jaquote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gekke foto's stuurde ze altijd
Ik heb ze nog ergens voor als ik wil grinniken.quote:
Fappen bedoel je, ik heb je wel doorquote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ze nog ergens voor als ik wil grinniken.
Joh, er zijn tegenwoordig leukere FOK!sters die dingen doorsturen hoorquote:
pics.quote:Op zondag 7 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, er zijn tegenwoordig leukere FOK!sters die dingen doorsturen hoor
Nu werken
Gianniquote:
Hey Ro-ald, hoe was chillings gisteren met Rossssssenquote:
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey Ro-ald, hoe was chillings gisteren met Rossssssen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebben
Welke Rossssen? die Twitterheld?quote:Op zondag 7 december 2014 14:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was goede chilling. We vroegen ons af of de mensen in de tweede kamer een wahtsappgroep hebben
Jaquote:
Ja met jou? Je kan mooi inkleuren misschien ga ik ook wel zo'n boek halen lijkt mij wel chillquote:Op zondag 7 december 2014 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles chill?Ik heb de kleurplaat nog niet af
Ja gaat wel lekker. Aah dankjequote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met jou? Je kan mooi inkleuren misschien ga ik ook wel zo'n boek halen lijkt mij wel chill
Oh thanks ga ik wel een keer bij de Action kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Aah dankjeHet is heel ontspannend! Ik zeg doen. Action heeft ze wel
Tjah.quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Je had 'm op de bek moeten slaan Ro-ald, hij heeft mijn nummer toen gedeeld op Twitter na een discussie en toen hebben stuk of 100 mensen mij honderden whatsappjes gestuurd.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Je had 'm op de bek moeten slaan Ro-ald, hij heeft mijn nummer toen gedeeld op Twitter na een discussie en toen hebben stuk of 100 mensen mij honderden whatsappjes gestuurd.
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?quote:
Eigen schuld dan moet je je nummer maar niet op Twitter zettenquote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?
Eigen schuldquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Fylax het volgende:
Eensquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigen schuld dan moet je je nummer maar niet op Twitter zetten
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppenquote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had je nummer op Twitter gedeeld of wat?
Ja je moet ook niet je 06 openbaar op twitter zettenquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppen
Zou ook doenquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had 'm ooit 'n keer getweet ofzo en dat heeft hij opgezocht en toen ging hij het zelf tweeten van App deze gast ofzo en toen kwamen al z'n "fans" mij WhatsAppen
Dan is het toch nog steeds zielig dat hij z'n "fans" oproept mij te spammen?quote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet je 06 openbaar op twitter zetten
Hersenloze shows dat. Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Dubbele aflevering van America's Next Top Model
WAT GA JE MIJN NUMMER OP FOK ZETTENquote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Nieuw nummer, 0681655941. Voeg me toe xx
DPI bedoel jequote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet eindelijk waar het andere knopje voor is op mijn gamers muis (alleen maar gekocht omdat hij er tof uit ziet, game nooit). Snelheid van de muis
![]()
Gevoeligheid bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik weet eindelijk waar het andere knopje voor is op mijn gamers muis (alleen maar gekocht omdat hij er tof uit ziet, game nooit). Snelheid van de muis
![]()
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritantquote:
Dat is zo handig.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritant
Oh ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En aan de zijkant ook 2 knopjes, druk ik vaak p.o op als ik ergens wil klikken. Gaat die een pagina terug of naar voren. Irritant
Inmiddels druk ik er niet meer zo vaak op, weet nu hoe ik mijn hand op de muis moet leggen. In het begin klikte ik wel 20x in 5 minuten per ongeluk daar op. Telkens reactie weg enz die ik wou postenquote:
Dat is wel klote, heb ik geen last van.quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels druk ik er niet meer zo vaak op, weet nu hoe ik mijn hand op de muis moet leggen. In het begin klikte ik wel 20x in 5 minuten per ongeluk daar op. Telkens reactie weg enz die ik wou posten
De dunne 1 euro en de dikke 2 euro. Van de dunne heb je 4 soorten en de dikke 2. Maar in alle 4 dunne vindt je veel de zelfde terug en de 2 dikke ookquote:
Nicequote:Op zondag 7 december 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De dunne 1 euro en de dikke 2 euro. Van de dunne heb je 4 soorten en de dikke 2. Maar in alle 4 dunne vindt je veel de zelfde terug en de 2 dikke ookZit niet heel veel verschil in helaas
Terechtquote:
Jezus, hier zou ik spontaan ADHD van krijgenquote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deze. Veranderd hele tijd van kleur
Dit.quote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet gewoon een touchpad gebruiken
Touchpad bij mijn desktopquote:Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet gewoon een touchpad gebruiken
Ja?quote:
Ik nodig je uit om in een 3D cadprogramma te werken met een touchpad. Ik zie je over een week wel stuiptrekkend op de grond liggen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef DrNick het volgende:
Mensen die muizen bij laptops gebruiken zijn wel klachtwaardig, of je moet gamen ofzo.
5 euquote:
Makes sensequote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Van ro-ald en fylax kan ik het wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |