Hmm ja dat is het ook niet waard.quote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het averechts. Van stress kom ik aan.
Enige wat helpt om af te vallen is verdriet maar ik ben te egoistisch om mezelf te laten breken.
Gewoon indifferent bitch worden dus, maar makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef Crip het volgende:
Kon ik maar afvallen door stress en andere emoties. Heb ik genoeg gehad in mijn leven maar daardoor ga ik alleen maar meer eten.
En eten omdat je blij bent..
Gewoon bij elke emotie.
Als ik blij ben kook ik zo een 10 gangen maaltijd.quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef Crip het volgende:
Kon ik maar afvallen door stress en andere emoties. Heb ik genoeg gehad in mijn leven maar daardoor ga ik alleen maar meer eten.
En eten omdat je blij bent..
Gewoon bij elke emotie.
Idd, ik kan dat dus echt niettttt.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon indifferent bitch worden dus, maar makkelijker gezegd dan gedaan.
ah booboo toch.quote:Op zondag 7 december 2014 12:45 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik veel eet, eet ik alsnog weinig
Met rouwen val ik blijkbaar 4 kilo af door een week niet te eten. Laatste x dat ik de cijfer 8 heb gezien in mn gewicht was 2012. Toen ik stopte met roken. Lanet olsun.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef Landysh het volgende:
Door stress en zenuwen ga ik meer eten, door verdriet minder. Maar ik kan mij niet herinneren dat iets mij zo heeft geraakt dat ik langer dan een dag mijn eetlust kwijt was.
Verder houd ik gewoon van eten. Looove it.
Middag.quote:
Heb ik ook... En ik verveel me best vaak.quote:Op zondag 7 december 2014 12:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik eet alleen veel wanneer ik me verveel.
80kg?quote:Op zondag 7 december 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met rouwen val ik blijkbaar 4 kilo af door een week niet te eten. Laatste x dat ik de cijfer 8 heb gezien in mn gewicht was 2012. Toen ik stopte met roken. Lanet olsun.
Vrouwen en gewicht echt.. als je denkt dat je de magerste hebt meegemaakt die klaagt dat ze dik is, is er weer een nog skinnyer die het beweert. Onderdeel van het vrouw zijn i guessquote:
Ik begrijp die obsessie met het gewicht ook niet. Als je wilt weten of je dik bent of niet, kun je toch gewoon in de spiegel kijken.quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vrouwen en gewicht echt.. als je denkt dat je de magerste hebt meegemaakt die klaagt dat ze dik is, is er weer een nog skinnyer die het beweert. Onderdeel van het vrouw zijn i guess
Het ook niet iets waar ze zijn serieus in zijn of wat aan willen doen ofzo. Vrouwen worden al sinds klein af aan gebrainwashed dat ze niet tevreden mogen zijn met hun lichaam. Daarom zeggen ze het ook. Niet dat ze echt denkt dat ze dik isquote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef JanPiraat het volgende:
Vrouwen en gewicht echt.. als je denkt dat je de magerste hebt meegemaakt die klaagt dat ze dik is, is er weer een nog skinnyer die het beweert. Onderdeel van het vrouw zijn i guess
quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, echt hè.
Futbol en basketbol, helemaal.
http://www.uwantisell.nl/(...)uff-goudkleurig.htmlquote:Op zondag 7 december 2014 13:27 schreef Crip het volgende:
Meiden weet iemand van jullie waar ik zulke shoes kan vinden met zo'n goude enkelband?
Het liefst zonder hak of met een hele kleine.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Crip het volgende:
Walter die Jesse een knuffel geeft. Feels.
De shoes met de enkelband eraan bedoel ik he. 1 geheel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.uwantisell.nl/(...)uff-goudkleurig.html
Neennn geen spoilers, hhh. Alles wat ik plaats is sws geen spoiletr.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb BB nog niet gezien. Pas op met spoilers
Pff damn je mist wat ff srs.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
ik zeg maar wat heel dat BB nog nooit gezien
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c ripquote:
Jennifer Lawrence heeft niet echt hongerquote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood, en Darth Vader is Luke's vader.
Sorry Stylo.
CAB IS HEREquote:Op zondag 7 december 2014 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c rip
Seedorf gaat hem nemen... en mistquote:Op zondag 7 december 2014 13:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence heeft niet echt honger
Sorry
[..]
CAB IS HERE
quote:Op zondag 7 december 2014 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c rip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gew condoleren, luisteren, er voor die gene zijn en kijken/vragen of je wat voor je vriend of de familie kan betekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:37 schreef Peunage het volgende:
Moeder van een goede vriend is overleden
Geen idee wat te zeggen. Ik kende haar helemaal niet. dayumn.
Gecondoleerd.. ga bij hem langs rest vn zn familie ook sterkte wensen. Aangeven dat je beschikbaar bent als hij ergens hulp mee nodig heeft ofzoquote:Op zondag 7 december 2014 14:37 schreef Peunage het volgende:
Moeder van een goede vriend is overleden
Geen idee wat te zeggen. Ik kende haar helemaal niet. dayumn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef Crip het volgende:
Ik moet deze hebben damn. In het zwart.Beter idd, witte kleed wordt snel vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik erger me echt dood kan ze nergens vinden, zelfs geen namaak op ebay.quote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter idd, witte kleed wordt snel vies.
10 kilo is dan nog wel te doen. Begin gewoon aan een sport. Veel succes!quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef Crip het volgende:
Ik moet deze hebben damn. In het zwart.http://www.polyvore.com/p(...)oe+ankle-strap+flatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Googlen op 'fake polar bear rug in black' helpt ook niet?quote:Op zondag 7 december 2014 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik erger me echt dood kan ze nergens vinden, zelfs geen namaak op ebay.
nergens precies wat ik zoek.quote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.polyvore.com/p(...)oe+ankle-strap+flats
Ijsberen kunnen niet zwart zijn, niet goed uitgewerkte sylvester grap. plsquote:Op zondag 7 december 2014 15:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Googlen op 'fake polar bear rug in black' helpt ook niet?
Black Ice?quote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ijsberen kunnen niet zwart zijn, niet goed uitgewerkte sylvester grap. pls
Daarom in black en niet black polar bear.quote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ijsberen kunnen niet zwart zijn, niet goed uitgewerkte sylvester grap. pls
Wat een bloedmooie vrouw nuquote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Allemaal postordervrouwen op TLC nu
Kusje op de wangquote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Mathemaat het volgende:
Voor de mannen die hier ooit op een date met een Nederlander zijn geweest. Wat doen jullie dan bij de begroeting in de eerste date? Afstand houden, handen schudden, kusjes op de wang?
Geknield en kus op de handquote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Mathemaat het volgende:
Voor de mannen die hier ooit op een date met een Nederlander zijn geweest. Wat doen jullie bij de begroeting in de eerste date? Afstand houden, handen schudden, kusjes op de wang?
Kusje, wang.quote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Mathemaat het volgende:
Voor de mannen die hier ooit op een date met een Nederlander zijn geweest. Wat doen jullie bij de begroeting in de eerste date? Afstand houden, handen schudden, kusjes op de wang?
Ja, zing je dan ook gelijk er een Florijnse opera bij?quote:
Nee moet wel beetje casual blijven --> Marvin Gaye - Sexual Healingquote:Op zondag 7 december 2014 15:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, zing je dan ook gelijk er een Florijnse opera bij?
Ik denk dat een Florentijnse opera beter aan zal slaan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, zing je dan ook gelijk er een Florijnse opera bij?
Ahja, zo spelde je dat. Ik zocht het op en kon het niet vinden.quote:Op zondag 7 december 2014 15:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat een Florentijnse opera beter aan zal slaan.
Hollander daten omdat rekening splitten?quote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Mathemaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |