jaquote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gekke foto's stuurde ze altijd
Ik heb ze nog ergens voor als ik wil grinniken.quote:
Fappen bedoel je, ik heb je wel doorquote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ze nog ergens voor als ik wil grinniken.
Joh, er zijn tegenwoordig leukere FOK!sters die dingen doorsturen hoorquote:
pics.quote:Op zondag 7 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, er zijn tegenwoordig leukere FOK!sters die dingen doorsturen hoor
Nu werken
Gianniquote:
Hey Ro-ald, hoe was chillings gisteren met Rossssssenquote:
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey Ro-ald, hoe was chillings gisteren met Rossssssen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebben
Welke Rossssen? die Twitterheld?quote:Op zondag 7 december 2014 14:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebben
Jaquote:
Ja met jou? Je kan mooi inkleuren misschien ga ik ook wel zo'n boek halen lijkt mij wel chillquote:Op zondag 7 december 2014 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles chill?Ik heb de kleurplaat nog niet af
Ja gaat wel lekker. Aah dankjequote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met jou? Je kan mooi inkleuren misschien ga ik ook wel zo'n boek halen lijkt mij wel chill
Oh thanks ga ik wel een keer bij de Action kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Aah dankjeHet is heel ontspannend! Ik zeg doen. Action heeft ze wel
Tjah.quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Je had 'm op de bek moeten slaan Ro-ald, hij heeft mijn nummer toen gedeeld op Twitter na een discussie en toen hebben stuk of 100 mensen mij honderden whatsappjes gestuurd.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Je had 'm op de bek moeten slaan Ro-ald, hij heeft mijn nummer toen gedeeld op Twitter na een discussie en toen hebben stuk of 100 mensen mij honderden whatsappjes gestuurd.
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?quote:
Eigen schuld dan moet je je nummer maar niet op Twitter zettenquote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?
Eigen schuldquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Eensquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigen schuld dan moet je je nummer maar niet op Twitter zetten
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppenquote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?
Ja je moet ook niet je 06 openbaar op twitter zettenquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppen
Zou ook doenquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppen
Dan is het toch nog steeds zielig dat hij z'n "fans" oproept mij te spammen?quote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet je 06 openbaar op twitter zetten
Hersenloze shows dat. Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Dubbele aflevering van America's Next Top Model
WAT GA JE MIJN NUMMER OP FOK ZETTENquote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Nieuw nummer, 0681655941. Voeg me toe xx
DPI bedoel jequote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet eindelijk waar het andere knopje voor is op mijn gamers muis (alleen maar gekocht omdat hij er tof uit ziet, game nooit). Snelheid van de muis
![]()
Gevoeligheid bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet eindelijk waar het andere knopje voor is op mijn gamers muis (alleen maar gekocht omdat hij er tof uit ziet, game nooit). Snelheid van de muis
![]()
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritantquote:
Dat is zo handig.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritant
Oh ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritant
Inmiddels druk ik er niet meer zo vaak op, weet nu hoe ik mijn hand op de muis moet leggen. In het begin klikte ik wel 20x in 5 minuten per ongeluk daar op. Telkens reactie weg enz die ik wou postenquote:
Dat is wel klote, heb ik geen last van.quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels druk ik er niet meer zo vaak op, weet nu hoe ik mijn hand op de muis moet leggen. In het begin klikte ik wel 20x in 5 minuten per ongeluk daar op. Telkens reactie weg enz die ik wou posten
De dunne 1 euro en de dikke 2 euro. Van de dunne heb je 4 soorten en de dikke 2. Maar in alle 4 dunne vindt je veel de zelfde terug en de 2 dikke ookquote:
Nicequote:Op zondag 7 december 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De dunne 1 euro en de dikke 2 euro. Van de dunne heb je 4 soorten en de dikke 2. Maar in alle 4 dunne vindt je veel de zelfde terug en de 2 dikke ookZit niet heel veel verschil in helaas
Terechtquote:
Jezus, hier zou ik spontaan ADHD van krijgenquote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deze. Veranderd hele tijd van kleur
Dit.quote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet gewoon een touchpad gebruiken
Touchpad bij mijn desktopquote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet gewoon een touchpad gebruiken
Ja?quote:
Ik nodig je uit om in een 3D cadprogramma te werken met een touchpad. Ik zie je over een week wel stuiptrekkend op de grond liggen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef DrNick het volgende:
Mensen die muizen bij laptops gebruiken zijn wel klachtwaardig, of je moet gamen ofzo.
5 euquote:
Makes sensequote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Van ro-ald en fylax kan ik het wel hebben
Yo, ik heb die Denon koptelefoon besteldquote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om in een 3D cadprogramma te werken met een touchpad. Ik zie je over een week wel stuiptrekkend op de grond liggen.
Ik zag het ja. Enjoy.quote:Op zondag 7 december 2014 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Yo, ik heb die Denon koptelefoon besteld
Op je muil! Kankerboef!quote:
Ahquote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om in een 3D cadprogramma te werken met een touchpad. Ik zie je over een week wel stuiptrekkend op de grond liggen.
Bohquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk de snelheid die ik altijd wensteOk, 500/500 op fiber zou beter zijn, maar ja, niet leverbaar hier.
Nice.quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk de snelheid die ik altijd wensteOk, 500/500 op fiber zou beter zijn, maar ja, niet leverbaar hier.
Er nog is er 13% sneller dan jou.quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geweldig irritant he. Ik nam hem voor de vrolijkheid, ik houd hem voor de irritatie.
Woahquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, yes.quote:Op zondag 7 december 2014 14:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat mij natuurlijk vooral om de upload ivm server.
100/100 zou ik ook prima vinden.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes.
Als we verhuisd zijn hier hoop ik op fiber. M'n moeder wilt niet een duur pakket nemen, maar voor de prijs dat ze nu 10mb/s down heeft krijgt ze dan 100 symmetrisch.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Die piMet het verkeerde been uit bed gestapt?
What the fuckquote:
Is gewoon een VPSquote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vermoed een bedrijfs/universiteits netwerk.
Als je echte pener ook zo lang is.quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef d4v1d het volgende:
Hey schatje, ik heb internet van meer dan 700Mb/s. Indrukwekkend hé? Wil je een keer wat gaan eten saampjes?![]()
Die had ik hiervoor. Prima verbinding, alleen upload voldeed niet. En stap hoger kost maar 10 euro extra per maand.quote:
quote:
Doe ik altijd. Als ik straks weer een laptop heb dan gebruik ik deze muis ook nog standaard. Heb echt gruwelijk hekel aan die touchpads op de laptopquote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef DrNick het volgende:
Mensen die muizen bij laptops gebruiken zijn wel klachtwaardig, of je moet gamen ofzo.
Slim bekeken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit is trouwens het internet van ons. Ik jat die van de buren omdat sneller
Touchpads zijn waardeloos idd.quote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Als ik straks weer een laptop heb dan gebruik ik deze muis ook nog standaard. Heb echt gruwelijk hekel aan die touchpads op de laptop
godverdomme al die donkergekleurden jatten altijd allesquote:Op zondag 7 december 2014 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit is trouwens het internet van ons. Ik jat die van de buren omdat sneller
Toe maar.quote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop stiekem volgende maand geld te hebben voor een laptop en een 3DS xl
quote:
Lukt mij altijd prima op de bank met een muis. Gebruik gewoon de zijkant van mijn beenquote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen als ik op de bank zit kan het niet anders
Zeg dan gewoon negerquote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
godverdomme al die donkergekleurden jatten altijd alles
Gewoon die nieuwe 3DS jatogquote:
quote:
quote:
Even wachten tot de nieuwe uitkomt in 2015?quote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop stiekem volgende maand geld te hebben voor een laptop en een 3DS xl
Kan dat ja?quote:
quote:
Geen idee of je het echt samen kunt voegen. Volgens mij alleen rendabel als je meerdere dingen tegelijk download. Beetje zoals multicore processors.quote:
Ah cool okéquote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee of je het echt samen kunt voegen. Volgens mij alleen rendabel als je meerdere dingen tegelijk download. Beetje zoals multicore processors.
quote:
Neequote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:11 schreef bondage het volgende:
Kom maar bij de meester op schoot zitten
Dat is CSI, da's wat anders.quote:Op zondag 7 december 2014 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat CSS-les van bondage zeer, ehh, boeiend... is.
[ afbeelding ]
Codecademyquote:
Bijvoorbeeld. CSS is niet zo heel lastig, enige waar je rekening mee moet houden dat het nogal aan verandering onderhevig is.quote:
Oh okéquote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. CSS is niet zo heel lastig, enige waar je rekening mee moet houden dat het nogal aan verandering onderhevig is.
Is dat zo? Zou het niet weten joh, kijk de serie nietquote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar hij doet altijd woordgrapjes.
Volgens mij snapte jij alleen de grapquote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar hij doet altijd woordgrapjes.
Little bitquote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je al een beetje wegwijs betreft HTML? Beetje div'jes plaatsen enzo.
Het meest lastige blijft natuurlijk om ze daadwerkelijk van een opmaak te voorzien. Overigens helpt het ook om de bron van bestaande websites te bekijken, zo heb ik het ook geleerd. Als ik iets niet snap dan zoek ik het gewoon op en kan ik het de volgende keer wel.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij snapte jij alleen de grap
Zei BBQ dacht ik ook jaquote:Op zondag 7 december 2014 15:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Het meest lastige blijft natuurlijk om ze daadwerkelijk van een opmaak te voorzien. Overigens helpt het ook om de bron van bestaande websites te bekijken, zo heb ik het ook geleerd. Als ik iets niet snap dan zoek ik het gewoon op en kan ik het de volgende keer wel.
Kost tijd, en tijd is tegenwoordig kostbaar...quote:Op zondag 7 december 2014 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zei BBQ dacht ik ook ja
Moet er gewoon een tijdje goed voor zitten
quote:Op zondag 7 december 2014 15:27 schreef d4v1d het volgende:
https://www.change.org/p/(...)lence-and-kill-women
even later:
https://www.change.org/p/(...)lence-and-kill-women![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh kut
2e moet zijn https://www.change.org/p/(...)lence-and-kill-women
d4v1dquote:
Such a great blogquote:Op zondag 7 december 2014 15:50 schreef d4v1d het volgende:
http://womenlaughingalonewithsalad.tumblr.com/
quote:Op zondag 7 december 2014 16:08 schreef d4v1d het volgende:
Er zitten wel een paar mieren in het zand
What the actual fuckquote:
Daarom Gmail.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Casaa het volgende:
Zucht, thanks microsoft.. Ben je op vakantie kun je niet inloggen op je email wegens ongewone activiteit, wordt er een controle code gestuurd naar een ander email adres ook hotmail, krijg je weer dezelfde vraag. Goooddveeer, kun je nergens inloggen omdat je niet bij de controle code kunt..
quote:
In welk land zit je trouwens dat hij moeilijk doet? Nigeria? Rusland?quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef Casaa het volgende:
Godver de tyfus tering hoere kut microsoft met hun pauperbeveiliging..
Finland, kan beide accounts niet inloggen.. omdat ik die code nodig heb.. en ze sturen naar elkaar. Wat een kut systeem.quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
In welk land zit je trouwens dat hij moeilijk doet? Nigeria? Rusland?
quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Casaa het volgende:
We zijn nog niet klaar voor je
De wachtperiode van 30 dagen loopt af op 6-1-2015. Tot die tijd kun je je niet bij je account aanmelden, tenzij je je beveiligingsgegevens hebt teruggevonden.
ni*****@hotmail.com
Godver de godver...
Dit is het mooiste..quote:
Zou t wel in NL kunnen, dat inloggen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dit is het mooiste..
My account is still blocked
If you can’t unblock your account with the security code and changing your password, customer support can still help you get your account back. To contact customer support, you’ll need to sign in to your account, and fill out an online form. Provide as much information as you can to help us verify your identity.
JAAA, dat kan dus niet...
Ik heb geen flauw idee, maar kan het ook niet controleren zo snel..quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou t wel in NL kunnen, dat inloggen?
Misschien met hola?quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar kan het ook niet controleren zo snel..
Hola! Unblocker?quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Even je login DM'en naar een fokker die je vertrouwdquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
coolquote:
Vertrouw geen Fokker, maar Hola kan ik nog weleens proberen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even je login DM'en naar een fokker die je vertrouwdOf Hola
Zou ook geen gegevens sturen naar een FOK!kerquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Casaa het volgende:
[..]
Vertrouw geen Fokker, maar Hola kan ik nog weleens proberen.
Slim.quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou ook geen gegevens sturen naar een FOK!ker
Of een familielidquote:
quote:
quote:
Het werkt! Love you all!!quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even je login DM'en naar een fokker die je vertrouwdOf Hola
quote:
Hoezo paraquote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Of een familielid
Of als je helemaal para bent. Een familielid teamviewer laten opstarten en vanaf afstand zelf inloggen
Mwa, ik zou er niet zo een probleem van maken om mijn pa de login te geven en de boel te laten unlocken. Password verander ik daarna gewoon weer.quote:
hm ja oke. Weet niet of ik dat zou doen tbhquote:Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, ik zou er niet zo een probleem van maken om mijn pa de login te geven en de boel te laten unlocken. Password verander ik daarna gewoon weer.
Veel X-rated selfies in je mailbox?quote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hm ja oke. Weet niet of ik dat zou doen tbh
momentje, even een whatsapp sturenquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou ook geen gegevens sturen naar een FOK!ker
quote:
Neuh, wel andere persoonlijke dingenquote:
Ik had men pa of ma kunnen vragen, maar die zijn op dit moment ook weg, dus niet veel nut. En mijn vrienden vertrouw ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neuh, wel andere persoonlijke dingen
Wel zo handig inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik heb gewoon een klein nep kerstboompje.
Dank. Vind hem zelf eigenlijk niet zo geweldig. Hij is ook korter omdat het onderste gedeelte naar de klote is, alle takken liggen erafquote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef Casaa het volgende:
[..]
Je hebt hem wel flink afgetuigd.Ziet er goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |