overhemd, polo's, korte broek = kakkerquote:Op zondag 7 december 2014 03:55 schreef Inspireme het volgende:
Als ik aan een kakker denk:
haren naar achter gekamd, rijke ouders, overhemd, polo's, korte broek, arrogant en neerkijkend op andere mensen, harde r, jort kelder.
Je hebt ze inderdaad in verschillende maten en soorten, maar dit is het beeld wat ik van ze heb, of nou ja, het eerste wat er in me op komt.quote:Op zondag 7 december 2014 03:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overhemd, polo's, korte broek = kakker
Ik vind dit altijd zo kansloos..
Tsja, wie draagt er geen overhemd tegenwoordig... Volgens mij gaat het om gedrag en niet om de kleding.quote:Op zondag 7 december 2014 04:00 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je hebt ze inderdaad in verschillende maten en soorten, maar dit is het beeld wat ik van ze heb, of nou ja, het eerste wat er in me op komt.
Oh dat dacht ikquote:Op zondag 7 december 2014 04:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is geen afstudeerscriptie.
Het gaat ook om kleding. Mensen oordelen je op je kleding.quote:Op zondag 7 december 2014 04:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, wie draagt er geen overhemd tegenwoordig... Volgens mij gaat het om gedrag en niet om de kleding.
Wat voor gedrag is dat dan volgens jou?quote:Op zondag 7 december 2014 04:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, wie draagt er geen overhemd tegenwoordig... Volgens mij gaat het om gedrag en niet om de kleding.
Tijdens een ruzie in de kroeg beginnen over het salaris dat jij verdient met je bijbaantje...quote:Op zondag 7 december 2014 04:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat voor gedrag is dat dan volgens jou?
..... Jij misschien.quote:Op zondag 7 december 2014 04:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het gaat ook om kleding. Mensen oordelen je op je kleding.
Dat waren mijn woorden niet vrouwquote:Op zondag 7 december 2014 04:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tijdens een ruzie in de kroeg beginnen over het salaris dat jij verdient met je bijbaantje...
Een overhemd draagt de gehele wereld. Een polo met korte broek tijdens de zomer, we doet het niet?
Je haren fatsoenlijk kammen zodra je richting het werk gaat... Dit heeft toch gewoon iedereen man.
Ik was te lui om die ander ook te quotenquote:Op zondag 7 december 2014 04:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat waren mijn woorden niet vrouw
Dan ist goedquote:Op zondag 7 december 2014 04:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was te lui om die ander ook te quoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |