Niet als er geen # staat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef PussySlayer het volgende:
oh, had niet door dat je dan zelf #2 moest toevoegen etc, dacht dat door die knop alles automatisch ging
modje?
Eerste keer een vervolgtopic is het nooit een reeks geloof ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef PussySlayer het volgende:
oh, had niet door dat je dan zelf #2 moest toevoegen etc, dacht dat door die knop alles automatisch ging
modje?
Tussen ons zal het niets worden gok ik zoquote:
Daar hoef ik niet eens voor de gokken. Het is een zekerheid.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef mergbot het volgende:
[..]
Tussen ons zal het niets worden gok ik zo
Van een Utopia kijker hoef ik namelijk geen nageslachtquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens voor de gokken. Het is een zekerheid.
Stem nou gewoon PvdD, dat is veel beter.quote:
Je vangt bot, niet proberen er nog het merg uit te zuigen. Verspilde moeite.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef mergbot het volgende:
[..]
Van een Utopia kijker hoef ik namelijk geen nageslacht
Het gaat niet om stemgedrag, maar op de PVV specifiek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
Stemgedrag is voor mij geen afknapper. Mijn vent stemt ook wat anders dan ik en dat levert geen problemen op. Wel mooie discussies.
ik zou wel thuis wat uit te leggen hebben als ik zou gaan daten, maar dat terzijde.![]()
Ook een nuttige partij ja. Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stem nou gewoon PvdD, dat is veel beter.
Goed zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ook een nuttige partij ja. Ik zal het in overweging nemen
Voor de economisch linkse standpunten - die ze toch zo gauw het nodig is laten vallen - zijn genoeg alternatieven en voor de EU-kritische standpunten kun je ook terecht bij andere partijen. Blijft er weinig anders over dan de fascistoïde standpunten mbt "allochtonen" bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef Kemestry het volgende:
Als iemand op een bepaalde partij stemt, hoeft dat niet te betekenen dat iemand het met alle punten van die partij eens is.
Of een SGP stemmer. Al is de kans heel klein dat ik ooit met een dergelijke dame zou daten, aangezien ik bijna nooit in die kringen kom.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Ludd het volgende:
Ja, maar dat zou een VVD stemmer ook zijn.
idem hierquote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Seven. het volgende:
Mijn beeld van de gemiddelde PVV stemmer: dom, intolerant, pessimist, kleingeestig. Die eigenschappen zijn voor mij afknappers.
Als iemand mij weet uit te leggen waarom het een goed idee is om PVV te stemmen zonder daarbij allochtonen/buitenlanders in zijn/haar argumentatie te gebruiken, dan is het misschien de moeite om niet gelijk gillend weg te rennen.
Beste post uit het vorige topic, verdient hier ook een plekje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:18 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Interessant topic, heel leerzaam ook. Het maakt duidelijk dat het 'probleem' met PVV stemmen niet zit bij de ideeën die daarmee samengaan, maar met het taboe rond de PVV. Het jezelf associëren met iets dat taboe is, is niet goed voor je sociale positie/status, dus daarom kan je maar beter afstand houden. Dit speelt zo te zien des te sterker naarmate de reactie van de sociale omgeving als afkeurender wordt ingeschat (bij mensen waarvan de familie/vrienden al PVV stemt wordt het probleem niet zo gezien, bij D66 stemmers is er een bijna panische reactie, herkenbaar aan veelvuldig gebruik van woorden als tokkie, dom, niet in staat een zinnige redenering op te bouwen, enz., allemaal dingen waar men zelf uiteraard het tegendeel van is). Het grappige is dan weer dat er wel allerlei (vergezochte) argumenten gezocht en gevonden worden voor hoe en waarom, maar dat deze hoofdreden over het hoofd gezien wordt.
"Wij van WC eend..."quote:Op zondag 7 december 2014 12:32 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Beste post uit het vorige topic, verdient hier ook een plekje.
Jepquote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Seven. het volgende:
Mijn beeld van de gemiddelde PVV stemmer: dom, intolerant, pessimist, kleingeestig. Die eigenschappen zijn voor mij afknappers.
Als iemand mij weet uit te leggen waarom het een goed idee is om PVV te stemmen zonder daarbij allochtonen/buitenlanders in zijn/haar argumentatie te gebruiken, dan is het misschien de moeite om niet gelijk gillend weg te rennen.
quote:
Merk ik inderdaad in een groot aantal posts hierboven.quote:Op zondag 7 december 2014 12:58 schreef Harmankardon het volgende:
Een deel van de D66'ers ook, die vinden zichzelf zo verheven boven de rest. Hullie snapt het niet, maar ik wel. Opbokken.
de ironiequote:Op zondag 7 december 2014 12:54 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die anderen in hokjes plaatsen om hun politieke voorkeur.
Maak maar lekker deel uit van die angstige kudde stemvee die gemakkelijk te manipuleren is met propaganda.
Ik vond het gewoon grappig dat je je eigen quote aanmerkte als zijnde de beste.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Is het soms niet waar, of zijn je argumenten op?
Alle 300 posts overziend was dit domweg de beste. De enige die wat dieper inging op het waarom, ipv alleen het delen van een mening, wat voornamelijk de inhoud was van de andere posts.quote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig dat je je eigen quote aanmerkte als zijnde de beste.
Ja, daarom wordt er ook nog steeds over gepraatquote:Op zondag 7 december 2014 12:32 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Beste post uit het vorige topic, verdient hier ook een plekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |