Niet als er geen # staat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef PussySlayer het volgende:
oh, had niet door dat je dan zelf #2 moest toevoegen etc, dacht dat door die knop alles automatisch ging
modje?
Eerste keer een vervolgtopic is het nooit een reeks geloof ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef PussySlayer het volgende:
oh, had niet door dat je dan zelf #2 moest toevoegen etc, dacht dat door die knop alles automatisch ging
modje?
Tussen ons zal het niets worden gok ik zoquote:
Daar hoef ik niet eens voor de gokken. Het is een zekerheid.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:55 schreef mergbot het volgende:
[..]
Tussen ons zal het niets worden gok ik zo
Van een Utopia kijker hoef ik namelijk geen nageslachtquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens voor de gokken. Het is een zekerheid.
Stem nou gewoon PvdD, dat is veel beter.quote:
Je vangt bot, niet proberen er nog het merg uit te zuigen. Verspilde moeite.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef mergbot het volgende:
[..]
Van een Utopia kijker hoef ik namelijk geen nageslacht
Het gaat niet om stemgedrag, maar op de PVV specifiek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
Stemgedrag is voor mij geen afknapper. Mijn vent stemt ook wat anders dan ik en dat levert geen problemen op. Wel mooie discussies.
ik zou wel thuis wat uit te leggen hebben als ik zou gaan daten, maar dat terzijde.![]()
Ook een nuttige partij ja. Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stem nou gewoon PvdD, dat is veel beter.
Goed zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ook een nuttige partij ja. Ik zal het in overweging nemen
Voor de economisch linkse standpunten - die ze toch zo gauw het nodig is laten vallen - zijn genoeg alternatieven en voor de EU-kritische standpunten kun je ook terecht bij andere partijen. Blijft er weinig anders over dan de fascistoïde standpunten mbt "allochtonen" bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef Kemestry het volgende:
Als iemand op een bepaalde partij stemt, hoeft dat niet te betekenen dat iemand het met alle punten van die partij eens is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |