Oh, ik ook niet hoor. Al hele tijden niet. Ik lig er niet wakker van though. Dat anderen hier wel daten gun ik ze van hartequote:
Heyquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Why? Je bent jong, alle tijd om lekker de bloemetjes buiten te zetten voordat je een verzuurde vrijgezelle dertiger bent die wanhopig op zoek gaat naar snaaibaar relatiemateriaal op lexa.nl
Ahwquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
Ik word depressief van topics over daten.
Mezelf kennende, not gonna happen (al zijn er uitzonderingen geweest in het verleden)quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef perro. het volgende:
[..]
spreek met jezelf af dat je de volgende date met een dame haar op de eerste date zoent. als het gezellig etc is natuurlijk.
Now this sounds just sadquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Why? Je bent jong, alle tijd om lekker de bloemetjes buiten te zetten voordat je een verzuurde vrijgezelle dertiger bent die wanhopig op zoek gaat naar snaaibaar relatiemateriaal op lexa.nl
Oke, dan wacht ik nog even af.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
daten met yats een optie?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog even af.
Is dit zelfreflectie?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, best welquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt best wel een beetje eenzaam soms.
just try it.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Mezelf kennende, not gonna happen (al zijn er uitzonderingen geweest in het verleden)
Daar hoef je niet gesloten voor te zijn om dat gevoel te hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt best wel een beetje eenzaam soms.
Dat zegt ze dan ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef je niet gesloten voor te zijn om dat gevoel te hebben.
Hoeft niet, maar gesloten zijn maakt het wel een stuk minder makkelijk om dat gevoel niet te hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef je niet gesloten voor te zijn om dat gevoel te hebben.
Nou, als er uitzonderingen zijn geweest kan het dus wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Mezelf kennende, not gonna happen (al zijn er uitzonderingen geweest in het verleden)
Vlijmscherp, deze dame.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, als er uitzonderingen zijn geweest kan het dus wel.
Dat is ook weer zo. Dan uit je dingen immers minder snel en merken mensen dus ook niet dat je bepaalde gevoelens wel of juist niet hebt. Maar zelfs als je open bent kun je dingen verbergen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar gesloten zijn maakt het wel een stuk minder makkelijk om dat gevoel niet te hebben.
Niks vlijmscherp aan. Het is gewoon zo. Maat van me had de pech na 7 dates dat het niks werd.quote:
Dat lag meer aan de situatie en de vrouw in kwestiequote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, als er uitzonderingen zijn geweest kan het dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |