze wel goede kip serveren.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
John Guidetti op de tribune bij FC Utrecht, wat de fuck
haha ja goeiequote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze wel goede kip serveren.
Peterson is een goede vriend van hem.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
Toch zou ik dit plaatje héél erg graag willen zien, en dan bedenk ik me de originele context er wel bij.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een deel van de kracht van dit plaatje was dat hij onverwacht kwam. Als je hem nu op gaat zoeken met de intentie een hilarisch plaatje te zien neemt dat een deel van de kracht weg.
Knap dat jij dat zomaar weet te vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peterson is een goede vriend van hem.
Toen speelde zijn vrouw zeker ook al in de mandekking.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Martin van Geel als voetballer moet er vast heel boeiend uit hebben gezien
zeg dat maar tegen foxquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groningen speelt tegen Heerenveen, niet tegen Heracles Heracles.
John houdt van aanvallend voetbal.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
Kijk, aan dit soort antwoorden heb je wat. Thanksquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peterson is een goede vriend van hem.
Dan zal ik je zeker niet tegenhouden als je er naar gaat zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zou ik dit plaatje héél erg graag willen zien, en dan bedenk ik me de originele context er wel bij.
Zou dat satirisch bedoeld zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt achter je stond bij je FIFA partij.
Was het toevallig in deze reeks?quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal ik je zeker niet tegenhouden als je er naar gaat zoeken.
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het toevallig in deze reeks?
Jammer dat je reviews daar gedeeltelijk worden ge-edit door de mods.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef GGMM het volgende:
Die The Hobbit triology zuigt echt ballen.
Voor meer ongenuanceerde filmmeningen kunnen jullie mijn account op moviemeter.nl in de gaten houden.
Ja, wat een waardeloze moderators lopen daar rond.quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je reviews daar gedeeltelijk worden ge-edit door de mods.
oh datquote:
Stijn, Cavaliers, Mex en ik zullen dit zeker doen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef GGMM het volgende:
Die The Hobbit triology zuigt echt ballen.
Voor meer ongenuanceerde filmmeningen kunnen jullie mijn account op moviemeter.nl in de gaten houden.
Hij had ook al zo'n UI ooit op FOK!quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM had ook een heel mooie review op een van de Assassin's Creed games. Wat vooral opviel was zijn UI, waarin o.a. Illmatic stond.
Ik maak me soms ook zorgen om de kwaliteit van zijn posts. Op dit moment is het net als Arjen Robben in topvorm maar wat als hij ouder gaat worden? Een soort Tong80 dan?quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had ook al zo'n UI ooit op FOK!
Lang geleden.
GGMM is een van de weinige muziekkenners op FOK!.quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lang geleden.
Wat leuk dat je dit nog weet.quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lang geleden.
Uitgebalanceerde selectie die mee kan doen om de titel.quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En de gehele verdediging + vleugelaanvallers
Ik houd je al sinds lange tijd in de gatenquote:
GGMM heeft een vreselijke muzieksmaak.quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM is een van de weinige muziekkenners op FOK!.
Waarom gaf je Sin City eerst slechts een 4?quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige filmsmaak heb ik toch.
Dat gesprek was inderdaad van topniveau.quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo weet ik ook dat wij een keer een goed fobo gesprek hebben gehad.
Madvillainy vergeef ik hem, maar hij vond Illmatic een geweldig album. Dan kun je niet meer stuk.quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM heeft een vreselijke muzieksmaak.
Waarheid.quote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitgebalanceerde selectie die mee kan doen om de titel.
Sin City in je toplijstquote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eerst een verkeerde versie gedownload, daar was jessica uitgeknipt.quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom gaf je Sin City eerst slechts een 4?
Maak je ook een rating voor series? zo ja wat heb je House of Cards gegeven? dat is wel een serie voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gesprek was inderdaad van topniveau.
Johan Derksen en ik houden niet zo van die HOEM HOEM HOEM muziek.quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Madvillainy vergeef ik hem, maar hij vond Illmatic een geweldig album. Dan kun je niet meer stuk.
Kon me niet echt boeien.quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak je ook een rating voor series? zo ja wat heb je House of Cards gegeven? dat is wel een serie voor jou.
SS Doomstrooperquote:Op zondag 7 december 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was niet zo slim van je, dom varken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had eerst een verkeerde versie gedownload, daar was jessica uitgeknipt.
Ik vind het niet zo boeiendquote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Illmatic?
Nooit helemaal geluisterdquote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Illmatic?
Er is toch maar 1 film van ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik organiseren binnenkort een SS Doomtrooper marathon bij GGMM thuis
Was een aardige film hoor, maar geen topper als Fight Club of Shawshank. Of als de Lion King.quote:
Ja, en die kijken we dan vier keer achter elkaarquote:
Of Forrest Gumpquote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een aardige film hoor, maar geen topper als Fight Club of Shawshank. Of als de Lion King.
Shawshank was wel aardig maar teveel gehyped. Een soort Memphis van de films dus, zou Stijn zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een aardige film hoor, maar geen topper als Fight Club of Shawshank. Of als de Lion King.
Heb je Nazis in the centre of the earth wel gezien?quote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en die kijken we dan vier keer achter elkaar
Tussendoor recreëren we onze favoriete scenes en houden we discussies over de diepere betekenissen van de film.
Ik vind de beat wel belangrijk in een hiphop nummer idd.quote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel naar Dre die alleen aardig kan producen luisteren, maar niet naar Nas. Blasphemous.
Klopt, en toch geef ik mquote:
Nee, maar dat klinkt erg goed.quote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb je Nazis in the centre of the earth wel gezien?
Beste film ooitquote:Op zondag 7 december 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar dat klinkt erg goed.
Als RTL7 hem uit zou zenden zou ik zeker een topic openen op FOK!
De rapcarričre van Dre was eigenlijk al klaar toen hij nog bij NWA zat, en hij een paar lesjes kreeg van Ice Cube.quote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind de beat wel belangrijk in een hiphop nummer idd.
Heerlijke film inderdaad.quote:
Ik vond die plottwist wel erg goed. En sowieso die hele sfeer in die gevangenis. Goede personages ook van o.a. Freeman.quote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Shawshank was wel aardig maar teveel gehyped. Een soort Memphis van de films dus, zou Stijn zeggen.
Snape kills Dumbledore?quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke film inderdaad.
[..]
Ik vond die plottwist wel erg goed. En sowieso die hele sfeer in die gevangenis. Goede personages ook van o.a. Freeman.
Voor een mooie plottwist raad ik je The Others aan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke film inderdaad.
[..]
Ik vond die plottwist wel erg goed. En sowieso die hele sfeer in die gevangenis. Goede personages ook van o.a. Freeman.
Clichématig rijtje. Gehersenspoeld door de MoviemeterMods.quote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik vinden deze films ook erg goed
http://puu.sh/dkJdG/048ac2f3ab.png
Ik heb me er 7 seconde mee kunnen vermaken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Tchock het volgende:
Dit is leuker dan Grunn - Heerenveen.
http://www.princeton.edu/~aatishb/processing/tree_noleaves/
Snape kills Lily?quote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was niet eens echt zo bleek later xd
De meeste zijn idd erg goed.quote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
Top even downloaden.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor een mooie plottwist raad ik je The Others aan.
GGMM is het weer met mij eens.
Toch 7 seconden meer dan met de wedstrijd.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb me er 7 seconde mee kunnen vermaken.
Johquote:Op zondag 7 december 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch dus ik hoop dat jij dat ook was.
Internetgekkies.quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef Caland het volgende:
Even wat leuk vermaak tussen al deze aidswedstrijden op zondag door.
http://www.at5.nl/artikel(...)n-stelletje-mongolen
Lion Kingquote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top even downloaden.
Nog meer goede plottwist films?
Heb ik alleen maar ooit de helft van gezien, dus kan ik niet echt een mening over geven.quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
Maar de beste film blijft natuurlijk The Shining. Slotje.
Helemaal bekeken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef Caland het volgende:
Even wat leuk vermaak tussen al deze aidswedstrijden op zondag door.
http://www.at5.nl/artikel(...)n-stelletje-mongolen
Moet je echt een keer kijken. Wel 's avonds een keer voor de beste sfeer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik alleen maar ooit de helft van gezien, dus kan ik niet echt een mening over geven.
Die ene helft was wel tof trouwens.
Pulp Fictionquote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
Ik prefereer het sowieso om films 's avonds of 's nachts te kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je echt een keer kijken. Wel 's avonds een keer voor de beste sfeer.
Dat was echt een k*t filmquote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snakes on a plane had ook een paar goede twists, voornamelijk uitgevoerd door de slangen.
SPOILERquote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, uiteindelijk bleken de hyena;s erachter te zitten en niet Scar.
Ik ook hoor, maar ken ook mensen die zondagmiddag films gaan kijken. Dat vind ik niks.quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik prefereer het sowieso om films 's avonds of 's nachts te kijken.
Zeker thrillers en horror.
Kat film?quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was echt een k*t film
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Identity, The Village, Prestige, Oldboy, Sixth Sense, Usual Suspects, The Gamequote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top even downloaden.
Nog meer goede plottwist films?
quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je bedoelt: de liefde bedrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee op zondagmiddag moet je over films praten in het Live Eredivisieverslagen topic.quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ken ook mensen die zondagmiddag films gaan kijken. Dat vind ik niks.
Allemaal gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Identity, The Village, Prestige, Oldboy, Sixth Sense, Usual Suspects, The Game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze moet ik nog kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Identity, The Village, Prestige, Oldboy, Sixth Sense, Usual Suspects, The Game
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die nooit een film kijkt.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Titanic heeft ook een leuke twist.http://www.moviemeter.nl/film/66222SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
The Village valt wel mee maar het einde is gewoon zo'n grote twistquote:Op zondag 7 december 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze moet ik nog kijken.
A Beautiful Mind is trouwens ook echt een toffe film.
goeie scorequote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/66222
Oh? Nou ik vind de wedstrijd erg leuk anders.quote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch 7 seconden meer dan met de wedstrijd.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt: de liefde bedrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Meh. Daar teert de film volledig op en om nou anderhalf uur te wachten op die eigenlijk niet zo heel erg boeiende twist was mij een beetje te veel van het goede.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Village valt wel mee maar het einde is gewoon zo'n grote twist![]()
Daar gingen GGMM en ik wel even van zweten.
Ik mis je Miguel Herrera-UI.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh? Nou ik vind de wedstrijd erg leuk anders.
Dat bepaal ik wel voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh? Nou ik vind de wedstrijd erg leuk anders.
Dat bepaalt Davy wel voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Daar teert de film volledig op en om nou anderhalf uur te wachten op die eigenlijk niet zo heel erg boeiende twist was mij een beetje te veel van het goede.
Series zijn veel fijner dan films.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Nou nee, Paxcon ook niet. Hij wil nooit met mij naar de film (daarin is hij niet de enige overigens).
Ik kan je Dark Angel aanraden. Zeer sterk acteerwerk.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Series zijn veel fijner dan films.
Breaking Bad jaquote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga anders een keer met GGMM naar de film, schijnt heel gezellig te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Nou nee, Paxcon ook niet. Hij wil nooit met mij naar de film (daarin is hij niet de enige overigens).
Correct.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik nodig GGMM van harte uit eens naar Groningen te komenquote:Op zondag 7 december 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga anders een keer met GGMM naar de film, schijnt heel gezellig te zijn.
Dat is me te ver rijden om met iemand van een forum naar de film te gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik nodig GGMM van harte uit eens naar Groningen te komen
Krijgt inderdaad een laag cijfer op Moviemeter.quote:Op zondag 7 december 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Village valt wel mee maar het einde is gewoon zo'n grote twist![]()
Daar gingen GGMM en ik wel even van zweten.
Johannes is een act.quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waar zitten je hersens?
Mede dankzij mijn stem.quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt inderdaad een laag cijfer op Moviemeter.
Heeft allebei zijn charme.quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mani89 had het er wel voor over anders, er zouden meer mensen zoals hij moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is me te ver rijden om met iemand van een forum naar de film te gaan.
Als ik nou familie had wonen daar had had ik het gedaan, dan kon ik gelijk bij hun op bezoek.
Heb jij niet toevallig familie in Amersfoort?
Meh, vooruit.quote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 had het er wel voor over anders, er zouden meer mensen zoals hij moeten zijn.
Telt Hoogland mee?
Hoogland... daar heb ik nog een blauwe maandag in de bieb gewerktquote:Op zondag 7 december 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 had het er wel voor over anders, er zouden meer mensen zoals hij moeten zijn.
Telt Hoogland mee?
Misschien heb je toen wel boeken aan GGMM uitgeleend.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoogland... daar heb ik nog een blauwe maandag in de bieb gewerkt
Denk niet dat GGMM naar de bieb van Hoogland zou gaan. Wellicht heb ik hem boeken geleend toen ik op de hoofdvestiging, Zielhorst of Vathorst zatquote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je toen wel boeken aan GGMM uitgeleend.
quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
Volgens Joosie is het geen bouwplaats maar een prachtig stadion.
Olee, Børven in de spitsquote:Opstelling Vitesse: Room; Wallace, Van der Heijden, Kashia, Achenteh; Vejinovic, Pröpper, Qazaishvili; Ibarra, Dauda en Oliynyk.
Opstelling FC Twente: Marsman; Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Ebecilio, Ziyech, Mokotjo; Mokhtar, Børven en Corona.
Ik heb het gevoel dat jij niet zo'n fan bent van hem.quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer heeft het spel inzicht van een zeeduif.
Weerzinwekkende speler. Zijn enige goede actie was de goal in de Amsterdam ArenA. De mooiste goal gemaakt in de ArenA dit seizoen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij niet zo'n fan bent van hem.
What else is new.quote:Op zondag 7 december 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen heeft zoveel geluk vandaag.
Altijd? Leugens.quote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom win ik de toto op FOK! dan altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |