Zeker omdat ik klein benquote:
Nee, ik spreek Glitter dagelijksquote:
Ohquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ik spreek Glitter dagelijks
Ik zie een skelet dansend voor mequote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer: 18
[ afbeelding ]
Camille Saint-Saens - Dance Macabre
06:52 min.
Klassiek
Nice....vrije keuze neem ik aanquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiek
quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiek
Hoop niet dat de anti-anorexiabrigade dit leestquote:
Komen die niet in de Efteling dan?quote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop niet dat de anti-anorexiabrigade dit leest
Ze zijn bang dat ze moeten blijven in het Spookslotquote:
die zitten naast holle bolle gijsquote:
Theekransje, allesquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
die zitten naast holle bolle gijs
hoeven ze niet te etenb
Blijft een geweldig stukquote:
Of Zadok the Priest, alleen weet ik niet meer van wie dat ookal wasquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijft een geweldig stukMaar als er iets van klassieks in de Top2000 hoort vind ik dat Bach er in mag. Erbarme Dich
Zou wel een mooie toevoeging zijnquote:Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blijft een geweldig stukMaar als er iets van klassieks in de Top2000 hoort vind ik dat Bach er in mag. Erbarme Dich
Hij is ooit eerder gedraaid op R49 meen ik. Door jou?quote:Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit toch echt een geweldig stuk hoor.
Ook geen idee, maar tegenwoordig is er Googlequote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Zadok the Priest, alleen weet ik niet meer van wie dat ookal was
ja, maar ik ben altijd een beetje google-luiquote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook geen idee, maar tegenwoordig is er Google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |