Past wel bij deze avondquote:
Trusten Fokkerquote:
Dank jequote:Op zondag 7 december 2014 02:55 schreef Uccie het volgende:
Ik luister deze nog af en dan ga ik.
Bedankt Stffler alvast en slaap lekker
Dank jequote:Op zondag 7 december 2014 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja bedankt Stiff! waren leuke plaatjens
Soort van RDS ?quote:
Awesomequote:
Ik ben benieuwd, ik probeerde zo'n zelfde show te doen en die is uiteindelijk iets heel anders gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef FritsFlits het volgende:
Van mijn 20 gekozen nummers een top20 gemaakt. Dus ook de 5 vrije keuzes zitten erin.
De 20 albumhoesjes op de afbeelding zijn ook echt van de 20 platen.
Je kan wat overblijft nog wel in de koelkast zetten voor vanavond bij een biertje ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Rafeiro het volgende:
Of ik bestel sushi voor een heel weeshuis, of ik betaal iets van 5 euro per hapje
En ja dan overdrijf ik fors, maar meh!
Is een week later ook nog best lekker hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan wat overblijft nog wel in de koelkast zetten voor vanavond bij een biertje ofzo.
Doe ik ook weleens, alleen dan zonder biertje.
Dan is de vis alleen niet meer zo vers.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is een week later ook nog best lekker hoor
Ruikt alleen een beetje. maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is de vis alleen niet meer zo vers.
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik probeerde zo'n zelfde show te doen en die is uiteindelijk iets heel anders geworden
Ik had >10 luisteraars, liet me afleiden en uiteindelijk gingen we die wereldreis doen.quote:
Tuurlijk, dan krijg je net zon werkelijkheid als bij de MC Donaldsquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm toch wat gevonden dat ongeveer 1-persoons is:
[ afbeelding ]
Ziet er best ontzettend eetbaar uit. Maar die foto heeft natuurlijk veel meer tonijn en zalm dan het bakje dat je krijgt
Ik word echt al 2 weken achtervolgd met foto's van big macs (er staat een billboard vlakbij) dat ik echt ontzettend veel zin in zo'n ding heb gekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan krijg je net zon werkelijkheid als bij de MC Donalds
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had >10 luisteraars, liet me afleiden en uiteindelijk gingen we die wereldreis doen.
Of Houston als we gisteravond als indicatie aan houden.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]haha en volgende week via Florida de ruimte in
Gisteren was een topshowquote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Houston als we gisteravond als indicatie aan houden.
Ik hou zo van hysteriequote:
Ik ben er op zeker bijquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, laatste uitzending op de lokale voor de komende twee maanden zit erop. Op naar vanavond
Wat het ook was, het was super gezelligquote:
Mijn oog ziet jou.quote:
Hihiquote:
Dat is liefquote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er een kersticoontjes wedstrijd komt, dan krijg je een stem van mij.
Je leeftijd kan ik niet veranderen....sorry.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Kally het volgende:
Dat is lief
Maak je mijn 50+ weer een beetje goed
quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leeftijd kan ik niet veranderen....sorry.
Kopje thee dan maar?quote:
Ja gaat weer lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef FritsFlits het volgende:
Uh oh, Fok doet raar. DM ligt er uit hier
quote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik loop wat voor op de restHeb een snelle computer
Moet je nagaan hoe snel die is...quote:Op zondag 7 december 2014 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]bijzondere computer heb je toch. Heb nog niet eens op verbinden gedrukt
quote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik loop wat voor op de restHeb een snelle computer
Wij zijn dan ook vreselijk publiekquote:Op zondag 7 december 2014 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Vanmiddag nog 3uur techniek gedaan bij het sportprogramma, maar nu ben ik zenuwachtig
Ik zal je een beetje sparen vanavondquote:Op zondag 7 december 2014 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Vanmiddag nog 3uur techniek gedaan bij het sportprogramma, maar nu ben ik zenuwachtig
het klinkt dan ook nog nergens naar....quote:
Nee, ik doe het via Nicecastquote:
quote:
De Frits Top2000 Top20quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, zeg dan maar wat je er de komende 2 uur voor tekst wil hebben, dan zet ik hem er wel neer
Fokker is een eikel....oh zeg ik dat nou hardopquote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, zeg dan maar wat je er de komende 2 uur voor tekst wil hebben, dan zet ik hem er wel neer
Is dat lekkerder?quote:
Kan ik eigen processing draaienquote:
Ik elk geval soepeler dan jouw Mixxxquote:
Dan loopt je klok achterquote:
SAM is backquote:
Hoeveel van jouw 20 hebben de lijst gehaald?quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 20
[ afbeelding ]
Resonance - O.K. Chicago
02:30 min.
Deutsche Krimi'squote:Op zondag 7 december 2014 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
O ja, dit komt van een LP af. Beetje vals her en derMaar dit is de plaat waardoor ik andere nummers van geluiden ging voorzien en zo m'n liefde voor sound design ontdekte
13 of 14quote:Op zondag 7 december 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeveel van jouw 20 hebben de lijst gehaald?
Ik moet nog kijken
quote:Op zondag 7 december 2014 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
O ja, dit komt van een LP af. Beetje vals her en derMaar dit is de plaat waardoor ik andere nummers van geluiden ging voorzien en zo m'n liefde voor sound design ontdekte
quote:Op zondag 7 december 2014 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
Was gedigitaliseerd hoorquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]sowieso al tof dat je vanaf Vinyl draait.
oh..nou ja nog steeds......oooowwww wet wet wetquote:
Dweiltje en emmer gereed ?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh..nou ja nog steeds......oooowwww wet wet wet
quote:
Angels Eyes stond op de mijne, maar ik weet even niet of dat de versie is die het definitief is gewordenquote:
quote:
Checken via je email linkje?quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Angels Eyes stond op de mijne, maar ik weet even niet of dat de versie is die het definitief is geworden
Dat is lang geleden...bijna een jaarquote:
Je bent er net.quote:
Zeker omdat ik klein benquote:
Nee, ik spreek Glitter dagelijksquote:
Ohquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ik spreek Glitter dagelijks
Ik zie een skelet dansend voor mequote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 18
[ afbeelding ]
Camille Saint-Saens - Dance Macabre
06:52 min.
Klassiek
Nice....vrije keuze neem ik aanquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiek
quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiek
Hoop niet dat de anti-anorexiabrigade dit leestquote:
Komen die niet in de Efteling dan?quote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop niet dat de anti-anorexiabrigade dit leest
Ze zijn bang dat ze moeten blijven in het Spookslotquote:
die zitten naast holle bolle gijsquote:
Theekransje, allesquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
die zitten naast holle bolle gijs
hoeven ze niet te etenb
Blijft een geweldig stukquote:
Of Zadok the Priest, alleen weet ik niet meer van wie dat ookal wasquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijft een geweldig stukMaar als er iets van klassieks in de Top2000 hoort vind ik dat Bach er in mag. Erbarme Dich
Zou wel een mooie toevoeging zijnquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijft een geweldig stukMaar als er iets van klassieks in de Top2000 hoort vind ik dat Bach er in mag. Erbarme Dich
Hij is ooit eerder gedraaid op R49 meen ik. Door jou?quote:Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit toch echt een geweldig stuk hoor.
Ook geen idee, maar tegenwoordig is er Googlequote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Zadok the Priest, alleen weet ik niet meer van wie dat ookal was
ja, maar ik ben altijd een beetje google-luiquote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook geen idee, maar tegenwoordig is er Google
Niet door mij.quote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij is ooit eerder gedraaid op R49 meen ik. Door jou?
Jij hoort natuurlijk muziek uit Scrubsquote:
Ohja, nu ga ik weer vergeten artiesten herinneren...top2000quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 17
[ afbeelding ]
David Gray - Please Forgive Me
04:22 min.
Dit was een vrije keuzenummerquote:Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, nu ga ik weer vergeten artiesten herinneren...top2000
Ja maar ik heb weleens eerder van David Gray gehoord.quote:
Babylon denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weleens eerder van David Gray gehoord.
Ik ga na je show op onderzoekquote:
Hoeveel zijn er inmiddels weggelopen?quote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
Voor de statistieken, je hebt 8 luisteraars.
Dit nummerquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 15
[ afbeelding ]
The Stranglers - Golden Brown
03:16 min.
Vanmiddag nog gedraaid
quote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 15
[ afbeelding ]
The Stranglers - Golden Brown
03:16 min.
Vanmiddag nog gedraaid
Volgens mij ben je redelijk stabiel.quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er inmiddels weggelopen?
Je had me een paar jaar terug moeten zienquote:
Volgens mij nog geen 1quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ik ben weggelopen maar ook weer terug gekomenquote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ik vergeleek je met de rest van de populatie hier.quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had me een paar jaar terug moeten zien![]()
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vergeleek je met de rest van de populatie hier.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vergeleek je met de rest van de populatie hier.
quote:
Maar je ontkent het ook nietquote:
Ik geloof niet dat ik dit ken.quote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 14
[ afbeelding ]
The Head and the Heart - Rivers and Roads
04:40 min.
In m'n top20 de hoogst genoteerde vrije keuzeplaat
Is gebruikt in Chuck, niet Scrubsquote:
Jij gaat altijd met de auto?quote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik niet spoor
Het zegt me zo nietsquote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 14
[ afbeelding ]
The Head and the Heart - Rivers and Roads
04:40 min.
In m'n top20 de hoogst genoteerde vrije keuzeplaat
Ik onthoud muziek in series echt nooitquote:Op zondag 7 december 2014 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is gebruikt in Chuck, niet Scrubs
Kedeng kedeng.quote:
Was de allerlaatste scene. Bleef me wel bijquote:Op zondag 7 december 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik onthoud muziek in series echt nooit
quote:
Alleen maar. Gisteren nog mijn fietsbanden moeten oppompen omdat ik al 2 maanden niet gefietst hebquote:
ADHD is een bitchquote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Ik denk lekker een rustige zondagavond, ik ren me kapot
Ik zit bijna dagelijks op de fietsquote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen maar. Gisteren nog mijn fietsbanden moeten oppompen omdat ik al 2 maanden niet gefietst heb
Toch wel met oordopjes in?quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Ik denk lekker een rustige zondagavond, ik ren me kapot
quote:
Nee, iedereen roept me, belt me en heeft me nodigquote:
Vliegtuigstandquote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee, iedereen roept me, belt me en heeft me nodig
Over de speakersquote:
Op een vaste plek of ook bewegend?quote:Op zondag 7 december 2014 20:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit bijna dagelijks op de fiets
Heeyquote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Telefoon uitquote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Daadwerkelijk bewegend.quote:
Dat zeg ik, ADHD is een bitchquote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
Ja, nee, dit was even nodigquote:
quote:
Welnee, men moet leren zonder mij te kunnenquote:
ik kan niet zonder jouquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, men moet leren zonder mij te kunnen
Oehquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 12
[ afbeelding ]
Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West
03:38 min.
Dat weet ik toch aapjequote:
Desnoods spalken we z'n rugquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef glittertje39 het volgende:
als ie blijft leven en het concert niet voor een 4de keer wordt verzet ga ik hier 1 feb naar toe![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef glittertje39 het volgende:
als ie blijft leven en het concert niet voor een 4de keer wordt verzet ga ik hier 1 feb naar toe![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
of dat hij dood gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hoop voor je dat het niet verzet wordt dan
Nice, en anders met ziekenhuis bed en al op dat podiumquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
Nou, vaarwel danquote:Op zondag 7 december 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, men moet leren zonder mij te kunnen
ditquote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nice, en anders met ziekenhuis bed en al op dat podium
Elvis treed ook nog op, weliswaar is het een hologram maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Nee, dat zou ook vrij vervelend zijnquote:
Ik ga helemaal niet varenquote:
Eerder met je paard richting horizon-muziek.quote:
The good, the bad and the ugly, nope meer paardenquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder met je paard richting horizon-muziek.
Het kan ook voor andere doeleinden gebuikt wordenquote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
The good, the bad and the ugly, nope meer paarden
Nee, als Uc en ik hetzelfde denken hebben we gewoon gelijk, altijd dusquote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook voor andere doeleinden gebuikt worden
Nee, daarbij, boten zijn nooit een optie.quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook voor andere doeleinden gebuikt worden
Waarom gaan jullie niet de politiek in ??quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als Uc en ik hetzelfde denken hebben we gewoon gelijk, altijd dus
Hoop dat hij nog op Netflix staatquote:
Zeg, ik zal jou, Uc en jullie gelijk eens op een boot vol paarden zettenquote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, als Uc en ik hetzelfde denken hebben we gewoon gelijk, altijd dus
Soort lijst 0, maar dan anders.quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet de politiek in ??
Ff kijkenquote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog op Netflix staat
We kunnen niet liegen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet de politiek in ??
Mij mag je op een boot zetten, ik denk dat Uc je dood maakt.quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg, ik zal jou, Uc en jullie gelijk eens op een boot vol paarden zetten
Met nog geen 1000 paarden krijg je mij op een bootquote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg, ik zal jou, Uc en jullie gelijk eens op een boot vol paarden zetten
Ja preciesquote:
Daar zit ook weer wat inquote:
Word je zeeziek?quote:Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met nog geen 1000 paarden krijg je mij op een boot
Ze bewijst net het tegendeel, of nou ja dat was zwaar sarcasmequote:Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Daar zit ook weer wat in
Nee zo ver kom ik niet, heb gewoon een schurfthekel aan schepen/boten/sloeps...alles dat op water drijft.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Internet op m'n laptop doet het niet, nu kan ik niet luisteren.
Kun je zwemmen dan?quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zo ver kom ik niet, heb gewoon een schurfthekel aan schepen/boten/sloeps...alles dat op water drijft.
Dit zit de komende 3 dagen wel in mijn hoofd denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 10
[ afbeelding ]
Bert Kaempfert - Afrikaan Beat
02:20 min.
![]()
![]()
Nee, dit was niet m'n nummer 1
Komen nog 9 nummers aan johquote:Op zondag 7 december 2014 20:43 schreef glittertje39 het volgende:
en nu hebben we allemaal de hele avond dat deuntje in ons hoofd
Ik heb een A-diploma.quote:
Dit is in samenhang met jouw lengte zo vreselijk schattigquote:
Kom maar terug, ik wacht wel tot je het niet verwacht.quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is in samenhang met jouw lengte zo vreselijk schattig
En ik ga nu even rennen voor mijn leven
quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 9
[ afbeelding ]
Adele - Rolling In The Deep
03:45 min.
Oh the joy, kan ik morgen heel de dag mijn collega's gek makenquote:Op zondag 7 december 2014 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Op 1 staat uiteraard Carnaval Festival
quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 9
[ afbeelding ]
Adele - Rolling In The Deep
03:45 min.
Wees maar niet bang. Die draai ik vanavond nietquote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh the joy, kan ik morgen heel de dag mijn collega's gek maken
quote:Op zondag 7 december 2014 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Die draai ik vanavond niet
Alleen een C++ diplomaquote:
Kan je wel het thema van zo'n 7 minuten sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |