Ik zou fappen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
Word ik anoniem gebeld door iemand:
"Heee geile tijger *kreun kreun*"
Bij de sofra.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan ik niet op. Zal ik morgen broodje kebab halen?
Raad je nu bijna mijn achternaam?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooij
Mijn aalbessen stellen teleur
Anaalbes?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raad je nu bijna mijn achternaam?
Ik weet 'mquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raad je nu bijna mijn achternaam?
quote:
Truequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet 'm
Al langer dan vanmiddag zelfs
Kan je gewoon lopend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jahaha. Die is ook het dichtste in de buurt.
Heb mijn fiets hier in Zwolle al bijna 2 jaar niet meer aangeraaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je gewoon lopend.
Of rennend, want koud.
Voyeur die Art.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb mijn fiets hier in Zwolle al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt![]()
Maar elke keer als jij romantisch dineert bij Sofra, sta ik stiekem naar binnen te gluren :$
Waarom begluur je straw en mij tijdens onze dates?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar elke keer als jij romantisch dineert bij Sofra, sta ik stiekem naar binnen te gluren :$
Masturberend in de knoflookflesquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
nouquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Hoe klinkt een zwarte piet in een schoorsteen als je de open haard aansteekt?
"Ik hoor hem wel maar ik zie hem niet."?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Wat doet die slaaf überhaupt in de schoorsteen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef yats het volgende:
Oh, dat is wekelijks dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je tv stelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doet die slaaf überhaupt in de schoorsteen?
Als er dan chocolade naar beneden druipt dan weet je genoeg. Smelt Piet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef yats het volgende:
Just asking...Ik steek de open haard hier net aan.
Overuren maken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doet die slaaf überhaupt in de schoorsteen?
Klopt. Krijg er van die tintelende gevoelens van...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dat is wekelijks dus.Charmant rijstkorreltjes wegpeuzelen.
Oeps.quote:
Komt door de kou.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Krijg er van die tintelende gevoelens van...
quote:
This is why I have trust issuesquote:
Bazoer schijnt wel een baasje te zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Kaneel: Andersen eruit, Bazoer erin
Het is hier binnen zelfs koudquote:
Dat heb ik ook, al staat de verwarming aan.quote:
Ik zit voor de open haard met de verwarming aanquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al staat de verwarming aan.
Buitenseks met dit weer? Dat is wachten op een blaasontsteking.quote:
Ik heb het niet koud. Asbesthuid denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al staat de verwarming aan.
Nice!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit voor de open haard met de verwarming aan
Hoeveel % is het ook alweer dat mannen niet de biologische vader van hun kind blijken te zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
This is why I have trust issues
Dat is een fabel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Buitenseks met dit weer? Dat is wachten op een blaasontsteking.
Mwah...quote:
Aapmensquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit in een t-shirtje op de bank. Pussies.
Je moet toch iets om warm te worden in zo'n land?quote:
Zullen we morgen door het bos wandelen?quote:
Hehehe, deze opmerking is grappiger dan die zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Buitenseks met dit weer? Dat is wachten op een blaasontsteking.
True.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet toch iets om warm te worden in zo'n land?
Pfoe, weet ik niet meer. Dat verschilde heel erg per bevolkingsgroep.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel % is het ook alweer dat mannen niet de biologische vader van hun kind blijken te zijn?
In dat opzicht hebben vrouwen het wel beter getroffen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we morgen door het bos wandelen?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehehe, deze opmerking is grappiger dan die zou moeten zijn.
Boeven dat het zijn.quote:
De onbeantwoorde liefde in mij brandt.quote:
10% lijkt mij wel heel veel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, weet ik niet meer. Dat verschilde heel erg per bevolkingsgroep.
Eerste hit die ik krijg op google, spreek van 10%.
Maar er zijn ook studies die over veel minder hebben.
Wat? Is een oprechte vraag.quote:
Ben niet zo van het bewegen.quote:
Dat heeft er denk ik mee te maken met dat je het alleen laat testen als je twijfelt (met goede reden).quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
10% lijkt mij wel heel veel.
Tijd om te ontspannen.quote:
O gewoon liggen of staan is voldoende hoor.quote:
Owquote:
Jij ligt er liever bij?quote:
Biertje is al open.quote:
En te laat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ligt er liever bij?
Te makkelijk
Proost bro!quote:
Story of my lifequote:
Ik ben een verhaal aan het appen over de speeltuin met de naam fokquote:
Batsen waarschijnlijk.quote:
quote:
Credits voor mij voor het idee he!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een verhaal aan het appen over de speeltuin met de naam fok
Flink verhaal danquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een verhaal aan het appen over de speeltuin met de naam fok
Of elders...quote:
quote:
Was het maar waarquote:
Eerder een autistenopvang.quote:
We do sex singleplayerquote:
Wat is dat? Is dat wat mijn gedachte nu doet maar mijn lichaam niet?quote:
Credits voor jou inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Credits voor mij voor het idee he!
Dat is ook een goede.quote:
Ik heb ooit eens een vergelijking gemaakt waarin Fok een school wasquote:
Jij hebt vrouwelijke handen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
Even snel tussen het hebben van een trio door: ik ben aan het batsen met twee knappe vrouwen.
Doei!
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
Even snel tussen het hebben van een trio door: ik ben aan het batsen met twee knappe vrouwen.
Doei!
Smooth like artquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
Doei!
OH, Art wat doe je nu!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
Doei!
Heten ze Lefty en Righty Hand?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |