quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, echt hè.
Futbol en basketbol, helemaal.
http://www.uwantisell.nl/(...)uff-goudkleurig.htmlquote:Op zondag 7 december 2014 13:27 schreef Crip het volgende:
Meiden weet iemand van jullie waar ik zulke shoes kan vinden met zo'n goude enkelband?
Het liefst zonder hak of met een hele kleine.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Crip het volgende:
Walter die Jesse een knuffel geeft. Feels.
De shoes met de enkelband eraan bedoel ik he. 1 geheel.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.uwantisell.nl/(...)uff-goudkleurig.html
Neennn geen spoilers, hhh. Alles wat ik plaats is sws geen spoiletr.quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb BB nog niet gezien. Pas op met spoilers
Pff damn je mist wat ff srs.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Beach het volgende:
ik zeg maar wat heel dat BB nog nooit gezien
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c ripquote:
Jennifer Lawrence heeft niet echt hongerquote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Bruce Willis was al de hele tijd dood, en Darth Vader is Luke's vader.
Sorry Stylo.
CAB IS HEREquote:Op zondag 7 december 2014 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c rip
Seedorf gaat hem nemen... en mistquote:Op zondag 7 december 2014 13:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence heeft niet echt honger
Sorry
[..]
CAB IS HERE
quote:Op zondag 7 december 2014 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaa echt ernstig hoe hij ging fistpumpen en daarna Mike aankwam met die blauwe meth tijdens GTL maar omdat de uv lichten van de zonnebank ook blauw waren had je het aan kunnen zien komen ;c rip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |