Vraag je me nu om te onderbouwen waarom ik het kereltje als leugenachtig mannetje zie?quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar onderbouwen lukt nog niet zo.
Natuurlijk wil ze dat daarmee zeggen ja. Of ben je autistisch?quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vraag je me nu om te onderbouwen waarom ik het kereltje als leugenachtig mannetje zie?
Iedereen op Fok is autistisch, dus ja, ook ik ben autistisch.quote:Op maandag 22 december 2014 02:08 schreef Saleu het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze dat daarmee zeggen ja. Of ben je autistisch?
Zie boven je.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef WRH het volgende:
zouden we nog wat van hem horen, of pas bij het volgende onzin topic waar hij zich vervolgens niet meer laat zien?
Hij is niet eens student, dus...quote:
Knor?quote:
Ik vrees dat ik je kwijt ben. Wat bedoel je precies?quote:
Ik leid geen knorrenbestaan.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je kwijt ben. Wat bedoel je precies?
Dus je vindt het dus toch ranzig dat hij knor is.quote:
Absoluut niet. Iedereen kan het best voor zichzelf invullen hoe hij/zij een leuke studententijd kan hebben. Maar gezien de pretentieuze TS in kwestie zou ik het raar vinden als hij geen lid zou zijn. Hij verkoopt zich namelijk graag als 'kakker'.quote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus je vindt het dus toch ranzig dat hij knor is.
Mag van mij hoor.
O, op die manier...quote:Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef LissaZuid het volgende:
Absoluut niet. Iedereen kan het best voor zichzelf invullen hoe hij/zij een leuke studententijd kan hebben. Maar gezien de pretentieuze TS in kwestie zou ik het raar vinden als hij geen lid zou zijn. Hij verkoopt zich namelijk graag als 'kakker'.
En een 15-jarige autopoetser, zou dat wel een kakkerskindje kunnen zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Rockefellow het volgende:
Als ik aan kakkers denk ik zie ik in ieder geval geen autoverkoper voor me.
Ja dit is inderdaad een kakker, je herkent ze meestal direct omdat ze uit rijke families komen en soms een beetje arrogant overkomen. Maar kakkers kunnen ook aardige mensen zijn, maar ik heb nu de zoon van de baas in mijn Facebook en dat is toch echt redelijk een kakker eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 03:35 schreef Saleu het volgende:
Ik word regelmatig omschreven als kakker. Dit wordt dan gebaseerd op:
- Altijd overhemd en nette schoenen aan
- Regelmatig in pak
- Rijke vader
- Volvo / BMW-rijder
- Status belangrijk vinden
- Een van de duurste particuliere opleidingen van Nederland afgerond
- Eigen zaak als 22-jarige
- De borst ver naar voren (komt blijkbaar over als arrogant, maar dit ben ik zeker niet)
- Toen ik 15 was niet genoegen nemen met een bijbaantje als vakkenvuller, maar als 15-jarige direct aan het werk gaan als autoverkoper
- Glad kapsel in een scheiding
- Vrienden uit het gooi (kom zelf niet uit het gooi)
- Etc.
Wat is in jullie ogen typerend voor een kakker? Ik heb er trouwens geen problemen mee dat ik kakker genoemd wordt. Beter een kakker dan een stakker!
Natuurlijk. Het zal je nog eens verbazen hoeveel kinderen die opgroeien in rijkdom gewoon leren dat je moet werken voor je geld en ook die beginnen doorgaans met dit soort klusjes.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
En een 15-jarige autopoetser, zou dat wel een kakkerskindje kunnen zijn?
Vaak proberen ouders dat wel maar de kinderen weten vaak dat het niet echt noodzakelijk is. Die houding typeert in mijn perceptie de kakker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal je nog eens verbazen hoeveel kinderen die opgroeien in rijkdom gewoon leren dat je moet werken voor je geld en ook die beginnen doorgaans met dit soort klusjes.
Het is vaak voor hen wel noodzakelijk, want kinderen van rijke ouders zijn (behoudens een enkele uitzondering) ook gewoon arm hoor...quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Rockefellow het volgende:
Vaak proberen ouders dat wel maar de kinderen weten vaak dat het niet echt noodzakelijk is. Die houding typeert in mijn perceptie de kakker.
Eens, maar toch vooral bij 'oud' geld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is vaak voor hen wel noodzakelijk, want kinderen van rijke ouders zijn (behoudens een enkele uitzondering) ook gewoon arm hoor...
Nieuw geld is inderdaad vaak te betrappen op idiotie, maar ook nieuw geld kan verstandig zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef Rockefellow het volgende:
Eens, maar toch vooral bij 'oud' geld.
De nieuwe generatie rijken gooit veel gemakkelijker met geld als het op kinderen aankomt.
6 maanden ochtendkrant rondbrengen was in mijn geval genoeg mijn financiers te overtuigen van mijn goede wil.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:53 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vaak proberen ouders dat wel maar de kinderen weten vaak dat het niet echt noodzakelijk is. Die houding typeert in mijn perceptie de kakker.
Oud of nieuw.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nieuw geld is inderdaad vaak te betrappen op idiotie, maar ook nieuw geld kan verstandig zijn.
Bedoel je de Dubes, of iets wat nieuw geld in de bijkeuken heeft staan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:06 schreef Hyperdude het volgende:
Oud of nieuw.
Je kan ze makkelijk uit elkaar houden.
Check de laarzen in de bijkeuken.
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bedoel je de Dubes, of iets wat nieuw geld in de bijkeuken heeft staan?
Gozer is nogal onzeker heb ik het idee. Moet zn identiteit ontlenen aan zn imago en gekochte status.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 11:01 schreef Catch22- het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan anderen door inkomen, hun baan of auto, zijn vrij misselijkmakend imo
niets mis met geld hebben, wel met daar niet mee om kunnen gaan jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gozer is nogal onzeker heb ik het idee. Moet zn identiteit ontlenen aan zn imago en gekochte status.
Mijn idee: hij vraagt zich af of dat wat ie gecreeerd heeft aan status voldoende is en of ie zich dus terecht kakker mag noemen. Wat ie kennelijk graag wilt ofzo.
Ik heb overigens niet tegen kakkers. Behalve de echt verwaande, die zich echt beter voelen dan de rest en dat ook overduidelijk moeten tonen door arrogantie.. Verder zijn het gewoon mensen, net als jij en ik.
Ik vind het erg menselijk om neer te kijken op bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat je prestaties ontleent aan iets dat je niet presteert?
daar heb je toch geen beempje voor nodig?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het erg menselijk om neer te kijken op bepaalde mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |