Over de broekquote:Op zondag 7 december 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je het over de hele stijl of alleen de broek?
Ja beetje.quote:
Wat.quote:Op zondag 7 december 2014 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lust je dürüm? 😊
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.quote:
ja true true maar je hebt ook lichte thigh gap dat is wel mooi bij sommige meidjes vind ik denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.
Meiden die het van zichzelf hebben uitgesloten ofcourse
chubby babies.quote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
Mijn thighs waren al beste vrienden sinds ik een chubby baby was. Weet niet eens 's hoe het zou moeten voelen met een thighgap.
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.quote:
Want als je geen thigh gaps hebt ben je chubby?quote:
hmm gek dat daar verschil in zit eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?quote:
oneluvvvvquote:Op zondag 7 december 2014 12:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
chubby babies.
Curvy ladies![]()
crip![]()
![]()
![]()
Zou aaien.quote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aanschouw mijn Curvy buik, de kerstman is er niks bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto'sss.quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
Heb niet ontbeten om straks goed te schransen
#chubbyknowshowthisshitworks
altyd tog xoquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou aaien.zie dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
#chubbyknowshowthisshitworkshoe laat begint het? Alles ready steady?
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou aaien.Nou deuce, nog even doorgaan en je mag haar aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen mag mij aanrakenquote:Op zondag 7 december 2014 12:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou deuce, nog even doorgaan en je mag haar aanraken
Heb je ook een open relatie?quote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iedereen mag mij aanraken
#slettebak
Je moet juist een beetje eten. Dan heb je straks nog meer trek. Anders krimpt je maag en zit je gelijk vol.quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
#chubbyknowshowthisshitworks
Ik ga nu haar doen. En foundation want mn face is a messssyyyyy shit.quote:Op zondag 7 december 2014 12:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Foto'sss.
Ik moet mijn haren nog doen.
Heb al n kleine cheesecake op en cakepop bonbonquote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet juist een beetje eten. Dan heb je straks nog meer trek. Anders krimpt je maag en zit je gelijk vol.
Wow ekte fatty mentaliteit hiero.quote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet juist een beetje eten. Dan heb je straks nog meer trek. Anders krimpt je maag en zit je gelijk vol.
Geen relatie ook een optie?quote:
spannendquote:Op zondag 7 december 2014 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu haar doen. En foundation want mn face is a messssyyyyy shit.
Kb om over 1 5 uur
Sowieso moet je make-up doen. Zonder make-up naar een feest gaan is net als met sneakers naar een gala gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu haar doen. En foundation want mn face is a messssyyyyy shit.
Kb om over 1 5 uur
Ikke dürümm.quote:Op zondag 7 december 2014 12:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga uitsmijter maken.
#tatta #kaas
Jij bent de expert, dus als jij het zegt...quote:Op zondag 7 december 2014 12:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou deuce, nog even doorgaan en je mag haar aanraken
Je moet wat pittigs eten. Van pittig eten krijg je eetlust.quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb al n kleine cheesecake op en cakepop bonbon
Kan niet.. heb het afgelopen jaar zooooooo pittig gegeten dat mn maag naar de mallemoer is. Srs. Word soms wakker van de pijn en maagzuur.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet wat pittigs eten. Van pittig eten krijg je eetlust.
lkr, daarom boycot ik pittig eten.quote:Op zondag 7 december 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet.. heb het afgelopen jaar zooooooo pittig gegeten dat mn maag naar de mallemoer is. Srs. Word soms wakker van de pijn en maagzuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |