Past wel bij deze avondquote:
Trusten Fokkerquote:
Dank jequote:Op zondag 7 december 2014 02:55 schreef Uccie het volgende:
Ik luister deze nog af en dan ga ik.
Bedankt Stffler alvast en slaap lekker
Dank jequote:Op zondag 7 december 2014 02:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ja bedankt Stiff! waren leuke plaatjens
Soort van RDS ?quote:
Awesomequote:
Ik ben benieuwd, ik probeerde zo'n zelfde show te doen en die is uiteindelijk iets heel anders gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef FritsFlits het volgende:
Van mijn 20 gekozen nummers een top20 gemaakt. Dus ook de 5 vrije keuzes zitten erin.
De 20 albumhoesjes op de afbeelding zijn ook echt van de 20 platen.
Je kan wat overblijft nog wel in de koelkast zetten voor vanavond bij een biertje ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 16:09 schreef Rafeiro het volgende:
Of ik bestel sushi voor een heel weeshuis, of ik betaal iets van 5 euro per hapje
En ja dan overdrijf ik fors, maar meh!
Is een week later ook nog best lekker hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan wat overblijft nog wel in de koelkast zetten voor vanavond bij een biertje ofzo.
Doe ik ook weleens, alleen dan zonder biertje.
Dan is de vis alleen niet meer zo vers.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is een week later ook nog best lekker hoor
Ruikt alleen een beetje. maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is de vis alleen niet meer zo vers.
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 7 december 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik probeerde zo'n zelfde show te doen en die is uiteindelijk iets heel anders geworden
Ik had >10 luisteraars, liet me afleiden en uiteindelijk gingen we die wereldreis doen.quote:
Tuurlijk, dan krijg je net zon werkelijkheid als bij de MC Donaldsquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm toch wat gevonden dat ongeveer 1-persoons is:
[ afbeelding ]
Ziet er best ontzettend eetbaar uit. Maar die foto heeft natuurlijk veel meer tonijn en zalm dan het bakje dat je krijgt
Ik word echt al 2 weken achtervolgd met foto's van big macs (er staat een billboard vlakbij) dat ik echt ontzettend veel zin in zo'n ding heb gekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan krijg je net zon werkelijkheid als bij de MC Donalds
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had >10 luisteraars, liet me afleiden en uiteindelijk gingen we die wereldreis doen.
Of Houston als we gisteravond als indicatie aan houden.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]haha en volgende week via Florida de ruimte in
Gisteren was een topshowquote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Houston als we gisteravond als indicatie aan houden.
Ik hou zo van hysteriequote:
Ik ben er op zeker bijquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, laatste uitzending op de lokale voor de komende twee maanden zit erop. Op naar vanavond
Wat het ook was, het was super gezelligquote:
Mijn oog ziet jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |