SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.quote:
XDquote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer verstand van, jij of van de Looi?
Jij waarschijnlijk.
In VBL noemen we dat:quote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand licht gefrustreerd.
nouja na 34 wedstrijden zullen jullie wel boven SCC staan lijkt mequote:
Mag hopen van wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja na 34 wedstrijden zullen jullie wel boven SCC staan lijkt me
quote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou meer verstand van, jij of van de Looi?
Jij waarschijnlijk.
Zou de kansen dat Clasie naar Groningen komt wel verhogen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:06 schreef Slobeend het volgende:
[..], ik overweeg nu een carriereswitch.
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.quote:
U mad?quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.
SOWWWWWWWWWWquote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, alsof je 1-0 achter staat tegen FC Dordrecht. Nouja gelukkig niet zo triest natuurlijk.
Deze uitspraak ga ik onthouden voor 20 december.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feitje: Dordrecht heeft in totaal 24 minuten op voorsprong gestaan deze competitie en 15 daarvan waren tegen PSV.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij loopt altijd te sjouwen met papiertjes.quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen gaat erop en erover in de tweede helft. Dat geef ik jullie op een briefje.
Schrijf maar op dan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen gaat erop en erover in de tweede helft. Dat geef ik jullie op een briefje.
Waar is je pen?quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schrijf het maar op een briefje van 500 euro...dan 'bewaar' ik dat briefje wel voor jequote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Schrijf het maar op een briefje van 500 euro...dan 'bewaar' ik dat briefje wel voor je![]()
Draag je die niet altijd op zak dan?quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet jij waar mijn penis?
Ik noem een FredDeDrugsbaron.quote:Op zondag 7 december 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
DAN WE SHALL KRIEEET MENNIE MENNIE TSJANSES
Klinkt als een voiceover uit trailer voor een hele duistere gangsterfilm.
Stijn ook.quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat vinden Cavaliers en ik ontzettend leuk.
Had liever gezien dat GGMM_de_echte hier mee zou posten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat vinden Cavaliers en ik ontzettend leuk.
Bedoel je die man die vindt dat darten geen sport is?quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had liever gezien dat GGMM_de_echte hier mee zou posten.
De filmrechten worden binnenkort verkocht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem een FredDeDrugsbaron.
Die ja! Visionair.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je die man die vindt dat darten geen sport is?
Bedankt.quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was je in blakende vorm.
Ik moest echt keihard lachen bij dat plaatje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Davy is vannacht nog 3 keer zwetend wakker geworden vanwege die hap hap hap-pic.
GGMM_de_echte is een oprecht persoon, net als ik.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte is echt een toppertje. Geen act ook.
Hij vindt Isimat een uitstekende speler. Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM_de_echte is een oprecht persoon, net als ik.
Link naar dit hilarische plaatje?quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Davy is vannacht nog 3 keer zwetend wakker geworden vanwege die hap hap hap-pic.
Schijnt een uitstekende 6 te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt Isimat een uitstekende speler. Terecht.
Wel jammer dat hij niet echt achter je stond bij je FIFA partij.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt een uitstekende 6 te zijn.
Groningen speelt tegen Heerenveen, niet tegen Heracles Heracles.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Cavaliers en ik kijken nu al uit naar de 2e helft van FCG - HER
Een deel van de kracht van dit plaatje was dat hij onverwacht kwam. Als je hem nu op gaat zoeken met de intentie een hilarisch plaatje te zien neemt dat een deel van de kracht weg.quote:Op zondag 7 december 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar dit hilarische plaatje?
Zullen ze wel goede kip serveren.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
John Guidetti op de tribune bij FC Utrecht, wat de fuck
haha ja goeiequote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze wel goede kip serveren.
Peterson is een goede vriend van hem.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
Toch zou ik dit plaatje héél erg graag willen zien, en dan bedenk ik me de originele context er wel bij.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een deel van de kracht van dit plaatje was dat hij onverwacht kwam. Als je hem nu op gaat zoeken met de intentie een hilarisch plaatje te zien neemt dat een deel van de kracht weg.
Knap dat jij dat zomaar weet te vertellen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peterson is een goede vriend van hem.
Toen speelde zijn vrouw zeker ook al in de mandekking.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Martin van Geel als voetballer moet er vast heel boeiend uit hebben gezien
zeg dat maar tegen foxquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groningen speelt tegen Heerenveen, niet tegen Heracles Heracles.
John houdt van aanvallend voetbal.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
Kijk, aan dit soort antwoorden heb je wat. Thanksquote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peterson is een goede vriend van hem.
Dan zal ik je zeker niet tegenhouden als je er naar gaat zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zou ik dit plaatje héél erg graag willen zien, en dan bedenk ik me de originele context er wel bij.
Zou dat satirisch bedoeld zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt achter je stond bij je FIFA partij.
Was het toevallig in deze reeks?quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal ik je zeker niet tegenhouden als je er naar gaat zoeken.
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het toevallig in deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |