abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2014 @ 14:48:08 #101
437733 BlauweVinkjes
Ik heb je bericht gelezen
pi_147359101
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:00 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ken ook een paar van die kakkers. Dikke BMW onder hun reet, maar ondertussen in een sociale wooningbouwflat wonen en uitkering trekken. Vaak gaan ze zo te zien ook regelmatig richting de zon.
Dom volk ja, en dan op de weg ook nog de verkeershufter uithangen met hun grote BMW :')
pi_147359906
Iemand die zichzelf belangrijk vindt en dat ook aan andere mensen laat weten door zijn autoritaire houding. Vaak zijn dat ook van die excorpsstudenten die hun arrogante houding niet verliezen waardoor ze als kakkers bestempeld worden. Enkel op uiterlijk iemand als kakker bestempelen gaat te ver, jezelf goed verzorgen en een overhemd dragen, maakt iemand geen kakker natuurlijk... Vaak is het wel noodgedwongen, want de leeftijd laat vaak niet meer toe om hip te kleden tenzij ze het niet uitmaakt om een flater te slaan. Snap ook niet dat je blij bent met het stempeltje kakker, wat in mijn ogen negatief is.
  zondag 7 december 2014 @ 16:18:18 #103
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147361590
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 09:28 schreef Ryon het volgende:

[..]

IVA Driebergen autoverkopers alumni met een eigen tweedehands-autozaak gespot.
dit, maar dan ook precies dit
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147362035
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 03:35 schreef Saleu het volgende:
Ik word regelmatig omschreven als kakker. Dit wordt dan gebaseerd op:

- Altijd overhemd en nette schoenen aan
- Regelmatig in pak
- Rijke vader
- Volvo / BMW-rijder
- Status belangrijk vinden
- Een van de duurste particuliere opleidingen van Nederland afgerond
- Eigen zaak als 22-jarige
- De borst ver naar voren (komt blijkbaar over als arrogant, maar dit ben ik zeker niet)
- Toen ik 15 was niet genoegen nemen met een bijbaantje als vakkenvuller, maar als 15-jarige direct aan het werk gaan als autoverkoper
- Glad kapsel in een scheiding
- Vrienden uit het gooi (kom zelf niet uit het gooi)
- Etc.

Wat is in jullie ogen typerend voor een kakker? Ik heb er trouwens geen problemen mee dat ik kakker genoemd wordt. Beter een kakker dan een stakker!
Op basis van deze beschrijving heb ik nu al een hekel aan je.
Nu even de reacties lezen.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_147362322
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Saleu het volgende:

[..]

Ieder heeft zijn eigen type mensen waar hij/zij mee omgaat he. Ik heb ook een ROC-opleiding afgerond, maar ik voelde mij op een ROC echt niet thuis. Dat gedrag van die pubers daar was niks voor mij. En de docenten daar idem dito.
Maar op een normale hbo vind je gewoon normale jongeren, en daar is slechts een klein deel zo ongelofelijk pretentieus. Sowieso moet je daar elke dag in pak naar school ofzo? :? In ieder geval prik je daar zo door heen.
pi_147369292
Kakkers zijn stakkers.
  Forum Admin zondag 7 december 2014 @ 20:13:14 #107
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_147369672
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef droommoord het volgende:

[..]

dit, maar dan ook precies dit
Dit ja. Aankomen met volvo/bmw en dat kak vinden :') _O-

Je bent geen kakker, je bent een broekie. (die toevallig denkt dat 'ie kak is, maar okay)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_147379563
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 09:33 schreef terrastegel het volgende:
Het ergste is als een kakker denkt meer te mogen en zich meer te voelen dan een normaal mens. Iedereen is gelijk. En altijd opscheppen met hoeveel alles gekost heeft enz
Meer te mogen en meer te voelen dan een ander is in mijn geval nou niet echt aan de orde en ook niet zo slim denk ik zo. Dan zou ik neer moeten kijken op mijn eigen moeder, aangezien zij bij mij in dienst is. Niet zo goed voor de samenwerking als je je echt meer voelt dan de rest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Saleu op 08-12-2014 00:24:55 ]
pi_147380005
Newsflash: een eigen bedrijf hebben stelt niks voor, iedereen kan een eigen bedrijf starten.

Maar vertel eens wat meer over dat eigen bedrijf wat je met 22 jaar draait. Hoeveel medewerkers? Hoeveel daarvan zijn familie? Hoe lang bestaat het al en hoef je er naast niet ander werk te doen? Kantoorpand of vanuit huis?
  maandag 8 december 2014 @ 00:15:31 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147380146
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 09:28 schreef Ryon het volgende:

[..]

IVA Driebergen autoverkopers alumni met een eigen tweedehands-autozaak gespot.
_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 december 2014 @ 00:23:12 #111
224960 highender
Travellin' Light
pi_147380409
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:11 schreef Zolder het volgende:
Newsflash: een eigen bedrijf hebben stelt niks voor, iedereen kan een eigen bedrijf starten.
Klopt, gewoon inschrijven in het handelsregister en klaar ben je. :')
  maandag 8 december 2014 @ 00:34:06 #112
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_147380704
Heb je ook een rode broek? En is 'uh' het stopwoordje dat je minimaal 5x per volzin gebruikt?

Zoja, dan vind ik je een kakker.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_147382577
Pretentieus ja en manier van spreken. Lacoste polo in het roze, niets mis mee. Poloshirt/overhemd strak in de broek met dure (merk)riem. Scheiding in het haar, niet echt opgeschoren aan de zijkant, zoals Graziano Pellè zeg maar. Erg lekker hoor. Niet dat ik dus op kakkers val.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 08-12-2014 03:31:15 ]
pi_147382868
Fucking hell... Ik heb 4 van die roze lacoste polo's. Gevarenzone!

(Poloshirt in de broek vind ik overigens idioot, overhemd daarintegen gaat in beginsel wel in de broek)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 8 december 2014 @ 06:40:22 #115
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_147382913
Denken dat je heel wat bent terwijl je een fucking autoverkoper bent. Je komt niet eens in de buurt van een kakker, kneus.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_147382937
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 06:40 schreef MagnumPI het volgende:
Denken dat je heel wat bent terwijl je een fucking autoverkoper bent. Je komt niet eens in de buurt van een kakker, kneus.
Nou ja, ik ken het vooral als iets wat speelde op de middelbare school en dan heb je allemaal nog geen reet gespresteerd. Het lijkt mij dus meer dat het gaat om hoe je jezelf presenteert.
pi_147382961
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O_
Het klopt ook nog precies. :')
pi_147383400
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 06:09 schreef DS4 het volgende:

(Poloshirt in de broek vind ik overigens idioot, overhemd daarintegen gaat in beginsel wel in de broek)
Patsen met 4 roze lacoste polo's. ;)
pi_147383541
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 06:09 schreef DS4 het volgende:

Ik zei in in ieder geval dat er niets mis is met een roze Lacoste polo gedragen door een man. Ik vind het wel sexy, mits een bruin kleurtje.

In de winter draag je zeker dikke Ralph Lauren truien, bodywarmers (met suède schoudervlakken) waarvan de achterzijde rug iets uitloopt (weet de naam zo snel niet), Burberry sjaal en leren of suède handschoenen?
pi_147384532
toen ik jong was, waren kakkers zoontjes van rijke mensen uit Bilthoven of zeist en omstreken. die rondreden op honda 4takt brommers in hun kak kleertjes.

en iedereen vondt stiekum die brommers ontzettend cool.

maandag 8 december 2014 @ 10:17:53 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_147384743
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef pokkerdepok het volgende:
toen ik jong was, waren kakkers zoontjes van rijke mensen uit Bilthoven of zeist en omstreken. die rondreden op honda 4takt brommers in hun kak kleertjes.

en iedereen vondt stiekum die brommers ontzettend cool.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O ja, de typische dorpse puberhokjes van weleer, die tegelijkertijd zo ongelooflijk tijdloos zijn. Met de gabbers, de boeren, de kakkers, de emo's en de grijze muizen. Als je de verkeerde trui aantrok of op de verkeerde brommer reed dan kon men wel eens denken dat je bij een hele andere groep hoorde.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_147384807
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 10:17 schreef Ryon het volgende:

[..]

O ja, de typische dorpse puberhokjes van weleer, die tegelijkertijd zo ongelooflijk tijdloos zijn. Met de gabbers, de boeren, de kakkers, de emo's en de grijze muizen. Als je de verkeerde trui aantrok of op de verkeerde brommer reed dan kon men wel eens denken dat je bij een hele andere groep hoorde.
ja, als je op de verkeerde brommer reed, riskeerde je gewoon in de sloot te eindigen, of erger... kon je maar beter zorgen dat ie heel erg snel was.
pi_147384948
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:52 schreef Mylene het volgende:

In de winter draag je zeker dikke Ralph Lauren truien,
Mijn dochtertje heeft toevallig veel van RL. Ikzelf volgens mij niets.

quote:
bodywarmers (met suède schoudervlakken) waarvan de achterzijde rug iets uitloopt (weet de naam zo snel niet),
Nope. Alleen een skibodywarmer, maar die hoorde toevallig bij de teamuitrusting van dat jaar. En die heeft idd ook suede. Wel een fijn ding op wintersport voor over de softshell als je klaar bent met skiën, maar verder...

quote:
Burberry sjaal en leren of suède handschoenen?
Burberry is niet mijn merk. Mijn dochtertje daarentegen...

Fuck, ik voed haar op tot kakker. ;)
pi_147385106
De hokjes zijn hilarisch vooral als je ziet hoe snel mensen zichzelf snel aanpassen. Tijdje terug voor een congres naar Amsterdam geweest en besloten met de trein te gaan.

Mooi pak aan, schoentjes gepoetst eerste klas vanaf Zwolle omdat trein me anders veel te druk is :'). Op een of andere manier ben je dan U en bekijken mensen je met een soort van respect. Nog geen twee dagen later vriendin van het station gehaald na een dag klussen. Werkschoenen, petje op, bodywarmer en mensen zien je op een totale andere manier :D
pi_147406386
Zou een kakker typeren als iemand die opzichtig laat merken hoezeer-ie z'n schaapjes op droge heeft, gespeend van enige bescheidenheid. Vertoeft in 'hogere' kringen, kleedt en gedraagt zich ook ernaar. Distantieert zich van anderen, die minder voorzien zijn van een abstract begrip als cijfers.

Ken er genoeg van in m'n directe omgeving. Alhoewel we ook niks tekort komen, zie ik mezelf niet als een kakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')