SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2014 22:47:48 ]graag op anoniem
Dan heb ik slecht nieuws voor Zlata1234.quote:
Vanavond was niet knotsgek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een mooie voetbaldag weer.
ik kijk uit naar de 16:45-pot met MARSMAN
Marsman in Oranje, oh oh oh oh ohquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een mooie voetbaldag weer.
ik kijk uit naar de 16:45-pot met MARSMAN
Wil je de Op van dit topic terugzetten?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marsman in Oranje, oh oh oh oh oh
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je de Op van dit topic terugzetten?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen wel wedstrijden die wat dichter bij elkaar zitten
Hoop hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen wel wedstrijden die wat dichter bij elkaar zitten
Jouw bijdrages worden nooit gemist, blupje. Overschat jezelf niet zoals Memphis dat wel eens doet.quote:Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef blup het volgende:
Jammer dat ik gister niet aanwezig kon zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ADO is vanzelfsprekend een garantie voor voetbalaids.quote:Op zondag 7 december 2014 11:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mijn bed moet uitkomen voor PEC-ADO.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:15:1129 - PEC Zwolle have not won an Eredivisie match played in December since 1980 (D12, L17). Distracted. reageer retweet
Ik zie hier een madboy reageren.quote:
Zolang ze niet meer dan 3 rondjes doen vind ik het best een prima sportquote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog liever dartsen of sjoelen dan schaatsen
Als ik sporadisch langs het schaatsen zap, krijg ik last van mijn autisme. Dan mis ik Frank Snoeks en hoor ik een vervelende nieuweling.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hier een madboy reageren.
Niets mis met de sprint.
Alleen op de OSquote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze niet meer dan 3 rondjes doen vind ik het best een prima sport
Kramer is een makkelijk scorende spelerquote:Op zondag 7 december 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO is volgens Toine een makkelijk scorende ploeg.
19 goals waarvan 10 door Kramer.
Ja, wat een gekke voorspelling. Het is niet zo dat ADO nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen en pas drie punten pakte en daarmee zelfs onder Dordrecht staat.quote:
Zo goed is PEC ook weer niet.quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, wat een gekke voorspelling. Het is niet zo dat ADO nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen en pas drie punten pakte.
Oh, wacht...
PEC pakte 16 punten thuis en staat daarmee derde, in verlies punten gelijk met Ajax en boven Feyenoord. Niet goed.quote:
Ik heb het over de score van 4-1, winnen zullen ze wel ja. Al kom jij nu vast met cijfers dat ze vandaag wel degelijk met 4-1 gaan winnen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PEC pakte 16 punten thuis en staat daarmee derde, boven Feyenoord. Niet goed.
PEC won dit seizoen al zijn thuiswedstrijden met 4-1.quote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de score van 4-1, winnen zullen ze wel ja. Al kom jij nu vast met cijfers dat ze vandaag wel degelijk met 4-1 gaan winnen.
Ja, leuk. Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PEC won dit seizoen al zijn thuiswedstrijden met 4-1.
http://eredivisiestatistieken.nl/Index.phpquote:
Nog steeds mad van vorige week?quote:Op zondag 7 december 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages worden nooit gemist, blupje. Overschat jezelf niet zoals Memphis dat wel eens doet.
Ik heb er ook geen vertrouwen in straksquote:Op zondag 7 december 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisiestatistieken.nl/Index.php
FC Twente heeft de afgelopen 10 wedstrijden steeds gescoord.
Alleen is hun grootaandeelhouder qua doelpunten geblesseerd.
2-1/1-2/2-2 is de meest logische uitslag.quote:Op zondag 7 december 2014 12:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen vertrouwen in straks
Of 1-1quote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-1/1-2/2-2 is de meest logische uitslag.
PSV lijkt me nietquote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PSV en FC Utrecht.
Utrechtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de winterstop ziet u Tomas Necid niet meer terug bij PEC.
Dat lijkt me logisch. Die jongen presteert goed en zijn contract loopt (volgens mij) einde seizoen af. CSKA Moskou zal hem natuurlijk voor een schappelijk prijsje willen verkopen en dat kan alleen nog in de winter.quote:
Utrecht.quote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO heeft pas één keer de 0 gehouden.
Weet u nog tegen wie?
Dordrecht?quote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO heeft pas één keer de 0 gehouden.
Weet u nog tegen wie?
Ik zeg maar wat hoorquote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh, mijn statistieken liegen blijkbaar.
Ik heb het niet opgezocht. Ik zeg net tien tellen geleden dat ik uit Utrecht kom, ik volg die club Frits. En ik heb een gruwelijke hekel aan Boymans.quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet het niet opzoeken, dan is het niet leuk
Hoezo? Prima spits voor Utrechtquote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgezocht. Ik zeg net tien tellen geleden dat ik uit Utrecht kom, ik volg die club Frits. En ik heb een gruwelijke hekel aan Boymans.
Den Haag kan er gewoon geen klote van.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag is het al weer kwijt hoor, we noteren minuut 10
Ik kan het niet anders dan met je eens zijnquote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Haag kan er gewoon geen klote van.
Dat zal best, maar hij waant zich na drie doelpuntjes tegen RKC al in het vliegtuig, naast Modric, op weg voor de uitwedstrijd tegen Barcelona.quote:
Gelukkig pakken ze zo nu en dan een puntje tegen Ajaxquote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze missen een type Ten Rouwelaar; een type Falkenburg.quote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En toch gaat Ajax weer kampioen worden.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig pakken ze zo nu en dan een puntje tegen Ajax
Uh, oke.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toch gaat Ajax weer kampioen worden.
Als dat vandaag niet luktquote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle won geen enkel duel in december sinds 1980
Ze missen jongens met voetbalplezier.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze missen een type Ten Rouwelaar; een type Falkenburg.
Ado heeft gewoon een elftal voor plek 11. Ligt gewoon aan de instelling van de spelers, geen vechtlust niks! En er is onenigheid over de premies waardoor ze weigeren te voetballenquote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze missen jongens met voetbalplezier.
Alberg is de enige voetballer waar je voor naar het stadion wil komen. Kramer is Kramer, die is een mongool, houtenklaas die wel doelpuntjes kan maken. De rest kan het niveau een beetje bijhouden met #HARDWERKEN.
Hard werken en voetbalplezier komt toch wel aardig overeenquote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze missen jongens met voetbalplezier.
Alberg is de enige voetballer waar je voor naar het stadion wil komen. Kramer is Kramer, die is een mongool, houtenklaas die wel doelpuntjes kan maken. De rest kan het niveau een beetje bijhouden met #HARDWERKEN.
Dat geld ligt toch al ergens?quote:Op zondag 7 december 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is dit de schuld van de Chinezen. Anders had Henk nog topspelers uit Scandinavië kunnen scouten.
Niet altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hard werken en voetbalplezier komt toch wel aardig overeen
quote:Op zondag 7 december 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over goed versierde penalty's gesproken.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)KWnBl8cN35qA8Utt_7yh
quote:Op zondag 7 december 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kom ik ook aan 80 doelpunten in 12 wedstrijden.quote:Op zondag 7 december 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht welquote:Op zondag 7 december 2014 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer geel natuurlijk.... ja hoorrr
Vraag het aan wat lokale Chinezen, die weten!quote:Op zondag 7 december 2014 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is de beste site voor weddenschappen eigenlijk? Met de beste odds en zo.
livebetting?quote:Op zondag 7 december 2014 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is de beste site voor weddenschappen eigenlijk? Met de beste odds en zo.
Ik denk niet dat je darten gaat terugvinden op sportsbetsites.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je er ook op darten wedden?
ik gebruik unibet. Redelijke odds, gewoon betrouwbaar en ook darten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je er ook op darten wedden?
Trappen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 12:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je darten gaat terugvinden op sportsbetsites.
De aardbij?quote:
Moest gniffelenquote:Op zondag 7 december 2014 12:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je darten gaat terugvinden op sportsbetsites.
Om 1 uur al?quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb een chocoladeletter (puur) op
Jaap van Duijn terughalen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Duinen eruit aub en in de winterstop weg laten gaan!
Maar dat is toch een echte Hagenees ?quote:Op zondag 7 december 2014 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Duinen eruit aub en in de winterstop weg laten gaan!
quote:Op zondag 7 december 2014 12:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar dat is toch een echte Hagenees ?
Die kans is best groot.quote:Op zondag 7 december 2014 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
hij is misschien zelfs een beetje...
mad
quote:Op zondag 7 december 2014 13:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://gfycat.com/DarlingPositiveDeviltasmanian
Blijft wel een mongooltje af en toe. Pakt ook wel veel geel dacht ik.quote:Op zondag 7 december 2014 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
Rienstra, die zou het nooit gaan redden bij PEC, zei hafcfan ooit zelfverzekerd. Inmiddels zijn er mensen (weliswaar idioten), die hem Oranje inpraten en hem beter vinden van Leroy Fer.
ze hebben al gescoord hoorquote:
Het wordt nog wel 1-2 voor de rust.quote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon ff 1-1 erin tikken vlak voor de rust.
Dat is wel heel erg optimistischquote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het wordt nog wel 1-2 voor de rust.
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor SC Heerenveen.
Ik denk het nietquote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het wordt nog wel 1-2 voor de rust.
quote:Op zondag 7 december 2014 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
Van de winnaar van dat duel neem ik een UI.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op Groningen - Heerenveen, wat een topwedstrijd gaat dat worden.
sc Heerenveen heeft al 7 wedstrijden op rij niet gewonnen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
Succes daarmee! Misschien wat Alba in je UI verwerken.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van de winnaar van dat duel neem ik een UI.
Ik heb nooit beweerd supporter van Cambuur te zijn. Dit verzin je ter plekke.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers zijn supporterschap van Cambuur is een act zoals Stijn dat zou zeggen.
Nee, ik ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk nu ook Cambuur. Hup SCC. Dit is de club waar je 't allemaal voor doet.
Zoals ik al heb gezegd...quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Mario in deze commercial ook ''maar nogmaals'' zeggen?
Wij betalen er aan mee.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een super slechte reclames heeft fox eigenlijk...
Nogmaals, buiten het feit dat, stinkend hun best doen..quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Mario in deze commercial ook ''maar nogmaals'' zeggen?
Utrecht gaat verliezen vandaag.quote:Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond krijgen we weer eens voetballes van Co.
Gezien de wedstrijd van FC Utrecht vandaag is het vrij logisch dat hij zich nu wel durft te vertonen.
HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN
Fc Boymans. Heracles heeft wel kans. En anders gaan we volgende week ADO wel voorbij. Die winnen toch niks meerquote:Op zondag 7 december 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond krijgen we weer eens voetballes van Co.
Gezien de wedstrijd van FC Utrecht vandaag is het vrij logisch dat hij zich nu wel durft te vertonen.
HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN HAFCFAN
quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan supporterschap?
Grote woorden voor een Heracles-fan.quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fc Boymans. Heracles heeft wel kans. En anders gaan we volgende week ADO wel voorbij. Die winnen toch niks meer
Je weet me nog niet echt te overtuigen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was je aan het FOK!ken vanaf de tribune.
Je hebt ook dingen gezegd als: "Wij zijn Cambuur, wij zijn de beste" en dat je vaker bij Cambuur bent dat bij PSV.quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet me nog niet echt te overtuigen.
Het is gedaan met cambuur hoor nu. Zullen zich wel handhaven maar gaan nu wel echt zakken op de ranglijst. Evenals Excelsior.. was even leuk maar nu is het mooi geweestquote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel opvallend dat Cavaliers het niet durft toe te geven nu Cambuur een paar slechte resultaten heeft geboekt.
Ja, dat is zo, maar dat maakt me geen supporter. Erg jammer deze satirische act.quote:Op zondag 7 december 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ook dingen gezegd als: "Wij zijn Cambuur, wij zijn de beste" en dat je vaker bij Cambuur bent dat bij PSV.
Ik kwam ook bij Cambuur toen ze onderaan de Jupiter League stonden. Gaarne geen onwaarheden over mij te verspreiden.quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel opvallend dat Cavaliers het niet durft toe te geven nu Cambuur een paar slechte resultaten heeft geboekt.
Gewaagde voorspelling hoor. Vitesse zal ook wel gaan stijgen in jouw ogen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gedaan met cambuur hoor nu. Zullen zich wel handhaven maar gaan nu wel echt zakken op de ranglijst. Evenals Excelsior.. was even leuk maar nu is het mooi geweest
Cambuur gaat voor de nacompetitie.quote:Op zondag 7 december 2014 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gedaan met cambuur hoor nu. Zullen zich wel handhaven maar gaan nu wel echt zakken op de ranglijst. Evenals Excelsior.. was even leuk maar nu is het mooi geweest
Je bent zelf een satirische act (en een supporter).quote:Op zondag 7 december 2014 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar dat maakt me geen supporter. Erg jammer deze satirische act.
Waarom ga je naar wedstrijden van Cambuur onderin de Jupiler League als je geen supporter bent?quote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kwam ook bij Cambuur toen ze onderaan de Jupiter League stonden. Gaarne geen onwaarheden over mij te verspreiden.
Durfde je toen wel toe te geven Cambuur supporter te zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kwam ook bij Cambuur toen ze onderaan de Jupiter League stonden. Gaarne geen onwaarheden over mij te verspreiden.
Voor de lol. Niks leukers dan een dagje Oss uit hoor, ik kan het aanraden. Hoewel jij waarschijnlijk weer PEC-supporter af bent zodra ze degraderen. Shots fired.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ga je naar wedstrijden van Cambuur onderin de Jupiler League als je geen supporter bent?
Ik ben maar van vier dingen supporter. PSV, Cleveland Cavaliers, Miguel en mezelf.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Durfde je toen wel toe te geven Cambuur supporter te zijn?
Vitesse eindigt 7e ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling hoor. Vitesse zal ook wel gaan stijgen in jouw ogen?
Ik kom al sinds ik klein ben bij FC Zwolle, inclusief na de degradatie in 2004. Dus ik acht de kans klein dat ik dan nu ineens zou switchen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor de lol. Niks leukers dan een dagje Oss uit hoor, ik kan het aanraden. Hoewel jij waarschijnlijk weer PEC-supporter af bent zodra ze degraderen. Shots fired.
Van 1 van die genoemde dingen ben ik ook fan. Misschien 1,25.quote:Op zondag 7 december 2014 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben maar van vier dingen supporter. PSV, Cleveland Cavaliers, Miguel en mezelf.
Wat fijn dat ik ten minste één fan heb.quote:Op zondag 7 december 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van 1 van die genoemde dingen ben ik ook fan. Misschien 1,25.
Ik had het over mezelf, maar ook Miguel. Ondanks het WK sta ik achter die jongen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik ten minste één fan heb.
Bewijs het maar eens.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes is supporter van Milan van Dongen.
Bomvol Gelredome voor de wedstrijd tegen FC Twente.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelredome zal wel stijf uitverkocht zijn
Spuit jij ook altijd recht omhoog?quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb iets in mijn oog, maar niet door jullie.
Ik ook.quote:Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb iets in mijn oog, maar niet door jullie.
Tourwinnaar. López, Flórez, Brayan Hernandez, Narvaez, Contreras, Daniel Martinez, Gaviria. Wij gaan alles winnen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, maar ook Miguel. Ondanks het WK sta ik achter die jongen.
Kim Jong Un de 88e?quote:Op zondag 7 december 2014 13:34 schreef Mansjester het volgende:
Jongens de bondscoach van Noord-Korea is geschorst
Kut, dan ben ik dus 11 jaar m'n blindedarm kwijt nuquote:Op zondag 7 december 2014 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
Gefeliciteerd jongens!
http://nos.nl/artikel/200(...)lfde-verjaardag.html
Eens.quote:Op zondag 7 december 2014 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik zijn tegen de monarchie. Koningshuis.
Mis je hem?quote:Op zondag 7 december 2014 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik dus 11 jaar m'n blindedarm kwijt nu
Dat kind werd geboren toen ik uit de OK terugkwam
Met, zag je ook niet veel?quote:Op zondag 7 december 2014 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik dus 11 jaar m'n blindedarm kwijt nu
Dat kind werd geboren toen ik uit de OK terugkwam
Ik snap hier niets vanquote:Op zondag 7 december 2014 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met, zag je ook niet veel?
Doordat Ado ging voetballen in de tweede helft en ajax het vergat af te maken in de eerste helftquote:Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds ontdekken hoe Ajax punten verspeelde tegen dit ADO.
Kramer.quote:Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds ontdekken hoe Ajax punten verspeelde tegen dit ADO.
Als jij het voetbal durft te noemen, mag dat.quote:Op zondag 7 december 2014 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordat Ado ging voetballen in de tweede helft
quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Al die mensen die net in beeld waren, waren drie jaar geleden voor Ajax.
Allebei een mooie sticker voor de originaliteit.quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
Ah de 16 jarige PEC fans die vorig jaar nog voor Ajax en Twente waren.
quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
Ah de 16 jarige PEC fans die vorig jaar nog voor Ajax en Twente waren.
We mogen toch gewoon feiten benoemen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Allebei een mooie sticker voor de originaliteit.
Wat is er mis mee als je een paar jaar terug nog voor een andere club was?quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon feiten benoemen?
Dat een gepromoveerde club toestroom krijgt en dat die mensen niet eerst fan waren van de plaatselijke hockeyvereniging? Lijkt me nogal overduidelijk. Plus dat Zwolle het seizoen voor de promotie ook prima toeschouwersaantallen had, hoewel inderdaad niet zo hoog als tegenwoordig.quote:Op zondag 7 december 2014 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon feiten benoemen?
Zat voor de seizoenen met Langeler geen hond.quote:Op zondag 7 december 2014 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een gepromoveerde club toestroom krijgt en dat die mensen niet eerst fan waren van de plaatselijke hockeyvereniging? Lijkt me nogal overduidelijk. Plus dat Zwolle het seizoen voor de promotie ook prima toeschouwersaantallen had, hoewel inderdaad niet zo hoog als tegenwoordig.
Grapjas.quote:
Je bent een genie. Toen stond er een stadion met amper 6500 plaatsen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zat voor de seizoenen met Langeler geen hond.
quote:Op zondag 7 december 2014 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je een paar jaar terug nog voor een andere club was?
Een stekelvarkenquote:
Ze zijn er bij PEC erg druk mee bezig maar als ze dan tegen de Eagles spelen worden ze op de tribune compleet verkracht.quote:Op zondag 7 december 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het uitfluiten van ex-GAE spelers intens treurig.
Grappig omdat het waar is.quote:Op zondag 7 december 2014 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik supporter ook alleen maar Heracles, omdat ze net de eredivisie binnen kwamen. Daarvoor was ik voor Zwollequote:Op zondag 7 december 2014 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent een genie. Ik heb het niet over het aantal mensen, maar de bezettingsgraad. Meer stoelen dan mensen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent een genie. Toen stond er een stadion met amper 6500 plaatsen.
Nee in de stad zelf is het net zo erg.quote:Op zondag 7 december 2014 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig omdat het waar is.
Sowieso zit het Zwolle topic hier vol met dat soort gasten, wellicht dat dat een vertekend beeld oplevert.
quote:
Kan toch best als 16 jarige. Ik was ook pas 14 toen ik me bedacht voor welke club ik was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |