SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2014 22:47:48 ]graag op anoniem
Dan heb ik slecht nieuws voor Zlata1234.quote:
Vanavond was niet knotsgek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een mooie voetbaldag weer.
ik kijk uit naar de 16:45-pot met MARSMAN
Marsman in Oranje, oh oh oh oh ohquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een mooie voetbaldag weer.
ik kijk uit naar de 16:45-pot met MARSMAN
Wil je de Op van dit topic terugzetten?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marsman in Oranje, oh oh oh oh oh
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je de Op van dit topic terugzetten?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen wel wedstrijden die wat dichter bij elkaar zitten
Hoop hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen wel wedstrijden die wat dichter bij elkaar zitten
Jouw bijdrages worden nooit gemist, blupje. Overschat jezelf niet zoals Memphis dat wel eens doet.quote:Op zondag 7 december 2014 11:40 schreef blup het volgende:
Jammer dat ik gister niet aanwezig kon zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ADO is vanzelfsprekend een garantie voor voetbalaids.quote:Op zondag 7 december 2014 11:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mijn bed moet uitkomen voor PEC-ADO.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:15:1129 - PEC Zwolle have not won an Eredivisie match played in December since 1980 (D12, L17). Distracted. reageer retweet
Ik zie hier een madboy reageren.quote:
Zolang ze niet meer dan 3 rondjes doen vind ik het best een prima sportquote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog liever dartsen of sjoelen dan schaatsen
Als ik sporadisch langs het schaatsen zap, krijg ik last van mijn autisme. Dan mis ik Frank Snoeks en hoor ik een vervelende nieuweling.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hier een madboy reageren.
Niets mis met de sprint.
Alleen op de OSquote:Op zondag 7 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze niet meer dan 3 rondjes doen vind ik het best een prima sport
Kramer is een makkelijk scorende spelerquote:Op zondag 7 december 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO is volgens Toine een makkelijk scorende ploeg.
19 goals waarvan 10 door Kramer.
Ja, wat een gekke voorspelling. Het is niet zo dat ADO nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen en pas drie punten pakte en daarmee zelfs onder Dordrecht staat.quote:
Zo goed is PEC ook weer niet.quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, wat een gekke voorspelling. Het is niet zo dat ADO nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen en pas drie punten pakte.
Oh, wacht...
PEC pakte 16 punten thuis en staat daarmee derde, in verlies punten gelijk met Ajax en boven Feyenoord. Niet goed.quote:
Ik heb het over de score van 4-1, winnen zullen ze wel ja. Al kom jij nu vast met cijfers dat ze vandaag wel degelijk met 4-1 gaan winnen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PEC pakte 16 punten thuis en staat daarmee derde, boven Feyenoord. Niet goed.
PEC won dit seizoen al zijn thuiswedstrijden met 4-1.quote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de score van 4-1, winnen zullen ze wel ja. Al kom jij nu vast met cijfers dat ze vandaag wel degelijk met 4-1 gaan winnen.
Ja, leuk. Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PEC won dit seizoen al zijn thuiswedstrijden met 4-1.
http://eredivisiestatistieken.nl/Index.phpquote:
Nog steeds mad van vorige week?quote:Op zondag 7 december 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw bijdrages worden nooit gemist, blupje. Overschat jezelf niet zoals Memphis dat wel eens doet.
Ik heb er ook geen vertrouwen in straksquote:Op zondag 7 december 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisiestatistieken.nl/Index.php
FC Twente heeft de afgelopen 10 wedstrijden steeds gescoord.
Alleen is hun grootaandeelhouder qua doelpunten geblesseerd.
2-1/1-2/2-2 is de meest logische uitslag.quote:Op zondag 7 december 2014 12:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen vertrouwen in straks
Of 1-1quote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-1/1-2/2-2 is de meest logische uitslag.
PSV lijkt me nietquote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PSV en FC Utrecht.
Utrechtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de winterstop ziet u Tomas Necid niet meer terug bij PEC.
Dat lijkt me logisch. Die jongen presteert goed en zijn contract loopt (volgens mij) einde seizoen af. CSKA Moskou zal hem natuurlijk voor een schappelijk prijsje willen verkopen en dat kan alleen nog in de winter.quote:
Utrecht.quote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO heeft pas één keer de 0 gehouden.
Weet u nog tegen wie?
Dordrecht?quote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO heeft pas één keer de 0 gehouden.
Weet u nog tegen wie?
Ik zeg maar wat hoorquote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh, mijn statistieken liegen blijkbaar.
Ik heb het niet opgezocht. Ik zeg net tien tellen geleden dat ik uit Utrecht kom, ik volg die club Frits. En ik heb een gruwelijke hekel aan Boymans.quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet het niet opzoeken, dan is het niet leuk
Hoezo? Prima spits voor Utrechtquote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgezocht. Ik zeg net tien tellen geleden dat ik uit Utrecht kom, ik volg die club Frits. En ik heb een gruwelijke hekel aan Boymans.
Den Haag kan er gewoon geen klote van.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag is het al weer kwijt hoor, we noteren minuut 10
Ik kan het niet anders dan met je eens zijnquote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Haag kan er gewoon geen klote van.
Dat zal best, maar hij waant zich na drie doelpuntjes tegen RKC al in het vliegtuig, naast Modric, op weg voor de uitwedstrijd tegen Barcelona.quote:
Gelukkig pakken ze zo nu en dan een puntje tegen Ajaxquote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze missen een type Ten Rouwelaar; een type Falkenburg.quote:Op zondag 7 december 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En toch gaat Ajax weer kampioen worden.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig pakken ze zo nu en dan een puntje tegen Ajax
Uh, oke.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toch gaat Ajax weer kampioen worden.
Als dat vandaag niet luktquote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle won geen enkel duel in december sinds 1980
Ze missen jongens met voetbalplezier.quote:Op zondag 7 december 2014 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze missen een type Ten Rouwelaar; een type Falkenburg.
Ado heeft gewoon een elftal voor plek 11. Ligt gewoon aan de instelling van de spelers, geen vechtlust niks! En er is onenigheid over de premies waardoor ze weigeren te voetballenquote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze missen jongens met voetbalplezier.
Alberg is de enige voetballer waar je voor naar het stadion wil komen. Kramer is Kramer, die is een mongool, houtenklaas die wel doelpuntjes kan maken. De rest kan het niveau een beetje bijhouden met #HARDWERKEN.
Hard werken en voetbalplezier komt toch wel aardig overeenquote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze missen jongens met voetbalplezier.
Alberg is de enige voetballer waar je voor naar het stadion wil komen. Kramer is Kramer, die is een mongool, houtenklaas die wel doelpuntjes kan maken. De rest kan het niveau een beetje bijhouden met #HARDWERKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |