Hoeveel 'rock' gasten met lang haar zie je nog wel niet op straat? Die zijn ook behoorlijk blijven hangen. Zie je met alle muziekstromingen en culturen.quote:Op maandag 8 december 2014 04:43 schreef hans1985 het volgende:
20 jaar geleden was het een rage.
Hier in doarp zag ik laatst ook iemand lopen die in die tijd is blijven hangen. Nike air max, bomberjack, petje, etc.
Best triest eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat die mensen compleet gefaald zijn in het leven en vasthouden aan die tijd omdat toen alles nog onbezorgd was en ze "een toekomst" hadden.
Alsof er een soort choreografie met een begin en eind achter dat gespast zitquote:
Wat is daar mis mee??quote:Op maandag 8 december 2014 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
alleen als je je vervolgens compleet als een mongool gedraagt met je doorgesnoven kop dan is er iets goed mis.
Nihiksquote:
Choreografie zat er vroeger nog wel eens in, best gaaf om met zijn allen tegelijk te hakken. Dat zie je in meer muziekstromingen zoals country en jumpstyle terugkomen, het collectieve. Maar zo midden op straat is het wel sneuquote:Op maandag 8 december 2014 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alsof er een soort choreografie met een begin en eind achter dat gespast zit
quote:
Nee, helaas werkt het niet zo. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 8 december 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]Mijn accent klinkt heel anders man.
Je kunt veel over ze zeggen maar van al dat gespring en gedoe zullen ze in ieder geval een goede conditie krijgen
Mmmm ik denk dat ik dat gespring in ieder geval geen 5 minuten vol houd hoorquote:Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Nee, helaas werkt het niet zo. Ik spreek uit ervaring.
Uren hou ik het vol, ook nuchter, maar één sprintje en ik ben helemaal af. Ik moet echt vaker sportenquote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik denk dat ik dat gespring in ieder geval geen 5 minuten vol houd hoor
Je vergeet de duidelijk zichtbare Thunderdome-tattoeage in z'n nek.quote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is dit een bericht van 20 jaar geleden ofzo?
Heb gabbers altijd enorme kneuzen gevonden, was ook verbaasd dat het zo ineens verdwenen was.
Ben benieuwd of die gasten van toen nu als 40+ zich doodschamen voor toen.
Heel af en toe zie je nog zo'n verdwaalde dwaas lopen die is blijven hangen, cavello trainingspak, ausies eronder, kale kop, ringetje door ze oor en met een doorgesnoven blik haastig doorlopen naar het uwv.
En zo'n bomberjack die je binnenstebuiten kan dragenquote:Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vergeet de duidelijk zichtbare Thunderdome-tattoeage in z'n nek.
Dat kwam door Hakkuhbar, Gabber Piet en de lawine aan kleutergabber die de gabber binnen een jaar tot iets maakten wat totaal uncool wasquote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Heb gabbers altijd enorme kneuzen gevonden, was ook verbaasd dat het zo ineens verdwenen was
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Dit volk kan zich ook voortplanten, besef.
Ik kan niet stoppen er naar te kijken sinds vanmorgen. Ik kijk al de hele dag naar dat gifje.quote:Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ze staan echt TE stijf man, 't is niet meer normaal.
de wreedste bedoel je!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wel de meeste debiele grote echt Nederlandse subcultuur van na de oorlog, die gabbers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |