SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 07-12-2014 13:59:48 ]
Ik ga het uit mijn hoofd proberen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
Stijn, vul het speelschema in de OP eens verder in. Vanaf speelronde 4 is het leeg. Leuk klusje
Als je dat lukt zonder vijf fouten te maken, dan ben je een genie.quote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het uit mijn hoofd proberen.
Toch wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Die 4-1 komt angstaanjagend dichtbij, niet waar Tom?
Niet zwart, maar toch zal hij wel geaccepteerd worden in het team der Grooten en Stercken van Gijp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze juist nu verkopen, altijd wel een club die er een veel te groot bedrag voor betaald.quote:Op zondag 7 december 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
Als Kramer verkocht wordt in de winterstop kunnen ze ADO net zo goed opdoeken.
Financieel gezien heb je gelijk maar Gehrt en Alberg kunnen ADO volgens mij niet samen redden.quote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moeten ze juist nu verkopen, altijd wel een club die er een veel te groot bedrag voor betaald.
Over een jaar is ie niet eens de helft meer waard.
Hoeveel passen zijn er links schuin naar voren gespeeld ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
@Tussendelinies
Aantal passes achterwaarts bij PEC (na 75 min voetballen):
- Van Hintum:43
- Van Polen: 26
- Sainsbury: 23
- Saymak: 21
- Lukoki: 20
quote:Op zondag 7 december 2014 14:02 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt niks te kiezenquote:Op zondag 7 december 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure. Tevens zou ik altijd voor Rienstra - Drost - Saymak kiezen.
Niet fit. Tegen Twente speelde hij maar tien minuten mee en vorige week zat hij volgens mij helemaal niet bij de selectie.quote:
Heeft wel veel dreiging, jammer dat ie er dan verder weinig mee doet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki komt in mijn team slechtste spelers van de Eredivisie.
"Speler die het meeste werk verzet zonder dat het ooit iets oplevert"quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki komt in mijn team slechtste spelers van de Eredivisie.
Kan er gewoon niet veel van. Ik vind hem ook niet passen in de Zwolse voetbalcultuur.quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft wel veel dreiging, jammer dat ie er dan verder weinig mee doet.
Precies. In Zwolle heb je helemaal geen negers.quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet veel van. Ik vind hem ook niet passen in de Zwolse voetbalcultuur.
Speelt het hele seizoen al matig toch ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fraiser, laat die van Duinen lekker buiten de selectie voortaan... heeft weer geen enkele bal geraakt vandaag
Wel Tsjechen ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. In Zwolle heb je helemaal geen negers.
Jep, wint geen enkel duel. Je hebt geen klote aan die gast...quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt het hele seizoen al matig toch ?
Zo gaat het ook met Kramer over een paar seizoenen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fraiser, laat die van Duinen lekker buiten de selectie voortaan... heeft weer geen enkele bal geraakt vandaag
Werkt wel hard.quote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, wint geen enkel duel. Je hebt geen klote aan die gast...
Ja, scoort nu veel idd maar dat is ook een keer over...quote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo gaat het ook met Kramer over een paar seizoenen.
Schijnt dat ze inderdaad nog clubs voor de 2e klasse zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaar daarna de kraker Scheveningen - ADO. Leuke pot.
RKC komt eraanquote:Op zondag 7 december 2014 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schijnt dat ze inderdaad nog clubs voor de 2e klasse zoeken.
Ik denk gezien de slechte vorm bij Heerenveen dat Groningen meer kans heeft om te winnen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals de kenners voorspelden wint PEC zonder moeite van ADO.
Wat voorspellen de kenners bij FC Groningen - sc Heerenveen?
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
Zo. Drie punten in de tas, nu naar de Derby van het Noorden. Voor wie zijn we?
Gelijkspelquote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nipte overwinning voor Groningenquote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Paxcon.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.
Micheal De Leeuwshow. 3-1.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval geen managerbelangen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
Zo. Drie punten in de tas, nu naar de Derby van het Noorden. Voor wie zijn we?
Lachwekkend.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |