Humberto is not happy. Jammer dat hij niets zegt over het feit dat kinderen van bevriende BN-ers naar binnen zijn gelaten en alles heel makkelijk afchuift op anderen. Twitter stroomt weer vol met reacties op deze reactie.quote:Humberto: Het is niet oké als je zo reageert
Humberto Tan kon geen goed meer doen bij een groot deel van de fans van One Direction, die teleurgesteld waren omdat ze geen plaats hadden weten te bemachtigen bij de opnames met hun idolen bij RTL Late Night. "Het is niet oké dat je zo uithaalt terwijl je weet dat de kans heel klein is."
Humberto reageerde in Life4You op de kritiek die losbarstte nadat veel tienermeisjes alles op alles hadden gezet om via de winactie van RTL Late Night bij de opnames te kunnen zijn maar hun droom uiteen zagen spatten.
"Alles wat er is gebeurd was afgesproken met het management van One Direction", legt Humberto uit aan de telefoon met Carlo Boszhard en Irene Moors. "Hoeveel mensen erbij mochten zijn, hoe lang ze aan tafel zouden zitten, de plek moest goed beveiligd zijn, er moesten hekken rond de tafel."
Humberto kreeg er met name op Twitter flink van langs toen duidelijk werd dat er 'extra mensen naar binnen waren gelaten in de Ziggo Dome, waar de opnames waren. "Uiteindelijk waren er 23 winnaars niet komen opdagen. Dat is heel raar. Wat er toen gebeurd is, om die plekken toch op te vullen, is 23 fans die voor de deur stonden naar binnen halen. Maar het mochten er gewoon niet meer zijn dan tweehonderd." Hij heeft zich gestoord aan de manier waarop een deel van de fans zich tegenover hem hebben laten gaan. "Het is niet oké dat je zo uithaalt, terwijl je weet dat de kans dat je erbij kunt zijn heel klein is."
Volgens Humberto is het een zeer geslaagde show geworden. "De opnamen waren erg goed, ze hebben ook drie nummers gedaan. Het zijn leuke, relaxte gasten."
bron
Werd toch behoorlijk wat afge-kk'd omdat die h**r zonodig hun avondje moest verpesten, ja.quote:
Obsessief is wel het woord dat de lading dekt als je het gedrag van die bakvissen wilt beschrijven in één woord.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Klaploper het volgende:
Je kunt dit wel verdedigen met verklaringen dat het maar pubers zijn, maar het zijn nog steeds debielen. Iedereen doet een beetje vreemd als je pubert, maar als je zo ver gaat als sommige mensen op twitter, dan is dat echt geen normaal pubergedrag hoor. Dan ben je niet goed snik en is de kans heel erg klein dat je later als je groot bent je je opeens wel normaal kan gedragen.
Had wellicht "schietneger" moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel voor "scheitneger". Telt dat ook?twitter:tomaatr twitterde op zondag 07-12-2014 om 13:29:49One Direction-fans niet blij met selfie Humberto Tan http://t.co/7Jk3vj3wEj #onedirection via @prive_nieuws.tan de scheitneger reageer retweet
Waarschijnlijk dezelfde types die later dreigbrieven naar BN-ers gaan sturen zoals die 70-jarige gek die ze recent hebben opgepakt.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Klaploper het volgende:
Je kunt dit wel verdedigen met verklaringen dat het maar pubers zijn, maar het zijn nog steeds debielen. Iedereen doet een beetje vreemd als je pubert, maar als je zo ver gaat als sommige mensen op twitter, dan is dat echt geen normaal pubergedrag hoor. Dan ben je niet goed snik en is de kans heel erg klein dat je later als je groot bent je je opeens wel normaal kan gedragen.
Helemaal mee eens. Als ik ook maar een grijntje soortgelijk gedrag zou vertonen, zou mijn vader dat direct afkappen met de woorden: 'Hou op' en mijn moeder zou zeggen: 'stel je niet aan'. No way dat ik me zo mocht laten gaan. Deze meiden missen relativering.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Klaploper het volgende:
"Hou op" en "stel je niet aan"quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik ook maar een grijntje soortgelijk gedrag zou vertonen, zou mijn vader dat direct afkappen met de woorden: 'Hou op' en mijn moeder zou zeggen: 'stel je niet aan'. No way dat ik me zo mocht laten gaan. Deze meiden missen relativering.
En nu zit je op fok.quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Toen ik die leeftijd had luisterde ik Iron Maiden, Metallica en Guns n' Roses
Wat een niveautje zeg..quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef xzaz het volgende:
https://twitter.com/hashtag/RTLLNDONTFUCKWITHOURSQUAD?src=hash
Take that, NKOTB, backstreetboys fans.quote:
+ Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden en Sepultura.quote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
Toen ik die leeftijd had luisterde ik Iron Maiden, Metallica en Guns n' Roses
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Take that, NKOTB, backstreetboys fans.
Just saying.
Die waren net zo erg. Alleen had je toen nog geen tvv!tt3r.
Nee, natuurlijk niet. Die zijn op hun 18e kinderen uit gaan poepen en zijn het soort ouders dat als hun kindje terecht straf heeft gekregen op school naar school toe gaan om verhaal te halen en de docenten uit te schelden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
En met de ergste gevallen is het ook goedgekomen?
Dat is één geval. Dat zegt niets over de gemiddelde gestoorde fan.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.
Maar was dat er zo eentje die zou gaan schelden, met dood bedreigen, racistische dingen schreeuwen als ze toevallig geen kaartje kon krijgen? Zou ze dreigen met zelfmoord als ze niet mocht gaan van gaan ouders?quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die bij de tv-show van Niehe toentertijd was, is het helemaal goed meegekomen.
Emo-factor op sociale media is ongeveer 1000. Dus deel alles door 1000 en je benadert de realiteit. 3 sms'jes, max.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
3000!twitter:JuuldeToeret twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:19:25@HumbertoTan GODVERDOMME, IK ZIT HIER HELEMAAL TE SHAKEN, MIJN VRIEND @RAMSTERDAM HEEFT 3000 SMSJES GESTUURD EN MAG NIET MEE :-( reageer retweet
![]()
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet verstuurd.....
Nee, dat niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar was dat er zo eentje die zou gaan schelden, met dood bedreigen, racistische dingen schreeuwen als ze toevallig geen kaartje kon krijgen? Zou ze dreigen met zelfmoord als ze niet mocht gaan van gaan ouders?
Dat blijkt inderdaad jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde puber is toch echt wel wat rebelser en qua relativering een ongeleid projectiel.
Ach.. Who cares dat ze dat leuk vindt?quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Het betreffende meisje:
[ afbeelding ]
Misschien 12 jaar ofzo?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |